Appartement Aan 't Boschveld

40 reviews over Appartement Aan 't Boschveld in het Nederlands

Klasse!

Gert Kroon (76),
1-11-2018

Onze dochter had deze tip gegeven. En inderdaad: Waar vindt je zo iets moois voor zo'n scherpe prijs?! Werkelijk KLASSE. Jarenlang gingen we met de caravan vanuit het midden van het land naar het mooie zuid Limburgse heuvelland. Maar voortaan gaat onze voorkeur uit naar één van deze comfortabele appartementen met dat schitterende uitzicht.

Voor herhaling vatbaar.

Nel en Jan Evers met Fam. Janssen,
25-9-2018

Fantastische ligging. sfeervol huisje, privacy, gastvrije ontvangst.

Aanrader voor gasten die niet de grootschaligheid van een (pret) Recreatiepark zoeken.

Fantastisch, een super verblijf.

L,
24-7-2018

Het is hier heerlijk rustig, en zeer gastvrije mensen, hier kan geen dure landal of dergelijks tegenop. Bij aankomst ligt er als welkom een heerlijke vlaai klaar zo voel je je zeker welkom.

Een plekje om naar terug te komen

Paradijsje in het prachtige Limburgse heuvelland..,
6-7-2018

Heerlijke plek voor ons stadsmensen om even bij te tanken in een prachtige omgeving. Schone, goed uitgeruste huisjes. Uitgebreid keukengerei, géén bij elkaar geraapte rommel! Een fijn terras en een gemeenschappelijke tuin waar geleefd en gespeeld mag worden. Met prachtig uitzicht aan alle kanten en direct grenzend aan het erf mooie wandelmogelijkheden. De schaapjes, die regelmatig even hoi kwamen zeggen, maakten het extra bijzonder voor ons. De flexibiliteit bij de eigenaars qua verhuurdagen en de zeer redelijke prijzen maken deze accommodatie tot een waar je zeker naar terug wil.

Geweldig gehad, en een prachtig uitzicht

Corry Tiny,
31-3-2018

We zijn 14 dagen een in huisje 4 geweest.

Wat een mooi en schoon appartement en het prachtige uitzicht.

Bij aankomst stond er een heerlijke verse vlaai voor ons klaar, ook de eigenaresse is heel hartelijk en waar nodig bereid om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het enige wat we miste was een wasmachine, daar we er 14 dagen waren, maar tussen door wilde de eigenaresse, tegen een kleine vergoeding , wel een wasje draaien, dit was heel fijn. We kunnen niets anders zeggen, dan dat het een geweldig verblijf is bj hele hartelijk mensen. We gaan bij gezondheid zeker weer naar toe.

Genoten drie dagen lang !

Janneke en Frits Molenaar,
18-12-2017

Mooi appartement, schoon compleet. Top

Hartelijke ontvangst, mooie lekkere traktatie (Vlaai)

Heerlijk warm, en comfortabel !

Top! Leuk huisje en prachtige omgeving!

Leonie,
15-11-2017

Wow, wat een prachtig uitzicht! Dat was het eerste wat ons op viel toen we aankwamen. Heel leuk, knus huisje met een heerlijk stuk vlaai bij aankomst. Aardige eigenaresse. Kwam zelfs dekens brengen om het matras zachter te krijgen want die vonden we wel hard. De verwarming was wel een nadeel dat dit centraal bediend werd. Verwarming werd niet warm 's nachts. Verder niks op te merken. Het was schoon. Je komt tijd te kort voor deze prachtige omgeving. Kortom, super tijd gehad hier en komen zeker terug! Bedankt.

fantastisch, volgend jaar weer.

Kees Koops,
1-9-2017

Een gastvrije ontvangst op een prachtige locatie. Rust, ruimte en vele mogelijkheden om te wandelen en/of fietsen. In de naaste omgeving prachtige steden als Maastricht, Aken, Tongeren, Hasselt zijn zeker een bezoek waard voor zowel winkelen als cultuur

mooie nette huisjes

conny ter maaten,
25-8-2017

mooie huisjes met alles erop en eraan gezellige vriendelijke mensen goede ligging

Altijd prima!

Fam. Attema,
12-8-2017

Opnieuw 3 weken in Bosschenhuizen vakantie gevierd. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen. Je kunt hier vandaan prachtig wandelen. Mooie centrale plaats voor dagjes uit. Een heerlijk rustig plekje met een prachtig uitzicht en prima appartementen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aan 't Boschveld in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aan 't Boschveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.