Appartement Anno 1905

Appartement
Appartement Anno 1905
9,1

6 reviews over Appartement Anno 1905 in het Nederlands

Super gezellig appartement en mooie tuin!

Danielle,
2-8-2017

Het appartement was schoon en super gezellig ingericht. De tuin is erg mooi aangelegd en heeft meerdere zitjes zodat je kunt kiezen of je in de schaduw of zon wil. Voor de rest is alles aanwezig van broodmes tot vaatwasser.

Knus appartement!

Sylvia,
27-5-2017

Gezellig ingericht, je voelt je er meteen thuis, alles schoon en netjes, mooie tuin.

Heerlijk stekkie

Yvette
23-1-2015

Wij vonden dit een heerlijk stekkie. Gastheren zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam, Het appartement is erg gezellig en sfeervol ingericht. Het bed is prima en de tuin is een bloemenzee (juli) waar het heerlijk toeven is. Wij komen zeker nog eens terug.

Erg gezellig ingericht appartement. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaars. Appartement heeft een grote privetuin.

Prachtig ingericht, schoon, geweldige tuin!

Lotte van Doorn
23-5-2013

's Avonds laat bij aankomst al meteen goed opgevangen door de gastheren. Appartementje was keurig in gereedheid, en men had voor de gezelligheid de verlichting alvast voor ons aangemaakt. Door mijzelf vergeten thee, werd direct gehaald, kostenloos! Appartementje is ingericht naar sixties stijl, daardoor uniek, en toch huiselijk. De tuin bij het appartementje is fenomenaal. Evenals de ligging als uitvalsbasis naar de vele bezienswaardigheden die het Limburgse land te bieden heeft. Kortom een unieke plek, niet duur, echt eens wat anders, schoon en ontzettend zorgzame gastheren. Kom daar maar eens om bij een grote hotelketen!

Leuk appartement in grootmoeders stijl. De gast heren zijn vriendelijk en een hartelijk ontvangst. Zijn zeer behulpzaam. Appartement is netjes en schoon!

Je mag van de gehele tuin gebruik maken, inclusief ligstoelen. Het appartement biedt veel privacy met eigen ingang. Verder een goede uitval basis voor leuke dagtripjes, o.a. Maastricht, Valkenburg, Aken, Gaiapark, en niet te vergeten de stoomtrein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anno 1905 in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anno 1905 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.