Miljoenenlijn - Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij

Miljoenenlijn - Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij

8.1Fantastisch

• 8Hermans18-07-2019

Leuk, maar...

Stoomtrein erg leuk, niets op aan te merken. Mooi ritje door het Limburgse land. Het is zelfs mogelijk om door te rijden met arriva naar Valkenburg, Maastricht of Heerlen. In en om het station nog wat te bekijken, zoals een klein museum.

Minpunt: het stationsrestaurant in Simpelveld. Wij kwamen daar om 12 uur aan en verwachtten dat we wat konden eten om later op een ander traject verder te rijden. Echter bleek de keuken niet open, nota bene rond lunchtijd. Het enige wat te krijgen was was een stuk vlaai, geen straf als je in Limburg bent, maar toch... Bovendien norse, chagrijnige bediening. Jammer en een gemiste kans...

juli 2019

• 10Meindert23-04-2019

Ook hier geld met touroperator, altijd zon.

Mooie plaatse zoals Valkenburg, Gulpen en niet te vergeten Maastricht.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Nero01-07-2018

Een aanrader

Wij hebben met 5 personen gebruik gemaakt van een miljoenenprijs-arrangement. Via Simpelveld met stoomtrein door zuid Limburg naar Schin op Geul v.v. Onderweg een fantastisch uitzicht over de on-Nederlandse landschap. Na terugkomst in Schin op Geul met een zgn. Schienenbus (retro trein) naar Vetschau in Duitsland. Wederom een apparte ervaring over het hoogstliggende spoortraject van Nederland (190 m boven NAP). Na terugkomst een uitstekend verzorgde lunch in restauratiegelegenheid Perron 5. Zeer goede ontvangst door gastheer en prima verzorging door de bediening. Al met al een aanrader voor een ontspannende activiteit in zuid Limburg.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Janny02-03-2018

Mooie reis. Goed verzorgd. Aan te bevelen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Marjan van Gils24-02-2018

Wees altijd allert !

Dat je altijd allert moet zijn : je komt altijd wel ergens in een situatie waarin je denkt : zsm wegwezen!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mac08-10-2017

Een hele gezellige dag gehad. Een aantal enthousiaste vrijwilligers gesproken. Veel gezien en geleerd. Waardering voor ieders inzet

Gereisd met partner in oktober 2017

• 1Jan vollebregt17-12-2016

Waardeloos

Heen vertraging 0,5 en terug 1 uur. En dat in deze kou Ook de trein steenkoud: hierdoor waardeloze dag

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Jan01-08-2016

Supermooie beleving!!

Als je in de buurt bent, móét je dit gewoon doen! Hele leuke beleving, zeker met kinderen!

juli 2016

• 8famvP06-05-2016

Superleuke ervaring

Tijdens onze meivakantie waren de sprookjesdagen bij de ZLSM hadden we vooraf al gezien, dus hadden we de verkleedkleren van onze kinderen meegenomen. Het thema an sich had wel uitgebreider kunnen worden belicht, maar een leuk initiatief was het wel. Mooie treinrit van Simpelveld naar Valkenburg. Wel jammer dat je of bijna gelijk weer terug moest of een uur of 4 later pas terug kon met de stoomtrein, er zat niets tussenin. Tip: het zou leuk zijn als de conducteurs/controleurs tussendoor ook iets vertelden over de spoorlijn of de trein i.p.v. dat je zelf een gidsje doorbladert. Onze kinderen vonden het in elk geval prachtig en leuk dat we toch ook nog even bij de loods konden kijken! Mooi dat dit nog altijd onderhouden / in stand gehouden kan worden, ws. vooral dankzij alle vrijwilligers. Hopen dat dat ook zal blijven bestaan!!

mei 2016

• 9Homan24-09-2015

Stoomtrein is fantastisch

Mooi gerestaureerd en leuke trip met gezellige mensen.

Gereisd met partner in september 2015

10 van de 181 reviews gezien