Prachtig ingericht, schoon, geweldige tuin!

Appartement Anno 1905

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Lotte van Doorn

Prachtig ingericht, schoon, geweldige tuin!

Lotte van Doorn
23-5-2013

's Avonds laat bij aankomst al meteen goed opgevangen door de gastheren. Appartementje was keurig in gereedheid, en men had voor de gezelligheid de verlichting alvast voor ons aangemaakt. Door mijzelf vergeten thee, werd direct gehaald, kostenloos! Appartementje is ingericht naar sixties stijl, daardoor uniek, en toch huiselijk. De tuin bij het appartementje is fenomenaal. Evenals de ligging als uitvalsbasis naar de vele bezienswaardigheden die het Limburgse land te bieden heeft. Kortom een unieke plek, niet duur, echt eens wat anders, schoon en ontzettend zorgzame gastheren. Kom daar maar eens om bij een grote hotelketen!