Appartement Gillishof Slowlife

Meer appartement info
Tonen op kaart

29 reviews over Appartement Gillishof Slowlife

• 9familie van der Lugt03-01-2011

Als je er bent wil je nooit meer weg.

Heerlijk plekje waar we bij toeval terecht kwamen. Nu al jaren ons vaste vakantie stekkie. Rust, gezelligheid, en gemoedelijk. Voor de kinderen een prima plek (vooral voor de kleinere). Geen massa toerisme en animatieteam maar pure gezelligheid. Onze kinderen zijn straks 11 en 13 en gaan nog steeds graag.

Dag Taco, Esmerada, Diede en Maya,

Wij gaan jullie dit jaar missen maar wie weet. wat volgend jaar weer brengt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Fam. van den Berg02-01-2011

Geweldig karakteristiek plekje in Limburg

Met name de oude binnenplaats is een plaatje om te zien. 's avonds verlicht door lantaarns en kerstverlichting, brandend vuur en witte daken, geweldig. Wij hadden een 9 persoons appartement, voorzien van alle gemakken.

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Kerstavond is altijd bijzonder. Al 100 jaar brengt de plaatselijke fanfare serenades aan tientallen plekken binnen Bocholtz. Ook de binnenplaats van Gillishof komt aan de beurt. Rondom het kampvuur komen de gasten samen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8kristien baartmans02-01-2011

het is goed toeven op st Gillishof

Een prima plek, die mooi is opgeknapt met oog voor haar historie. Wij zijn heel gastvrij ontvangen door de Jacqueline en Ger.

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Fijn dat u onze gastvrijheid zo positief beoordeelt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10fam j j v d plas uit katwijk aan zee02-01-2011

geweldig vacantie adres

een geweldig thuis komen ,met heel vriendelijke ,lieve mensen ,die als het nodig is dag en nacht voor je klaar staan ,om het iedereen maar naar de zin te maken een geweldig vacantie adres wij raden het ook iedereen aan om naar de gillishoff te gaan,en voor oud en jong een heerlijkheid om daar te zijn gr fam v d plas uit katwijk aan zee

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Klazien, Jan en familie, Wij worden helemaal verlegen van jullie superbeoordeling. Zoals zoveel gasten nemen jullie een speciaal plekje in ons hart in.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8Herman & Yvon Koolwijk22-10-2009

Spreekwoordelijke Limburgse Gastvrijheid

Wij komen al vele jaren op de St. Gillishof. We kunnen dan ook zeggen dat we veel appartementen hebben mogen bewonen. En met genoegen! Geen grootschalige 13 in een dozijn inrichting maar elk appartement met z'n eigen charme en inrichting. Op de hele boederij vindt je de rijkelijk aanwezige verwijzingen naar het verre verleden. De ligging zouden we willen omschriiven als "zeer centraal". Alle belangrijke toeristische en minder toeristische trekpleisters zijn met de auto, op de fiets of als je van een stevige wandeling houdt goed bereikbaar. De eigenaren/beheerders Jacqueline Senden en Ger Willekes proberen een ieder het naar de zin te maken waarbij ( bijna ) niets te veel is. Wanneer u ook eens wilt genieten van de Limburgse gastvrijheid en de prachtige omgeving bent u op de St. Gillishof aan het goede adres. Kijk ook eens in het gastenboek op de site!

Yvonne en Herman,

Wat kunnen wij hier nog aan toevoegen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9B van der Honing05-06-2009

Ideale uitgangs plek om Zuid limburg te ondekken

Al 10 jaar ervaring met het St.Gillishoff. Goede gast vrijheid , kindvriendelijk en een plek waaruit men alle kanten op kan om Zuid- Limburg in al zijn facetten te ontdekken

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Bram, Ria en de rest van de steeds groter wordende familie. Wat fijn dat jullie hier altijd samenkomen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Pinkpopgangers21-05-2009

prima plek

We gaan al een paar jaar naar Gillishof en zitten dan met 7 tot 9 personen in de Sjuur. Leuk appartement voorzien van alle luxe. De gastvrijheid is goed en je kunt met vragen altijd bij het echtpaar terecht. We gaan elk jaar (met de Pinksteren) met veel plezier naar Bocholtz!

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

En meestal nemen jullie gewoon mooi weer mee. Een comfortabel appartement is toch ook zoveel relaxter dan bivakkeren in een tentje op het pinkpopterrein, tenminste als je niet meer zo heel piep bent.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 5e.middelhoek12-05-2009

Nooit meer

Al je op de site van st gillishof kijkt lijk je op een mooie vakantieboerderij te komen. Maar dat viel ons tegen. Zeer gehoorige vieze oude appartementen. Oude keuken oude krakerige bedden Kapotte banken en stoelen Echt geen aanrader

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Spijtig dat het verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Blijkbaar kunnen wij het niet iedereen naar de zin maken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

2 tips over Appartement Gillishof Slowlife

• Geerts, 23-08-2012

Mosaqua in Gulpen. Natuurlijk Valkenburg.

• Oppies, 21-05-2012

Gaiapark in Kerkrade, Drielandenpunt in Vaals, Huisgemaakt ijs bij Scholtissenhof en dagje Maastricht.

0 vragen over Appartement Gillishof Slowlife

Appartement Gillishof Slowlife info