Appartement Hoeve Crijns

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 9Lilian28-11-2014

Aangenaam verblijf

Iedereen - we waren uiteindelijk met zes volwassenen en een dreumes - was het erover eens: je kon prima vakantie vieren in de twee appartementen en er was veel te doen in de omgeving. Wij waren er met het Museumweekend, echt een aanrader. Je was werkelijk van alles voorzien. Ik heb echt niets gemist in het interieur en de inventaris. Het dorpscentrum was op loopafstand en bood alles wat we nodig hadden.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Fam v Esch Fam Hofman27-08-2014

Aanrader

Afgelopen vakantie verbleven wij in 2 appartementen van Hoeve Crijns in Simpelveld,twee gezellige en schone appartementen. De uitvalsbasis voor vele mogelijkheden Maastricht Valkenburg Vaals Aken (dld) Heerlen kerkrade alles is binnen een half uur rijden bereikbaar. Pretpark bruhl (Dld)en de leeuw van la Gilleppe (belgie) waren op 1 uur te bereiken. Hoeve Crijns in het limburgse heuvelland is wat ons betreft een echte aanrader

Gereisd in augustus 2014

• 9Arjo en Imke02-08-2014

Prachtige plek om Zuid-Limburg te verkennen!

Heerlijke vakantie gehad bij Hoeve Crijns. Vriendelijke en behulpzame mensen, ruim en erg netjes appartement. De ligging is mooi en Simpelveld is een centrale plek om Zuid-Limburg te verkennen. Ook goed toegankelijk met de rolstoel (alleen geen aangepaste badkamer). Onze conclusie is dat dit een aanrader is!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Van den Belt16-06-2014

Rust en ruimte

Fijne, ruime, mooie accomodatie in een prachtige omgeving. Oude hoeve, die gerieflijk gerenoveerd is. Aardige eigenaar en eigenaresse die behulpzaam zijn en van alles over omgeving kunnen vertellen. Allerlei leuk voorzieningen voor jonge kinderen.. Ruime tuin met trampoline en speelrekken. Aanrader voor de natuur- en cultuurliefhebber.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Hans Dieleman15-06-2014

mooie goed verzorgde hoeve, vriendelijke eigenaren

Een heel mooie hoeve, fantastisch verzorgd, netjes en makkelijk te vinden. Je kan er probleemloos met een grote groep tot 14 personen verblijven maar ook met een kleine groep is deels te huren, je hebt geen last van elkaar. In een doorgaande straat in Simpelveld maar je hebt geen last van get verkeer. prijskwaliteit verhouding is uitstekend, je kan zelf koken alles is aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9fam v Esch27-08-2013

Aanrader

Afgelopen vakantie was onze bestemming Limburg,Simpelveld. Hoeve Crijns was ons vakantieverblijf,en ik kan je vertellen we hebben genoten,genoten van de omgeving maar vooral van onze appartementen,ruim,voorzien van alle gemakken,maar vooral erg schoon. de eigenaren v/d hoeve waren vriendelijke mensen. Zeer zeker een plaats om terug te komen als we het een punt moesten geven zou het een dikke 9 zijn.

Gereisd in januari 2013

• 10Wil Veenstra30-07-2013

Uitstekende locatie

Voor ons (60+) was dit een uitstekende keuze om van hieruit het hele WMC te kunnen meemaken. Het appartement is zeer ruim met een mooi terras en een flink grasveld. Maar dat niet alleen, want het echtpaar Crijns zijn ook nog eens lieve en uiterst gezellige mensen die je vele tips meegeven. We hebben dan ook ontzettend genoten tijdens ons ruim 3 weken durend verblijf.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10van den Hul28-12-2012

Heerlijke vakantie

Net terug van een fijne vakantie in Simpelveld. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Je grijpt nooit mis. In de badkamers veel opbergmogelijkheden. Spelletjes voor de kinderen, heerlijke vloerverwarming en vriendelijke eigenaren. Het was super schoon en er stond een kerstboom met lampjes wat het erg gezellig maakte.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Fam. van Leest/Fam. Goorden/Fam. de Rooij03-10-2012

Mooie woning

Zeer mooie woning. Alles wat men nodig heeft is aanwezig. Goede bedden. Zeer vriendelijke eigenaren. Goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2012

• 5m de Vries14-09-2012

Ruim, maar oudbollig en muf

we hadden ons enorm verheugd op weer een weekje Limburg. Deze woning leek ons, zeker gezien de prijs wel wat. Ruim is hij zeker, voldoende ruimte voor 6 personen, maar jammergenoeg een enorm ouderwetse inrichting en erg muffig. De bedden waren slecht. De woning was schoon, op de vreemde geur na. Wellicht te weinig luchten? Jammer ook dat men de woning ongemeld binnen komt terwijl je er niet bent, of onaangekondigd, na het loeren door de deur, binnen komt. Niet even kloppen en gewoon de deur van het slot draaien! We voelden ons ineens niet echt prettig meer, zeker ook door de stugge houding van deze mans persoon die omgewenst ineens binnen stond! We zijn dan ook, mede hierdoor een dag eerder vertrokken.

Zeker weer Limburg voor ons maar dan wel zeker in een andere accomodatie!

Helaas blijkt goedkoop soms dus een miskoop....

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Hoeve Crijns info