Appartement Hoeve Crijns

• 2018
    9h van andel14-12-2018

Een fantastisch verblijf Lieve mensen Super schoon Prachtige omgeving

• 10Fam. de Boer29-07-2018

We zijn ook dit jaar weer 14 dagen in één van de appartementen van Hoeve Crijns geweest. Dat was voor de 4e keer, en net als de vorige keren was het nu weer fantastisch, ondanks het zeer warme weer. Het ontvangst en verblijf was zeer goed. José en Math weer bedankt.

• Oude reviews

9Joyce en Fred Schimmel10-08-2016

Prima, uitstekend verzorgde accomodatie

Een zeer goed verzorgd en compleet ingericht appartement, gesitueerd in een historische Limburgse hoeve aan de rand van het dorp Simpelveld. De verhuurders zijn heel aardig en behulpzaam, kortom een aanrader ! Ze zijn niet voor niets vorig jaar door Zoover bekroond met 'zilver'.

• 9S de Boer16-07-2016

Zeer goede accomodatie

Zijn dit jaar voor de 2e keer bij hoeve Crijns geweest. Het is ons weer zeer goed bevallen. Komen zeker nog weer een keer terug in Simpelveld. Fam. de Boer

• 9de Boer14-06-2015

Geweldig goede accomodatie

Zijn voor de eerste keer van 8 juni t/m 15 juni in Hoeve Crijns geweest. Is ons prima bevallen, voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en een leuk dorp. Fam de Boer.

• 9Arjo en Imke02-08-2014

Prachtige plek om Zuid-Limburg te verkennen!

Heerlijke vakantie gehad bij Hoeve Crijns. Vriendelijke en behulpzame mensen, ruim en erg netjes appartement. De ligging is mooi en Simpelveld is een centrale plek om Zuid-Limburg te verkennen. Ook goed toegankelijk met de rolstoel (alleen geen aangepaste badkamer). Onze conclusie is dat dit een aanrader is!

• 10Wil Veenstra30-07-2013

Uitstekende locatie

Voor ons (60+) was dit een uitstekende keuze om van hieruit het hele WMC te kunnen meemaken. Het appartement is zeer ruim met een mooi terras en een flink grasveld. Maar dat niet alleen, want het echtpaar Crijns zijn ook nog eens lieve en uiterst gezellige mensen die je vele tips meegeven. We hebben dan ook ontzettend genoten tijdens ons ruim 3 weken durend verblijf.

• 9Fam. van Leest/Fam. Goorden/Fam. de Rooij03-10-2012

Mooie woning

Zeer mooie woning. Alles wat men nodig heeft is aanwezig. Goede bedden. Zeer vriendelijke eigenaren. Goede vakantie gehad.

• 5m de Vries14-09-2012

Ruim, maar oudbollig en muf

we hadden ons enorm verheugd op weer een weekje Limburg. Deze woning leek ons, zeker gezien de prijs wel wat. Ruim is hij zeker, voldoende ruimte voor 6 personen, maar jammergenoeg een enorm ouderwetse inrichting en erg muffig. De bedden waren slecht. De woning was schoon, op de vreemde geur na. Wellicht te weinig luchten? Jammer ook dat men de woning ongemeld binnen komt terwijl je er niet bent, of onaangekondigd, na het loeren door de deur, binnen komt. Niet even kloppen en gewoon de deur van het slot draaien! We voelden ons ineens niet echt prettig meer, zeker ook door de stugge houding van deze mans persoon die omgewenst ineens binnen stond! We zijn dan ook, mede hierdoor een dag eerder vertrokken.

Zeker weer Limburg voor ons maar dan wel zeker in een andere accomodatie!

Helaas blijkt goedkoop soms dus een miskoop....

3 tips over Appartement Hoeve Crijns

• van den Hul, 28-12-2012

Kerstmarkt in Aachen. Zandsculpturen in Valkenburg en winkelen in Heerlen. Ook kun je vele wandelingen maken.

• Wil Veenstra, 30-07-2013

Goed om van hieruit mooie wandelingen te maken, zeker voor de Nordic Walkers onder ons!

• Hans Dieleman, 31-05-2015

mooie uitvalslocatie om zuid L:Limburg te verkennen.

1 vraag over Appartement Hoeve Crijns

• Kier, 01-09-2018

Camper

Is er ook een plekje voor een camper ?

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12