Géén boekingskosten

Meer appartement info

62 Reviews over Aan 't Boschveld

• 10Iris & Mark08-05-2022

Fantastisch!!

Super vakantie! Fijne en rustige plek. Mooi uitzicht over de Limburgse heuvels! Ideaal met hond en mooie wandelroutes vanaf het verblijf. Het huuske is schoon, goed en functioneel ingericht. Centrale ligging! Je bent zo in Valkenburg, Heerlen & Maastricht etc. Het warme welkom met taart was ook erg lekker! :) Wij komen zeker nog een keer terug!!

• 10Jelle & Laura22-10-2021

Heerlijk rustgevend in een lekker warm Huuske

Na een zeer warm welkom met lekkere vlaai hebben we een heerlijk verblijf gehad in Huuske 2. De ligging van het huuske is ideaal voor en lekkere wandeling met de hond met onderweg diverse terrasjes, b.v. Bie de Tantes in Eys is een aanrader. Het Huuske is voorzien met een complete keuken wat mogelijkheid biedt om zelf te koken. Daarnaast is het huuske heerlijk warm en goed geisoleerd tegen geluid van de buren. Echt een aanrader en wij komen zeker terug Aan 't Boschveld in Bosschenhuizen!

• 10Ria & Johan20-09-2021

Al jaren ons favoriete vakantieverblijf!

Wij komen al vele jaren naar Bosschenhuizen en het is altijd weer tot groot genoegen. Mooie, schone huisjes, rustige omgeving, mooi uitzicht, gastvrije ontvangst. Een geweldige uitvalsbasis om in het prachtige Zuid-Limburg te wandelen en te fietsen. Wij komen elke keer tijd tekort.

• 9Tom10-08-2021

Leuk en heerlijke verblijf in een mooie omgeving

Super vakantie gehad. In een een heerlijk schoon huisje met alles erop en eraan.Gaan zeker terugkomen. Er is genoeg te doen in de omgeving voor het hele gezin.

• 10Annemieke09-08-2021

Totaal welkom!

Ons verblijf in deze accommodatie was geweldig. Schoon, ruim genoeg, super gastvrije eigenaar, wandelroutes, fijne douche, prima bedden, wat lekkers bij de thee, en een weldadig vergezicht over de Limburgse heuvels. Wij komen zeker terug!!

• 9Rinske J. Eilander26-07-2021

Heerlijk verblijf

Heerlijk appartementen in een prachtige omgeving.

• 10Annemieke01-03-2021

Totaal weldadig!

Dit verblijf heeft alles wat je wenst. Het is schoon, goed/functioneel ingericht en gezellig. Het warme welkom van de eigenaar maakt het helemaal af, of nee: de vergezichten over de Limburgse heuvels!! Of was het het lekkers bij de thee? Hoe dan ook: wij komen terug!!

• 10Leo Curvers27-01-2021

Geweldig mooi huisje in een wonderschone omgeving

Wij hebben genoten van de rust in Bosschenhuizen. Direct gelegen aan de wandelroutes door geaccidenteerde velden. Wandelroutes waarvoor u meerdere keren moet komen( doen we ook) om het gebied beter te leren kennen. Tal van leuke plaatsjes liggen op wandelafstand van het huisje. Er is veel informatie over heel Zuid-Limburg in het huisje over de omgeving beschikbaar en mocht u meer willen weten, dan zijn Paul en Petra een goede vraagbaak. Korte stedentrips zijn uitstekend te doen. Een bezoek aan het centrum van Aken is op de fiets slechts 10 km verder. In het huisje vindt u alles wat u verblijf aangenaam maakt en dat met een mooi uitzicht richting het zuiden, hetgeen ook inhoudt dat het terras voor het huisje lekker zonnig is en fijn om te vertoeven bij een beetje zonneschijn. Wij, en ook onze hond, hebben er geweldig genoten deze maand. Een manco er was geen sneeuw, waarop we wel gehoopt hadden.

• 10Rob10-01-2021

Zalig!!

Rustige omgevingen, vriendelijke gastvrouw.

• 10Annemieke11-10-2020

Voortreffelijk en voor herhaling vatbaar

Wij hebben verrukkelijke dagen gehad, begin oktober 2020. Het is allemaal nét dat beetje extra: een attent opgemaakt bed, royaal keukenlinnen, bij aankomst een heerlijke Limburgse vlaai met lief kaartje, zeer verzorgd uitgewerkte wandelroutes in speciaal aangelegde mappen, de wandelingen starten bij de voordeur, een brandschoon huis, kleine, maar handige dingen als je arriveert, zoals 2 wc-rollen en snoezig zeepflesje, een goede verwarming, snel wifi, dubbele sleutel, grote breedbeeld-TV waar zowel scart, HDMI als USB in geplugd kan worden, prachtige ligging in de weelderige natuur die je je doet wanen in Engeland of Duitsland, nabij horeca en bakkerij, voortreffelijke uitvalsbasis, goede tips van de vriendelijke gastvrouw, alle huisjes zaten vol toen wij er waren, maar het was dag en nacht muisstil. Zeer preiswert. Mijn reisvriendin was ook extreem tevreden en liet weten snel weer eens terug te willen komen en dat geldt ook voor mij.

Appartement Aan 't Boschveld info

• CafeNiet beschikbaar