Appartement Hoeve Crijns

Meer appartement info

35 reviews over Appartement Hoeve Crijns

• 9Fam Stam03-01-2020

Prima!

Prima! Veel Ruimte , schoon, centrale ligging. Prima wifi Vriendelijk ontvangst,na even een aarzeling waar we precies de sleutel moesten halen (maar dat lag aan ons) Dichtbij supermarkt drogist en de action. Heel veel serviesgoed en bestek wat erg fijn is . Vaatwasser, div koffiezet mogelijk heden. Hele lange tafel met 8 stoelen. En parkeren op eigen terrein. Gewoon een fijn vakantie huisje.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    9Ria van Selm27-10-2019

Fijne apartementen, mooie omgeving, plek voor de kinderen om te spelen, top, voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Wies Klaassen10-06-2019

Helemaal top.

Wij hadden ons jaarlijkse Pinksterweekend met ons hele gezin bestaande uit 6 volwassenen en 5 kinderen tussen de leeftijd van 5 maanden en 14 jaar. Wij kwamen dit jaar voor de vijfde keer en weer was het geweldig. Een prachtige plek en de accommodatie is helemaal top. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en het ziet er keurig netjes uit. ook de mensen zijn heel hartelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9h van andel14-12-2018

Een fantastisch verblijf Lieve mensen Super schoon Prachtige omgeving

Gereisd met partner in september 2018

• 9Nanda Nietveld27-10-2018

Top locatie in een prachtige Hoeve.

Wat een geweldige locatie. Bij aankomst krijg je een rondleiding in de hoeve. Het is erg schoon, de bedden goed en aan spullen geen gebrek. Beneden ruim gedeelte om gezellig te eten. Met een groep zeker een aanrader. In 20 minuten ben je in Margraten en 10 minuten later zit je in Maastricht. Beneden staat een grote eettafel met goede stoelen. Vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het je hier naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Fam. de Boer29-07-2018

We zijn ook dit jaar weer 14 dagen in één van de appartementen van Hoeve Crijns geweest. Dat was voor de 4e keer, en net als de vorige keren was het nu weer fantastisch, ondanks het zeer warme weer. Het ontvangst en verblijf was zeer goed. José en Math weer bedankt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Julia14-07-2018

Heerlijke plek!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Hoeve Crijns. Alles ziet er schoon en goed uit. Leuke speeltuin erbij met trampoline! Ruime keuken, kortom van alle gemakken voorzien voor een vakantie met de hele familie. Familie Crijns heeft het tip top in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Thomas07-02-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

We hebben een mooie vakantie gehad bij Hoeve Crijns in een ruim en schoon appartement. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Ook kun je er prachtig wandelen en in de nabije omgeving/heuvelland is er genoeg te zien of te doen. Valkenburg, Gulpen, Aken of Maastricht zijn op een half uur reisafstand te bezoeken. Wij vonden het Top!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10Joop Klaassen06-06-2017

Geweldige accommodatie met prima gastvrouw en gast

Alles is meer dan prima verzorgd. We zijn met zes volwassenen en vier kinderen daar geweest, leeftijden van 4 t/m 12. Veel speelruimte met schommels en grote trampoline. De mensen doen er alles aan om het heel gezellig te maken. BBQ aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Familie Stam met (klein)kinderen03-01-2017

Alles perfect, schoon en mooier als op de website

Twee heel mooie en ruime appartementen,waar wij de kerstweek ons 50 jaar huwelijk vierden, met onze kinderen, 6 volwassenen en 6 kinderen vanaf 11 jaar. We hebben genoten met elkaar.

Heel erg handig dat je de twee appartementen tot EEN kunt maken. Genoeg spullen en voorzieningen voor 12 personen. Gewoon een THUIS gevoel. Mooie T.V's, en wifi aanwezig, Miele vaatwasser, oven, waterkoker, koffiezet en Senseo, sjoelbak, boeken, spellen, volop servies en bestek.... Ik kan niet bedenken wat er niet was!

Werden heel vriendelijk ontvangen, want het echtpaar Crijns zijn hartelijke gastvrije, lieve mensen!

Simpelveld is heel centraal,(kerstmarkt) Maastricht, Aachen, Vaals,Valkenburg en heerlijk om te wandelen. En het heerlijke zwembad in Gulpen. Wij gaan zeker terug naar hoeve Crijns!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Appartement Hoeve Crijns info