Miljoenenlijn - Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij

Miljoenenlijn - Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij

8.8Fantastisch

• 10Inge29-12-2014

Stoomtrein

Wat een superleuke ervaring om vanaf het station in Simpelveld dat vanwege kerst geheel in kerstsferen was gehuld naar het toeristische Valkenburg te reizen door het prachtige Limburgse landschap. Helaas lag er de dag dat wij met deze trein reisden nog net geen sneeuw....

december 2014

• 6Ronald15-05-2015

Leuk maar niets bijzonders.

De stoomtrein ziet er mooi uit en is leuk om een ritje mee te maken. Het is echter niets bijzonders en verschilt niet veel met een normale treinrit. Ik had een interessant museum verwacht maar zie slechts een oninteressante zeer kleine verzameling door particuliere verzamelaars in bruikleen gegeven. Dit 'museum' is een kamertje van circa 10 bij 20 meter waar je met circa 20 mensen tegelijk in kunt. Leuk om te combineren met een dagje Valkenburg. Wil je een echt spoorwegmuseum zien met echt interessante treinen, ga dan naar het Spoorwegmuseum in Utrecht. Dit is interessant voor een hele dag voor zowel volwassenen als kinderen.

mei 2015

• 10jozina6318-07-2014

Heerlijk laten rijden!!

Zeker doen!! Ook heel leuk voor kinderen!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9tamara24-10-2012

daggie treinen

echt een succes voor jong en oud

januari 2012

• 9andre_306-11-2012

Maak een ritje in een historische trein

Breng een bezoek aan het jaarlijks terugkerende evenement van de stoom(trein)dagen in Simpelveld en maak een ritje in één van de historische treinen die hier nog rijden.

januari 2012

• 8Wim en Mathilde06-12-2012

Stoom...

Altijd weer mooi en imposant stukje van vroeger.

november 2012

• 10michiel blije eikel04-08-2013

Leuk om te doen. Zeker met bezoek aan valkenburg

• 8Pakkert11-08-2013

tjoeketjoeke

Erg leuk ritje. Leuk voor kinderen, maar met warm weer wel ontzettend warm binnen!

• 8Marion05-08-2013

Leuk ritje.

Leuk ritje met de stoomtrein en het trammetje.

• 10Van Veersen17-10-2013

De moeite waard

Leuk om te beleven. Je krijgt een mooi beeld van de prachtige omgeving

Gereisd met partner in oktober 2013

10 van de 181 reviews gezien