Appartement Aan 't Boschveld

41 reviews over Appartement Aan 't Boschveld

• 2019
    9Janko en Wilma16-10-2019

Super!

Prachtig gelegen vakantie pareltje. Hier kun je heerlijk rustig, zodra je de deur uitstapt, al wandelend van het prachtige Zuid-Limburgse landschap genieten. Diverse leuke auto/fiets uitstapjes in de nabije omgeving. Prima bestemming!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    10Gert Kroon (76)01-11-2018

Klasse!

Onze dochter had deze tip gegeven. En inderdaad: Waar vindt je zo iets moois voor zo'n scherpe prijs?! Werkelijk KLASSE. Jarenlang gingen we met de caravan vanuit het midden van het land naar het mooie zuid Limburgse heuvelland. Maar voortaan gaat onze voorkeur uit naar één van deze comfortabele appartementen met dat schitterende uitzicht.

Alleen gereisd in oktober 2018

• 9Nel en Jan Evers met Fam. Janssen25-09-2018

Voor herhaling vatbaar.

Fantastische ligging. sfeervol huisje, privacy, gastvrije ontvangst. Aanrader voor gasten die niet de grootschaligheid van een (pret) Recreatiepark zoeken.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10L24-07-2018

Fantastisch, een super verblijf.

Het is hier heerlijk rustig, en zeer gastvrije mensen, hier kan geen dure landal of dergelijks tegenop. Bij aankomst ligt er als welkom een heerlijke vlaai klaar zo voel je je zeker welkom.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Paradijsje in het prachtige Limburgse heuvelland..06-07-2018

Een plekje om naar terug te komen

Heerlijke plek voor ons stadsmensen om even bij te tanken in een prachtige omgeving. Schone, goed uitgeruste huisjes. Uitgebreid keukengerei, géén bij elkaar geraapte rommel! Een fijn terras en een gemeenschappelijke tuin waar geleefd en gespeeld mag worden. Met prachtig uitzicht aan alle kanten en direct grenzend aan het erf mooie wandelmogelijkheden. De schaapjes, die regelmatig even hoi kwamen zeggen, maakten het extra bijzonder voor ons. De flexibiliteit bij de eigenaars qua verhuurdagen en de zeer redelijke prijzen maken deze accommodatie tot een waar je zeker naar terug wil.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Corry Tiny31-03-2018

Geweldig gehad, en een prachtig uitzicht

We zijn 14 dagen een in huisje 4 geweest. Wat een mooi en schoon appartement en het prachtige uitzicht. Bij aankomst stond er een heerlijke verse vlaai voor ons klaar, ook de eigenaresse is heel hartelijk en waar nodig bereid om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het enige wat we miste was een wasmachine, daar we er 14 dagen waren, maar tussen door wilde de eigenaresse, tegen een kleine vergoeding , wel een wasje draaien, dit was heel fijn. We kunnen niets anders zeggen, dan dat het een geweldig verblijf is bj hele hartelijk mensen. We gaan bij gezondheid zeker weer naar toe.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Janneke en Frits Molenaar18-12-2017

Genoten drie dagen lang !

Mooi appartement, schoon compleet. Top Hartelijke ontvangst, mooie lekkere traktatie (Vlaai)

Heerlijk warm, en comfortabel !

Gereisd met partner in december 2017

• 9Leonie15-11-2017

Top! Leuk huisje en prachtige omgeving!

Wow, wat een prachtig uitzicht! Dat was het eerste wat ons op viel toen we aankwamen. Heel leuk, knus huisje met een heerlijk stuk vlaai bij aankomst. Aardige eigenaresse. Kwam zelfs dekens brengen om het matras zachter te krijgen want die vonden we wel hard. De verwarming was wel een nadeel dat dit centraal bediend werd. Verwarming werd niet warm 's nachts. Verder niks op te merken. Het was schoon. Je komt tijd te kort voor deze prachtige omgeving. Kortom, super tijd gehad hier en komen zeker terug! Bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Kees Koops01-09-2017

fantastisch, volgend jaar weer.

Een gastvrije ontvangst op een prachtige locatie. Rust, ruimte en vele mogelijkheden om te wandelen en/of fietsen. In de naaste omgeving prachtige steden als Maastricht, Aken, Tongeren, Hasselt zijn zeker een bezoek waard voor zowel winkelen als cultuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10conny ter maaten25-08-2017

mooie nette huisjes

mooie huisjes met alles erop en eraan gezellige vriendelijke mensen goede ligging

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

2 tips over Appartement Aan 't Boschveld

• Hans Schalkwijk, 26-10-2014

Kroegjesroutes in het Geuldal. Informatie in de accommodatie beschikbaar.

• Kees en Mini Koops, 28-05-2015

Een aanrader voor gezinnen met kinderen en senioren

0 vragen over Appartement Aan 't Boschveld

Appartement info