Sorteren

Reviews over Sibbe

Wij komen zeker weer!

Yvon
    21-8-2018

Rustige, groene camping. Heerlijk zwembad, helaas geen stoelen of ligbedjes bij het zwembad. kleine speeltuin, maar prima voor kinderen.

Mooi terras, net Frankrijk. Jammer dat je er niets te eten kunt krijgen.

Sanitair is verouderd, maar heel schoon!

Alle rust en ruimte in een heerlijk zwembad ook

Redhothobbybox
    13-8-2018

Je kan hier NIET pinnen en automaat is niet nabij.

Je kan hier NIETS (meer) eten wat tot op 2015/2016 nog wel kon. Het eetcafe werd te veel werk want het liep te goed "" onbegrijpelijk"". Verder relaxte leiding en sfeer

Geweldige camping

Ferry
    18-7-2018

Nette camping, beheerders zijn super gastvrij. Op goede afstand van Valkenburg gelegen. Valkenburg is lopend en fietsend prima bereikbaar.

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en komen in de toekomst zeker vaker langs!

Komen hier graag,

W
    8-7-2018

Mooie uitvalsbasis om te fietsen en naar Valkenburg te lopen of naar Maastricht te gaan. Genoeg te doen om te genieten.

Rustige camping in mooie omgeving.

Fam. van Andel
    4-1-2018

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Rustige camping zonder toeters en bellen. Friettent is in de buurt, supermarkt is helaas verder weg.

Sibbe scoort een 6,9 uit 10, op basis van 10 reviews