Appartement Gillishof Slowlife

Meer appartement info
Tonen op kaart

29 reviews over Appartement Gillishof Slowlife

• 9Fam.van Dijk06-08-2014

Op de binnenplaats waan je je in het buitenland

Een heerlijke week gehad op de Gillishof. De kinderen hebben zich er uitstekend vermaakt. Overal dicht bij. Vanaf de Gillishof veel mooie fietstochten gemaakt door het Geuldal, Duitsland en Belgie op de racefiets.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Avalan12-12-2013

Fantastische mooie lokatie

Ik heb hier jaren geleden een drietal keer een week verbleven. Dit was de eerste keer dat ik met kleine kinderen op vakantie ging. Alhoewel alles er gezellig uitziet heb ik er smetvrees opgelopen. De luxaflex dropen van het vet. Vloeren stoffig. Pannen nog vies. Douchegordijn stonk zo verschrikkelijk. Ik hoop dat dit verbeterd is want het is een uniek mooi pand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2003

• 5m.e09-01-2013

Niet voor herhaling vatbaar voor ons

We hadden een mooi ingericht appartement, de ligging is ook erg mooi en je kan direct vanuit het appartement wandelen.

Het appartement was alleen niet schoon. Daar heb ik een klacht over ingediend maar nooit een reactie op gehad. Beetje jammer.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Geerts23-08-2012

Kei leuk!!!!

Een weekendje was eigenlijk veel te kort en wat was het warm, maar binnen bleef het lekker koel. Sint Gillishof is een heel leuke vakantieboerderij. Van alle gemakken voorzien, lekker rustig, kinderen kunnen zonder gevaar buiten spelen in op de binnenplaats of in het speeltuintje met tafeltennistafel, en leuke toestellen, Gastvrij, vriendelijk. Zo kan ik blijven opnoemen. Ger en Jaqueline bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Pauline29-07-2012

Lekker relaxen in Zuid limburg

De middeleeuwse boerderij ligt in een rustige plaats, maar alle leuke bezienswaardigheden zijn in de buurt (Valkenburg, Aachen, Maastricht, Vaals....)

De eigenaars zijn heel vriendelijk en organiseren regelmatig activiteiten (schilderworkshops en ook een BBQ).

Het appartement (wij logeerden in de Pimpernel) was heel ruim en zag er erg leuk uit. Enig minpuntje als je kookt gaat het brandalarm nogal snel af.

Onze kinderen van 4 en 8 konden vrij over het terrein rondzwerven, want het is er rustig en veilig. Er is een leuke speeltuin op het terrein.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Sharida en Rene01-06-2012

Piece of heaven

Net terug van een midweek op St. Gillishof. Wat een super locatie om de batterij weer op te laden. Al bij binnenkomst het idee dat je terug in de tijd gaat. Originele binnenplaats met de mogelijkheid om iets te drinken of te eten. Appartementen zijn erg schoon, er is veel privacy, maar als je vragen hebt kun je zonder problemen terecht bij de receptie. Duitsland en Belgie liggen om de hoek, dus voldoende te doen. Wat wij persoonlijk als rokers geweldig vonden? Het zeer ruim bemeten balkon! Kortom, een aanrader! In het najaar zijn we zeker weer van de partij! Sharida en Rene

Dag Sharida en Rene,

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Hoop dat het de volgende keer wat beter uitpakt met de visstek. Ger zal voor je uitkijken naar betere plekjes. En......ik verheug me al op de satesaus van Sharida.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Oppies21-05-2012

Mooie locatie, prima voor de kids

Gillishof is een prima locatie om; vandaan te fietsen, een dierentuin te bezoeken, naar het Drielandenpunt te gaan, een uitstapje naar Aachen, Kerkrade, Maastricht en Gulpen te maken. De eigenaren zijn erg vriendelijk en denken mee wanneer je niets weet te verzinnen. Vlakbij kun je heerlijk zelfgemaakt ijs eten en uiteraard kun je bij de plaatselijke bakker (op loopafstand) heerlijke vlaaien kopen. Ook de supermarkt is op loopafstand in Bocholtz. De accommodaties zijn in prima staat en schoon. Voor kleine kinderen is het ideaal; schaapjes, poezen, vogeltjes en ganzen maken het extra leuk. De speeltuin is voorzien van een glijbaan, schommels, voetbaldoeltjes, klimrek etc. Ook kun je er sjoelen, tafeltennissen en tafelvoetballen. Kortom: een echte aanrader.

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Dank u voor u mooie woorden. Voor de volgende keer wensen wij u weer veel ( fiets) plezier.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Hanneke05-05-2012

Een plek om heerlijk tot rust te komen

De vakantieappartementen van St. Gillishof zijn op een zeer mooie, rustige plek gelegen. Wij hebben hier met de hele familie van genoten. De ontvangst was gastvrij en als er iets was stonden de eigenaar/eigenares altijd voor ons klaar. Zeker een aanrader!

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Dag Hanneke, Fijn jullie nog weer eens allemaal te zien.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9fred van neerven12-10-2011

geweldig

zeer klantvriendelijke eigenaar die alles doet om het ons naar de zin te maken. Zeer mooie locatie in het Limburgse heuvelland net buiten het centrum van Bocholtz. Zij hebben zelf een VVV winkeltje waar je alle excursies, uitstapjes, musea, attracties etc. kunt vinden Zeer oude boerderij die mooi verbouwd is en aan de huidige eisen voldoet. Wij hebben alle boodschappen bij de Plus gedaan die de drank gekoeld aanleverde en de broodjes voor ons later afbakte!! De prijs kwaliteit verhouding was dik in orde, met andere woorden, deze locatie is een aanrader voor groepen, families en gezinnen!!! Geweldig weekend gehad.

Ger en Jacqueline, general manager, 12-06-2012

Dag Fred, Jullie waren een fantastische, aanstekelijke familie. Fijn dat onze accomodatie zo goed gewaardeerd werd.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Marie-Louise Kamphuis09-01-2011

Geweldige vakantieplek

Voor de 2e keer kwamen we nu op de Gillishof en weer was het in 1 woord super. De vorige keer was in de zomer (2009) in een 6-persoons appartement, nu met oud en nieuw, in de sneeuw, in het 12-persoonshuis, omdat we met 3 gezinnen kwamen. Lekker veel ruimte, prima uitvalsbasis voor leuke uitjes, maar bovenal, een superplek waar kinderen ongedwongen en veilig met elkaar kunnen spelen. De speeltuin had een goede opknapbeurt gehad, alhoewel we daar nu in de sneeuw niet echt gebruik van hebben gemaakt ;-) Superaanrader voor iedereen die wars is van massatoerisme, maar wel graag wat mensen om zich heen heeft, zeker voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

2 tips over Appartement Gillishof Slowlife

• Geerts, 23-08-2012

Mosaqua in Gulpen. Natuurlijk Valkenburg.

• Oppies, 21-05-2012

Gaiapark in Kerkrade, Drielandenpunt in Vaals, Huisgemaakt ijs bij Scholtissenhof en dagje Maastricht.

0 vragen over Appartement Gillishof Slowlife

Appartement Gillishof Slowlife info