Appartement Anno 1905

1 review over Appartement Anno 1905 in het Nederlands

Héérlijk plekkie

Tom Godschalk / Ernest Roza,
22-12-2018

Wat een heerlijke plek! Appartement is gezellig ingericht en heeft alles wat je mag verwachten. Helaas regende het maar de tuin is mooi aangelegd en biedt voldoende privacy.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anno 1905 in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anno 1905 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.