Vakantiepark Groenpark Simpelveld

8.1Fantastisch

• 6.9Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Groenpark Simpelveld voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

223 reviews over Vakantiepark Groenpark Simpelveld

• 9Wouter06-08-2019

Leuk park in schitterende omgeving

Mooi groen park in een schitterende omgeving. Ligging is zeer ideaal je bent zo in Aken, Maastricht of België. Park is ruim van opzet en zeer groen.

Huisje zijn klein en eenvoudig maar daar betaal je dan ook in verhouding relatief weinig voor in vergelijking met andere parken. Vreemd is dat de huisjes niet echt een eigen tuin hebben waardoor er weinig privacy is. Beter zou zijn om door een haag wat privé rond de huisjes te maken.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Mascha21-07-2019

Snel nog een keer

Eenvoudig park, mooie omgeving. Huisje was prima, gastvrij ontvangst. Geregeld via een touroperator.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Fam. Prevoo13-07-2019

Prima huisje, rustig park; mooie omgeving.

Het park is een prachtige uitvalsbasis voor dagtrips in de omgaving. Uitdagend voor sportieve fietsers. Het park zelf is rustig, zeker in mei. Wij hadden huisje 84; recent gerenoveerd. Super sanitair met douche èn ligbad en afzonderlijk toilet. Comfortabel meubilair en praktische indeling. Prima restaurant bij het park. In het dorp Simpelveld, op loop-fietsafstand meer mogelijkheden.

Groenpark Simpelveld, parkmanager, 19-07-2019

Beste familie Prevoo,

Bedankt voor uw mooie recensie. Graag wil ik even erbij vermelden dat dit een andere bungalow (97) betrof aangezien bungalow 84 niet in de verhuur is.

Graag begroeten wij u een volgende keer weer graag op het park.

Met vriendelijke groet,

Groenpark Simpelveld

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Matty07-07-2019

Mooi rustig park. Prachtige omgeving.

We gaan regelmatig naar Limburg om te wandelen, fietsen of voor de cultuur. We boeken regelmatig een Alpha huisje aan de rand van het vakantiepark. Het park is rustig gelegen in het groen. De wandel- en fietspaden beginnen bij het park. We zaten in een Alpha huisje. Twee slaapkamers. Een met twee bedden op de begane grond en een met drie bedden boven. De badkamer was nieuw met ligbag en inloopdouche. De wc was niet meer zoals vroeger in de badkamer maar los. In de keuken was nu ook een vastwasser. We waren altijd al tevreden over de huisjes waar we inzaten. Maar nu nog meer. Er zit wel verschil in de huisjes. Het viel ons op dat een paar huisjes aan een opknapbeurt toe waren. Er zijn ook enkele huisjes die nu verbouwd worden zo te zien

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Yvette24-04-2019

Het Villa-Belle-gevoel: een echte aanrader

Wij hebben het Paasweekend doorgebracht in Vakantiehuis Belle in Bungalowpark Simpelveld. Deze mooie vakantiewoning, die privébezit is, en verhuurd wordt, is tot in de puntjes verzorgd. Alles is aanwezig en heel veel details die kloppen, wat je een luxe gevoel geeft. Heerlijk opgemaakte bedden bij aankomst, de doos met koffie- en theezakjes staat klaar op tafel, en daarbij heerlijke cakejes, die je een zeer welkom gevoel geven. De foto's op de site van Villa Belle geven een mooie impressie van het interieur. Geen standaard vakantiehuisjes-gevoel, maar een echt "Villa-Belle-gevoel". Het bungalowpark is mooi en rustig gelegen in de Limburgse heuvels. Je kunt mooie wandelingen maken vanuit het park en je wandelt in een paar minuten naar het nostalgische station van Simpelveld voor een reis met de stoomtrein. Een aanrader!

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Renée19-02-2019

aanrader

Verbleven in Delta #154, was keurig verzorgd en compleet ingericht. Prima verblijf gehad met heerlijk uitzicht op de eekhoorntjes, vogels en zelfs een fazant

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Bianca17-02-2019

Aanrader!

Wij hebben genoten van ons verblijf in huisje nummer 22. Lekker compact en van alle gemakken voorzien. Je ziet dat er liefde en aandacht wordt besteed aan het huis. Dat is fijn. En wat we ook een grote plus vonden, is dat er een heerlijk grote eettafel staat. Perfect om urenlang spelletjes te spelen!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 10dick14-01-2019

Geweldige uitvalsbasis midden in het groen

We gaan een paar keer per jaar naar Zuid Limburg om te wandelen of te fietsen. Meestal is het park in Simpelveld onze uitvalsbasis. Deze keer niet in de eerste plaats om te wandelen maar om Aken te bezoeken. Aken heeft een prachtig centrum met de Dom en het stadhuis als hoogte punt. We huurden via het park een Groenparkhuisje. In dit huisje, nummer 97, zijn we al meer geweest. We werden aangenaam verrast door de nieuwe badkamer met inloop douche en een ligbad.
    Thuis gebruiken we ons ligbad meestal niet maar hier, na een lange wandeling, is het toch wel een aanwinst om in bad te kunnen.

Gereisd met partner in januari 2019

• 7J. MOL01-01-2019

Prima verblijf in mooie omgeving

Prachtige ongeving, rustig park, veel te doen in de omgeving.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    7WIllem16-12-2018

Prachtige omgeving

Mooi gelegen park in een groene omgeving op een helling gelegen. Huisjes zijn voor de prijs die ze vragen goed. Het is jammer dat het niet meer echt een vakantiepark is maar een park waar veel werknemers zijn gehuisvest voor langere tijd.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in november 2018

12 tips over Vakantiepark Groenpark Simpelveld

• Simon, 08-06-2014

Het is aan te bevelen direct via het park te huren zodat men nog kan wisselen van woning.

• Marjolein Kraijenbrink, 21-07-2014

Zoek van tevoren op de site met wandelgids van Zuid-Limburg, vele wandelingen te vinden. Met de auto zijn er veel trips te maken in de omgeving en in België en Duitsland.

• Trude, 14-09-2013

Als er iets is gelijk melden bij de receptie, doe je dit te laat dan wordt er laconiek gereageerd. Voor grotere groepen is het verstandiger om het huisje Delta te boeken.

0 vragen over Vakantiepark Groenpark Simpelveld

Vakantiepark info