Appartement Hoeve Crijns

Meer appartementinfo

33 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 9Wies Klaassen10-06-2019

Helemaal top.

Wij hadden ons jaarlijkse Pinksterweekend met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 5 kinderen tussen de leeftijd van 5 maanden en 14 jaar. Wij kwamen dit jaar voor de vijfde keer en weer was het geweldig. Een prachtige plek en de accommodatie is helemaal top. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het ziet er keurig netjes uit. ook de mensen zijn heel hartelijk en behulpzaam

• 2018
    9Nanda Nietveld27-10-2018

Top locatie in een prachtige Hoeve.

Wat een geweldige locatie. Bij aankomst krijg je een rondleiding in de hoeve. Het is erg schoon, de bedden goed en aan spullen geen gebrek. Beneden ruim gedeelte om gezellig te eten. Met een groep zeker een aanrader. In 20 minuten ben je in Margraten en 10 minuten later zit je in Maastricht. Beneden staat een grote eettafel met goede stoelen. Vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het je hier naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

• 2017
    10Joop Klaassen06-06-2017

Geweldige accommodatie met prima gastvrouw en gast

Alles is meer dan prima verzorgd. We zijn met zes volwassenen en vier kinderen daar geweest, leeftijden van 4 t/m 12. Veel speelruimte met schommels en grote trampoline. De mensen doen er alles aan om het heel gezellig te maken. BBQ aanwezig.

• Oude reviews

10A. van Dam04-11-2016

We hebben allemaal genoten!

We hebben een heerlijk familie-weekend gehad op Hoeve Crijns. Een erg mooi gerestaureerde boerderij en super geschikt om te verblijven met 8 volwassenen en 4 kleine kinderen. Het appartement boven was binnendoor te bereiken. We troffen een super schoon en gezellig onderkomen aan en de buurvrouw (eigenares) was vriendelijk en behulpzaam. De kleintjes hebben fijn kunnen rennen, voetballen, schommelen en op de trampoline kunnen springen. We hebben een rit met de stoomtrein gemaakt en zijn bij het drielandenpunt geweest. Het weer was ook geweldig voor de tijd van het jaar (zonnig en 15 gr)! Iedereen was zondagavond weer vertrokken en alleen opa en oma bleven tot maandag. Die hebben nog een fijne wandeling gemaakt ná het inpakken van de auto!

Niet alle eetkamerstoelen waren even goed en bij de kasten was bij sommigen de voorkant van de lades niet goed vast (beetje houtlijm zou al helpen).

• 10Joop Klaassen16-05-2016

Super locatie voor een familieverblijf

Wij komen als opa en oma al voor het derde jaar met kinderen en kleinkinderen, een groep van tien personen. De accommodatie is geweldig, helder schoon en zeer ruim. Alles wat je nodig hebt is meer dan voldoende aanwezig. Voor de kinderen is het een paradijs met groot grasveld, trampoline en schommel. Verder ben je vrij om gebruik te maken van bijvoorbeeld de barbecue. Bovendien een prima gastvrouw en gastheer !! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding,

Extra tip: in de keuken een extra afvalbak om afval te scheiden.

• 10Nel Petersen10-05-2016

Toplocatie superschoon appartement, gezellig

Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prachtig onderhouden tuin waar ook de gasten mogen verblijven. Appartement keurig onderhouden,vloerverwarming alles mooi van binnen en superschoon. Ondanks slecht weer toch vakantiegevoel, huiselijk en ruim verblijf, schoon en mooie omgeving. We kregen berliner bollen bij de thee ( zelf gemaakt ) We kregen weekblad met tips voor recreatie ,en zijn naar abdij Rolduc geweest. Het weer was bijzonder slecht maar uitzichten prachtig besneeuwde heuvels met bloesembomen. Geen wandelingen maar autoritten gemaakt. Eetgelegenheden bezocht. Fijne vakantie gehad.

• 10Kim29-04-2016

Fantastische accomodatie, zeer verzorgd en schoon

Mooi appartement, prachtige omgeving, de benodigde winkels in het dorp, goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar o.a. Maastricht, Vaals, Aachen of wandeltripjes. Vergeet niet om de nabijgelegen abdij Rolduc te bezoeken, bij voorkeur met rondleiding. Vriendelijke en sympathieke eigenaren. Aanrader!

• 8Hans Dieleman31-05-2015

Mooie oude hoeve

Dit jaar voor de 2e keer hier verbleven en net als vorig jarig was alles perfect in orde, vriendelijke en zeer behulpzame maar niet storende eigenaren, mooie locatie om met een groep van 4 tot 14 personen te verblijven.

• 9Rineke13-04-2015

In het echt mooier dan op de website

We waren met 8 vriendinnen en hadden de beschikking over de hele accommodatie. Prachtige ruimte , heerlijk veel serviesgoed, bestek etc. Ontzettend vriendelijke eigenaars ! We waren er de eerst echt warme dag van het jaar en kregen zomaar allemaal ijs bij aankomst - kleine dingen betekenen zoveel ! Lekker gefietst en gewandeld in de nabije omgeving en gerodeld in Valkenburg. Heerlijk weekend gehad.

• 9Lilian28-11-2014

Aangenaam verblijf

Iedereen - we waren uiteindelijk met zes volwassenen en een dreumes - was het erover eens: je kon prima vakantie vieren in de twee appartementen en er was veel te doen in de omgeving. Wij waren er met het Museumweekend, echt een aanrader. Je was werkelijk van alles voorzien. Ik heb echt niets gemist in het interieur en de inventaris. Het dorpscentrum was op loopafstand en bood alles wat we nodig hadden.

3 tips over Appartement Hoeve Crijns

• van den Hul, 28-12-2012

Kerstmarkt in Aachen. Zandsculpturen in Valkenburg en winkelen in Heerlen. Ook kun je vele wandelingen maken.

• Wil Veenstra, 30-07-2013

Goed om van hieruit mooie wandelingen te maken, zeker voor de Nordic Walkers onder ons!

• Hans Dieleman, 31-05-2015

mooie uitvalslocatie om zuid L:Limburg te verkennen.

1 vraag over Appartement Hoeve Crijns

• Kier, 01-09-2018

Camper

Is er ook een plekje voor een camper ?

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12