Appartement Hoeve Crijns

Appartement info

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 10A. van Dam04-11-2016

We hebben allemaal genoten!

We hebben een heerlijk familie-weekend gehad op Hoeve Crijns. Een erg mooi gerestaureerde boerderij en super geschikt om te verblijven met 8 volwassenen en 4 kleine kinderen. Het appartement boven was binnendoor te bereiken. We troffen een super schoon en gezellig onderkomen aan en de buurvrouw (eigenares) was vriendelijk en behulpzaam. De kleintjes hebben fijn kunnen rennen, voetballen, schommelen en op de trampoline kunnen springen. We hebben een rit met de stoomtrein gemaakt en zijn bij het drielandenpunt geweest. Het weer was ook geweldig voor de tijd van het jaar (zonnig en 15 gr)! Iedereen was zondagavond weer vertrokken en alleen opa en oma bleven tot maandag. Die hebben nog een fijne wandeling gemaakt ná het inpakken van de auto!

Niet alle eetkamerstoelen waren even goed en bij de kasten was bij sommigen de voorkant van de lades niet goed vast (beetje houtlijm zou al helpen).

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Joyce en Fred Schimmel10-08-2016

Prima, uitstekend verzorgde accomodatie

Een zeer goed verzorgd en compleet ingericht appartement, gesitueerd in een historische Limburgse hoeve aan de rand van het dorp Simpelveld. De verhuurders zijn heel aardig en behulpzaam, kortom een aanrader ! Ze zijn niet voor niets vorig jaar door Zoover bekroond met 'zilver'.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9S de Boer16-07-2016

Zeer goede accomodatie

Zijn dit jaar voor de 2e keer bij hoeve Crijns geweest. Het is ons weer zeer goed bevallen. Komen zeker nog weer een keer terug in Simpelveld. Fam. de Boer

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Joop Klaassen16-05-2016

Super locatie voor een familieverblijf

Wij komen als opa en oma al voor het derde jaar met kinderen en kleinkinderen, een groep van tien personen. De accommodatie is geweldig, helder schoon en zeer ruim. Alles wat je nodig hebt is meer dan voldoende aanwezig. Voor de kinderen is het een paradijs met groot grasveld, trampoline en schommel. Verder ben je vrij om gebruik te maken van bijvoorbeeld de barbecue. Bovendien een prima gastvrouw en gastheer !! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding,

Extra tip: in de keuken een extra afvalbak om afval te scheiden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Nel Petersen10-05-2016

Toplocatie superschoon appartement, gezellig

Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prachtig onderhouden tuin waar ook de gasten mogen verblijven. Appartement keurig onderhouden,vloerverwarming alles mooi van binnen en superschoon. Ondanks slecht weer toch vakantiegevoel, huiselijk en ruim verblijf, schoon en mooie omgeving. We kregen berliner bollen bij de thee ( zelf gemaakt ) We kregen weekblad met tips voor recreatie ,en zijn naar abdij Rolduc geweest. Het weer was bijzonder slecht maar uitzichten prachtig besneeuwde heuvels met bloesembomen. Geen wandelingen maar autoritten gemaakt. Eetgelegenheden bezocht. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Kim29-04-2016

Fantastische accomodatie, zeer verzorgd en schoon

Mooi appartement, prachtige omgeving, de benodigde winkels in het dorp, goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Maastricht, Vaals, Aachen of wandeltripjes. Vergeet niet om de nabijgelegen abdij Rolduc te bezoeken, bij voorkeur met rondleiding. Vriendelijke en sympathieke eigenaren. Aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10fam.diepeveen24-08-2015

super goed

alles is aanwezig, zelfs wifi - op en top schoon- kindvriendelijk- prachtige tuin om heerlijk te zitten bijzonder lieve mensen, die met je meedenken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9de Boer14-06-2015

Geweldig goede accomodatie

Zijn voor de eerste keer van 8 juni t/m 15 juni in Hoeve Crijns geweest. Is ons prima bevallen, voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en een leuk dorp. Fam de Boer.

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Hans Dieleman31-05-2015

Mooie oude hoeve

Dit jaar voor de 2e keer hier verbleven en net als vorig jarig was alles perfect in orde, vriendelijke en zeer behulpzame maar niet storende eigenaren, mooie locatie om met een groep van 4 tot 14 personen te verblijven.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Rineke13-04-2015

In het echt mooier dan op de website

We waren met 8 vriendinnen en hadden de beschikking over de hele accommodatie. Prachtige ruimte , heerlijk veel serviesgoed, bestek etc. Ontzettend vriendelijke eigenaars ! We waren er de eerst echt warme dag van het jaar en kregen zomaar allemaal ijs bij aankomst - kleine dingen betekenen zoveel ! Lekker gefietst en gewandeld in de nabije omgeving en gerodeld in Valkenburg. Heerlijk weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2015

Appartement Hoeve Crijns info