Appartement
Weer vandaag1°-4°
9,2

28 reviews over Appartement Gillishof Slowlife in het Nederlands

Voor familie bezoek is het prima.

Jacqueline Diepeveen,
12-4-2018

De Gillishof is top. De sfeer is er leuk en er zijn allemaal verschillende appartementen. Wij hadden 10 appartementen. We zijn heel leuk ontvangen en alles was mogelijk.

Ik was met een familiegroep van 35 personen van alle leeftijden.

We hadden het groepsverblijf erbij en dat was ideaal.

Gereisd met vrienden in april 2018

Voor nog een keer!!

Ineke diepeveen,
12-4-2018

Het is een prachtige locatie voor groepen, gezinnen of stellen.

De plek is leuk en gevarieerd.

Je kunt wandelen, hardlopen en fietsen.

Je hebt privacy als je met een groep gaat en de grote ruimte is fantastisch voor aktiviteiten en samen eten.

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig

Fabio,
5-4-2018

Met vrienden een fantastische vakantie gehad op de Gillishof! Perfecte plek om eens lekker op rust te komen en te genieten van het Limburgse landschap.😃

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fantastisch familie weekend gehad!!

Rob,
30-5-2017

Met een groep van ca 60 personen een weekend doorgebracht in deze mooi gelegen boerderij. De praktisch ingerichte appartementen geven genoeg comfort en privacy. Daarnaast is er een recreatieruimte waar gezamenlijke activiteiten kunnen plaatsvinden. Dit laatste is door de aanwezigheid van de bar met tap uitermate geschikt voor een leuk feestje, hetgeen we niet nagelaten hebben. Ook voor de kleintjes is er van alles te beleven, zoals een hooizolder en speeltoestellen op een grasveld. De gastvrouw houdt bij tijd en wijlen een oogje in het zeil, maar is zeer coulant.

Bedankt Jacqueline voor een geweldig verblijf!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Camille IJzermans
18-8-2016

Een midweek doorgebracht in de Gillishof met mijn kinderen. De ontvangst was hartelijk en in het appartement stond konden gebruik maken van een kopje thee of koffie. Wij hebben overnacht in de Napoleon-suite. Een mooi appartement waar allerlei weetjes over Napoleon te lezen waren. De Gillishof is een boederij die verdeeld is in allerlei appartementen in een hele mooiee rustige omgeving. Het is echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige plek in het gezellige Zuid-Limburg

Henne van der Slik
6-8-2016

Wederom een heerlijke vakantie op de prachtige oude gastvrije boerderij. Privacy van je eigen appartement maar ook de gezelligheid met de andere gasten. Zo konden we savonds spelletjes doen met elkaar hielden we een barbecue volgens het principe dat ieder wat meebrengt. Er was een speurtocht voorbereid maar helaas regende het, er werd snel door de eigenaresse geschakeld en een quiz georganiseerd voor jong en oud met prijzen voor de kids, heel leuk. Vanuit deze plek is er in de omgeving voor jong en oud veel te doen zowel in Limburg maar ook Duitsland en België zijn om de hoek. Maar de hooiberg op de boerderij zelf blijft meest populair bij de kids, Jacqeline bedankt

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige bruiloft gehad!

Joris
24-7-2016

Wij zochten voor onze bruiloft een relaxte, sfeervolle landelijke locatie waar we konden trouwen en met gasten een weekend konden vertoeven. Dit alles hebben we meer dan gevonden op de Gillishof. Boven alles stond de service van de Gillishof. De gastvrouw dacht actief met ons mee over bijvoorbeeld (de erg goede) catering, tentenhuur, maar ook tal van andere zaken waardoor het op de dag zelf allemaal perfect liep.

De Gillishof zelf is prachtig, onze ceremonie vond plaats op de binnenplaats, onze brunch voor op het gras, de walking dinner bij de stallen en het feest in de recreatieruimte. En dan hebben we geen gebruikgemaakt van de boomgaard (maar wel Gillishof eigen appelsap gedronken). Onze foto's hebben wij gewoon op locatie gemaakt.

De apartmenten waren goed voorzien, goed onderhouden en comfortabel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige service ervaren van de gastvrouw

Petra en Peter
10-3-2016

Heel goed was de sfeer, de inrichting van het appartement, schoonmaak, de ontvangst, de prijs- kwaliteit, we mochten wat later vertrekken.

Minder was het weer.. Veel regen. In de omgeving was gelukkig veel te doen. We hebben heerlijk gewandeld.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Echt geweldig!

Boris Smits
7-4-2015

Met vriendengroep geweest, niets was de eigenaren teveel, ze hebben ons geholpen waar ze konden. Zeer gastvrij en erg behulpzaam, mede dankzij hun hebben we een fantastisch weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2015

Leuke plek voor iedere leeftijd

Rolph Markvoort
9-8-2014

Bij de gillishoff word je altijd gastvrij ontvangen! De oude boerderij uit het jaar 1321 is in de loop der jaren leuk omgetoverd tot een goed toegankelijke appartementenboerderij, ook voor mindervalieden. Een zwembad is er niet, maar er zijn voldoende zwembaden in de omgeving en de informatie is beschikbaar bij de receptie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gillishof Slowlife in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gillishof Slowlife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.