Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Ruimte
  • 9.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over Aan 't Boschveld

• 10Leon en Sandra07-11-2022

UITMUNTEND

Er waren GEEN minpunten, of je moet niet tegen de stilte en de natuur en de omgeving als minpunt zien. De gastheer en gastvrouw waren uitermate vriendelijk en zoals ik ze benoem, gastvrij. Ik adviseer iedereen om naar dit adres te gaan, om bovenstaande te ondergaan. Wij komen uit zeer drukke stad, het was en is voor ons een verademing geweest.

• 10Ruimte
  • 10Amanda15-10-2022

Super fijn verblijf!!

Voor de derde keer in Huuske 4 geweest. Het huisje is een schoon compleet gezellig ingericht huisje met lekkere bedden op een prachtige mooie rustige locatie. Bij aankomst zijn de bedden al voor je opgemaakt, ook staat er een lekker taartje klaar en spullen om de eerste koffie/thee te zetten. Er liggen boeken met mooie wandelroutes direct vanuit het huisje. Leuke plaatsen zoals Valkenburg, Maastricht en Aken liggen op korte afstand. Een tip, als je naar Aken gaat zet de auto net over de grens bij Vaals op PR parkeerplaats Westfriedhof neer. Hier kun je met de bus voor €5,- (5 personen) een retour nemen naar het centrum van Aken. Ook is de Eifel dorpen tocht is een leuke autoroute die via Monschau en de Rursee gaat. En mocht je vragen hebben dan staat de vriendelijke gastvrouw altijd voor je klaar. Handig zijn ook de flexibele aankomst en vertrekdagen. Kortom appartementen aan 't Boschveld is een echte aanrader!!

• 10Ruimte
  • 10Iris & Mark08-05-2022

Fantastisch!!

Super vakantie! Fijne en rustige plek. Mooi uitzicht over de Limburgse heuvels! Ideaal met hond en mooie wandelroutes vanaf het verblijf. Het huuske is schoon, goed en functioneel ingericht. Centrale ligging! Je bent zo in Valkenburg, Heerlen & Maastricht etc. Het warme welkom met taart was ook erg lekker! :) Wij komen zeker nog een keer terug!!

• 10Jelle & Laura22-10-2021

Heerlijk rustgevend in een lekker warm Huuske

Na een zeer warm welkom met lekkere vlaai hebben we een heerlijk verblijf gehad in Huuske 2. De ligging van het huuske is ideaal voor en lekkere wandeling met de hond met onderweg diverse terrasjes, b.v. Bie de Tantes in Eys is een aanrader. Het Huuske is voorzien met een complete keuken wat mogelijkheid biedt om zelf te koken. Daarnaast is het huuske heerlijk warm en goed geisoleerd tegen geluid van de buren. Echt een aanrader en wij komen zeker terug Aan 't Boschveld in Bosschenhuizen!

• 10Ria & Johan20-09-2021

Al jaren ons favoriete vakantieverblijf!

Wij komen al vele jaren naar Bosschenhuizen en het is altijd weer tot groot genoegen. Mooie, schone huisjes, rustige omgeving, mooi uitzicht, gastvrije ontvangst. Een geweldige uitvalsbasis om in het prachtige Zuid-Limburg te wandelen en te fietsen. Wij komen elke keer tijd tekort.

• 9Tom10-08-2021

Leuk en heerlijke verblijf in een mooie omgeving

Super vakantie gehad. In een een heerlijk schoon huisje met alles erop en eraan.Gaan zeker terugkomen. Er is genoeg te doen in de omgeving voor het hele gezin.

• 9Rinske J. Eilander26-07-2021

Heerlijk verblijf

Heerlijk appartementen in een prachtige omgeving.

• 10Annemieke01-03-2021

Totaal weldadig!

Dit verblijf heeft alles wat je wenst. Het is schoon, goed/functioneel ingericht en gezellig. Het warme welkom van de eigenaar maakt het helemaal af, of nee: de vergezichten over de Limburgse heuvels!! Of was het het lekkers bij de thee? Hoe dan ook: wij komen terug!!

• 10Annemieke01-03-2021

Totaal welkom!

Ons verblijf in deze accommodatie was geweldig. Schoon, ruim genoeg, super gastvrije eigenaar, wandelroutes, fijne douche, prima bedden, wat lekkers bij de thee, en een weldadig vergezicht over de Limburgse heuvels. Wij komen zeker terug!!

• 8Ruimte
  • 10Leo Curvers27-01-2021

Geweldig mooi huisje in een wonderschone omgeving

Wij hebben genoten van de rust in Bosschenhuizen. Direct gelegen aan de wandelroutes door geaccidenteerde velden. Wandelroutes waarvoor u meerdere keren moet komen( doen we ook) om het gebied beter te leren kennen. Tal van leuke plaatsjes liggen op wandelafstand van het huisje. Er is veel informatie over heel Zuid-Limburg in het huisje over de omgeving beschikbaar en mocht u meer willen weten, dan zijn Paul en Petra een goede vraagbaak. Korte stedentrips zijn uitstekend te doen. Een bezoek aan het centrum van Aken is op de fiets slechts 10 km verder. In het huisje vindt u alles wat u verblijf aangenaam maakt en dat met een mooi uitzicht richting het zuiden, hetgeen ook inhoudt dat het terras voor het huisje lekker zonnig is en fijn om te vertoeven bij een beetje zonneschijn. Wij, en ook onze hond, hebben er geweldig genoten deze maand. Een manco er was geen sneeuw, waarop we wel gehoopt hadden.

Appartement Aan 't Boschveld info

• CafeNiet beschikbaar