Appartement

Lieve mensen

Super schoon

Prachtige omgeving

Gereisd met partner in september 2018

Top locatie in een prachtige Hoeve.

Nanda Nietveld,
27-10-2018

Wat een geweldige locatie. Bij aankomst krijg je een rondleiding in de hoeve. Het is erg schoon, de bedden goed en aan spullen geen gebrek. Beneden ruim gedeelte om gezellig te eten. Met een groep zeker een aanrader. In 20 minuten ben je in Margraten en 10 minuten later zit je in Maastricht. Beneden staat een grote eettafel met goede stoelen. Vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het je hier naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fam. de Boer,
29-7-2018

We zijn ook dit jaar weer 14 dagen in één van de appartementen van Hoeve Crijns geweest.

Dat was voor de 4e keer, en net als de vorige keren was het nu weer fantastisch, ondanks het

zeer warme weer. Het ontvangst en verblijf was zeer goed. José en Math weer bedankt.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke plek!!

Julia,
14-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Hoeve Crijns. Alles ziet er schoon en goed uit. Leuke speeltuin erbij met trampoline! Ruime keuken, kortom van alle gemakken voorzien voor een vakantie met de hele familie. Familie Crijns heeft het tip top in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Thomas,
7-2-2018

We hebben een mooie vakantie gehad bij Hoeve Crijns in een ruim en schoon appartement. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Ook kun je er prachtig wandelen en in de nabije omgeving/heuvelland is er genoeg te zien of te doen. Valkenburg, Gulpen, Aken of Maastricht zijn op een half uur reisafstand te bezoeken. Wij vonden het Top!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Geweldige accommodatie met prima gastvrouw en gast

Joop Klaassen,
6-6-2017

Alles is meer dan prima verzorgd. We zijn met zes volwassenen en vier kinderen daar geweest, leeftijden van 4 t/m 12. Veel speelruimte met schommels en grote trampoline. De mensen doen er alles aan om het heel gezellig te maken. BBQ aanwezig.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Alles perfect, schoon en mooier als op de website

Familie Stam met (klein)kinderen
3-1-2017

Twee heel mooie en ruime appartementen,waar wij de kerstweek

ons 50 jaar huwelijk vierden, met onze kinderen,

6 volwassenen en 6 kinderen vanaf 11 jaar. We hebben genoten met elkaar.

Heel erg handig dat je de twee appartementen tot EEN kunt maken. Genoeg spullen en voorzieningen voor 12 personen. Gewoon een THUIS gevoel.

Mooie T.V's, en wifi aanwezig, Miele vaatwasser, oven, waterkoker, koffiezet en Senseo, sjoelbak, boeken, spellen, volop servies en bestek....

Ik kan niet bedenken wat er niet was!

Werden heel vriendelijk ontvangen, want het echtpaar Crijns zijn hartelijke gastvrije, lieve mensen!

Simpelveld is heel centraal,(kerstmarkt) Maastricht, Aachen, Vaals,Valkenburg

en heerlijk om te wandelen. En het heerlijke zwembad in Gulpen.

Wij gaan zeker terug naar hoeve Crijns!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

We hebben allemaal genoten!

A. van Dam
4-11-2016

We hebben een heerlijk familie-weekend gehad op Hoeve Crijns. Een erg mooi gerestaureerde boerderij en super geschikt om te verblijven met 8 volwassenen en 4 kleine kinderen. Het appartement boven was binnendoor te bereiken. We troffen een super schoon en gezellig onderkomen aan en de buurvrouw (eigenares) was vriendelijk en behulpzaam. De kleintjes hebben fijn kunnen rennen, voetballen, schommelen en op de trampoline kunnen springen. We hebben een rit met de stoomtrein gemaakt en zijn bij het drielandenpunt geweest. Het weer was ook geweldig voor de tijd van het jaar (zonnig en 15 gr)! Iedereen was zondagavond weer vertrokken en alleen opa en oma bleven tot maandag. Die hebben nog een fijne wandeling gemaakt ná het inpakken van de auto!

Niet alle eetkamerstoelen waren even goed en bij de kasten was bij sommigen de voorkant van de lades niet goed vast (beetje houtlijm zou al helpen).

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prima, uitstekend verzorgde accomodatie

Joyce en Fred Schimmel
10-8-2016

Een zeer goed verzorgd en compleet ingericht appartement, gesitueerd in een historische Limburgse hoeve aan de rand van het dorp Simpelveld.

De verhuurders zijn heel aardig en behulpzaam, kortom een aanrader ! Ze zijn niet voor niets vorig jaar door Zoover bekroond met 'zilver'.

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer goede accomodatie

S de Boer
16-7-2016

Zijn dit jaar voor de 2e keer bij hoeve Crijns geweest. Het is ons weer zeer goed bevallen.

Komen zeker nog weer een keer terug in Simpelveld.

Fam. de Boer

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Crijns in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Crijns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.