Appartement Hoeve Crijns

Meer appartementinfo

33 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 9S de Boer16-07-2016

Zeer goede accomodatie

Zijn dit jaar voor de 2e keer bij hoeve Crijns geweest. Het is ons weer zeer goed bevallen. Komen zeker nog weer een keer terug in Simpelveld. Fam. de Boer

• 10Joop Klaassen16-05-2016

Super locatie voor een familieverblijf

Wij komen als opa en oma al voor het derde jaar met kinderen en kleinkinderen, een groep van tien personen. De accommodatie is geweldig, helder schoon en zeer ruim. Alles wat je nodig hebt is meer dan voldoende aanwezig. Voor de kinderen is het een paradijs met groot grasveld, trampoline en schommel. Verder ben je vrij om gebruik te maken van bijvoorbeeld de barbecue. Bovendien een prima gastvrouw en gastheer !! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding,

Extra tip: in de keuken een extra afvalbak om afval te scheiden.

• 10Nel Petersen10-05-2016

Toplocatie superschoon appartement, gezellig

Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prachtig onderhouden tuin waar ook de gasten mogen verblijven. Appartement keurig onderhouden,vloerverwarming alles mooi van binnen en superschoon. Ondanks slecht weer toch vakantiegevoel, huiselijk en ruim verblijf, schoon en mooie omgeving. We kregen berliner bollen bij de thee ( zelf gemaakt ) We kregen weekblad met tips voor recreatie ,en zijn naar abdij Rolduc geweest. Het weer was bijzonder slecht maar uitzichten prachtig besneeuwde heuvels met bloesembomen. Geen wandelingen maar autoritten gemaakt. Eetgelegenheden bezocht. Fijne vakantie gehad.

• 10Kim29-04-2016

Fantastische accomodatie, zeer verzorgd en schoon

Mooi appartement, prachtige omgeving, de benodigde winkels in het dorp, goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Maastricht, Vaals, Aachen of wandeltripjes. Vergeet niet om de nabijgelegen abdij Rolduc te bezoeken, bij voorkeur met rondleiding. Vriendelijke en sympathieke eigenaren. Aanrader!

• 10fam.diepeveen24-08-2015

super goed

alles is aanwezig, zelfs wifi - op en top schoon- kindvriendelijk- prachtige tuin om heerlijk te zitten bijzonder lieve mensen, die met je meedenken.

Met oudere kinderen

• 9de Boer14-06-2015

Geweldig goede accomodatie

Zijn voor de eerste keer van 8 juni t/m 15 juni in Hoeve Crijns geweest. Is ons prima bevallen, voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en een leuk dorp. Fam de Boer.

• 8Hans Dieleman31-05-2015

Mooie oude hoeve

Dit jaar voor de 2e keer hier verbleven en net als vorig jarig was alles perfect in orde, vriendelijke en zeer behulpzame maar niet storende eigenaren, mooie locatie om met een groep van 4 tot 14 personen te verblijven.

• 9Rineke13-04-2015

In het echt mooier dan op de website

We waren met 8 vriendinnen en hadden de beschikking over de hele accommodatie. Prachtige ruimte , heerlijk veel serviesgoed, bestek etc. Ontzettend vriendelijke eigenaars ! We waren er de eerst echt warme dag van het jaar en kregen zomaar allemaal ijs bij aankomst - kleine dingen betekenen zoveel ! Lekker gefietst en gewandeld in de nabije omgeving en gerodeld in Valkenburg. Heerlijk weekend gehad.

• 9Lilian28-11-2014

Aangenaam verblijf

Iedereen - we waren uiteindelijk met zes volwassenen en een dreumes - was het erover eens: je kon prima vakantie vieren in de twee appartementen en er was veel te doen in de omgeving. Wij waren er met het Museumweekend, echt een aanrader. Je was werkelijk van alles voorzien. Ik heb echt niets gemist in het interieur en de inventaris. Het dorpscentrum was op loopafstand en bood alles wat we nodig hadden.

• 9Fam v Esch Fam Hofman27-08-2014

Aanrader

Afgelopen vakantie verbleven wij in 2 appartementen van Hoeve Crijns in Simpelveld,twee gezellige en schone appartementen. De uitvalsbasis voor vele mogelijkheden Maastricht Valkenburg Vaals Aken (dld) Heerlen kerkrade alles is binnen een half uur rijden bereikbaar. Pretpark bruhl (Dld)en de leeuw van la Gilleppe (belgie) waren op 1 uur te bereiken. Hoeve Crijns in het limburgse heuvelland is wat ons betreft een echte aanrader

Anders

3 tips over Appartement Hoeve Crijns

• van den Hul, 28-12-2012

Kerstmarkt in Aachen. Zandsculpturen in Valkenburg en winkelen in Heerlen. Ook kun je vele wandelingen maken.

• Wil Veenstra, 30-07-2013

Goed om van hieruit mooie wandelingen te maken, zeker voor de Nordic Walkers onder ons!

• Hans Dieleman, 31-05-2015

mooie uitvalslocatie om zuid L:Limburg te verkennen.

1 vraag over Appartement Hoeve Crijns

• Kier, 01-09-2018

Camper

Is er ook een plekje voor een camper ?

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12