Appartement Hoeve Crijns

33 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 2018
    10Julia14-07-2018

Heerlijke plek!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Hoeve Crijns. Alles ziet er schoon en goed uit. Leuke speeltuin erbij met trampoline! Ruime keuken, kortom van alle gemakken voorzien voor een vakantie met de hele familie. Familie Crijns heeft het tip top in orde.

• 9Thomas07-02-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

We hebben een mooie vakantie gehad bij Hoeve Crijns in een ruim en schoon appartement. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Ook kun je er prachtig wandelen en in de nabije omgeving/heuvelland is er genoeg te zien of te doen. Valkenburg, Gulpen, Aken of Maastricht zijn op een half uur reisafstand te bezoeken. Wij vonden het Top!

• Oude reviews

9Van den Belt16-06-2014

Rust en ruimte

Fijne, ruime, mooie accomodatie in een prachtige omgeving. Oude hoeve, die gerieflijk gerenoveerd is. Aardige eigenaar en eigenaresse die behulpzaam zijn en van alles over omgeving kunnen vertellen. Allerlei leuk voorzieningen voor jonge kinderen.. Ruime tuin met trampoline en speelrekken. Aanrader voor de natuur- en cultuurliefhebber.

• 0Ans en Louis Peeters14-11-2011

Wie sjoon oos limburg is!

Twee heel mooie en ruime appartementen die we als familie met 6 volwassenen en 4 kinderen bezochten voor een weekend. Heel erg handig dat je de twee appartementen tot EEN kunt maken. Genoeg spullen en voorzieningen voor 12 personen. Gewoon een THUIS gevoel. Zelfs videorecorders en video films ontbraken niet. Koffie zetter en senseo...en ga zo maar door. Vriendelijke eigenaren. ! Zo als Limburg hoort te zijn en IS.

• 9Fam. Blas18-05-2011

Prachtige hoeve en goede prijs!

Hoeve Crijns ligt centraal in Z-Limburg. Aansluiting naar snelweg Heerlen - Maastricht bereikbaar in 10 min. Ook Aken (D) en Luik (B) zijn leuk voor een dagje uit. Verder genoeg natuur om te wandelen, fietsen of andere buitensporten te beoefenen. Ook aan de kinderen werdt gedacht. Ze kunnen heerlijk buiten spelen in het gras en in de speeltuin en op de trampoline. Een leuke atractie van het dorp Simpelveld is de oude stroomtrein waarmee je een mooi ritje kan maken door het Heuvelland naar Valkenburg.

• 9p mudde04-03-2011

Super

Een midweek in Hoeve Crijns gweest in een woord fabtastisch!Super mooi en net huis van alle gemakken voorzien, vooral de vaatwasser is natuurlijk super.Goede uitvals basis naar zeer leuke uitstapjes grotten,kasteel hoensbroek,kinderstad(aanrader)Aken en het 3 landenpunt.je bent er zo

3 tips over Appartement Hoeve Crijns

• van den Hul, 28-12-2012

Kerstmarkt in Aachen. Zandsculpturen in Valkenburg en winkelen in Heerlen. Ook kun je vele wandelingen maken.

• Wil Veenstra, 30-07-2013

Goed om van hieruit mooie wandelingen te maken, zeker voor de Nordic Walkers onder ons!

• Hans Dieleman, 31-05-2015

mooie uitvalslocatie om zuid L:Limburg te verkennen.

1 vraag over Appartement Hoeve Crijns

• Kier, 01-09-2018

Camper

Is er ook een plekje voor een camper ?

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12