Toverland

7.3Goed

• 1Bert Vinke02-08-2020

Nooit meer

Belachelijk druk in de brandende zon. Mijn vrouw is hulpbehoevend en kon nergens in ivm corona? Geen aparte ingang. Rijen, soms 1 uur wachten! Hoezo corona? Helemaal geen corona proof.

• 4Daantje02-08-2020

Nooit meer, prijs/kwaliteit totaal uit verhouding

Toverland is een mooi opgezet park, aandacht voor details en best wat attracties, alle ingrediënten zijn er voor een mooie dag.... maar - veel te veel mensen toegelaten, hierdoor hele lange wachtrijen , absoluut met alle beste wil kan niemand 1,5 meter afstand houden - personeel was op de dag dat wij er waren niet op zijn vriendelijkst / meest behulpzaam - überhaupt weinig personeel om te helpen maar ook handhaven van het samen uit protocol (sfeerbewakers? Ik heb ze niet gezien) Kortom omdat wij ons niet veilig voelde en na 1 attractie met een wachtrij van 1,5 uur zijn we naar huis gegaan. Jammer van de 125 euro, maar we gaan voor een dag plezier en onze veiligheid. Hiervoor 0,0 begrip van Toverland overigens.

• 9Gijs V.31-07-2020

Zeer leuke dag in mooi park

Op 30 juli naar Toverland geweest met onze kinderen (3 en 5). Het is een mooi sfeervol aangelegd park met oog voor detail. Leuke attracties voor jong en oud. Ondanks de drukte (ik geloof niet dat er veel meer mensen bij konden) een zeer leuke dag. De Corona-regels konden op sommige plekken niet nageleefd worden, wellicht extra toezicht hierop door personeel? Dit doet echter niks af aan de kwaliteit en amusemenswaarde van het park.

• 8De boer30-07-2020

Prachtig park

We zijn 30 juli dagje naar toverland geweest. Met 3 kinderen 4,8 ,9 jaar. Ze vonden het het erg leuk. Bij de grotere atracties waren wel lange wachtrijen , maar was voldoende te doen waar geen wachtrij was. Ook de corona maatregelen waren goed geregeld. Was wel druk maar dat is logisch met mooi weer en vakantie tijd. Voor herhaling vatbaar👍

• 6Pubermoeder30-07-2020

Enorm lang wachten

Wat was het enorm druk! Vreselijk lang wachten bij de attracties. 60-90 min is in de brandende zon geen lolletje. Overigens bij horeca, bankjes en toilet niet lang wachten. 1.5m was op zich goed geregeld. Leuk aangelegd park dat zeker mee doet in het rijtje Efteling, Walibi etc. Maar zeker nu je moet reserveren: DOE IETS AAN DE AANTALLEN, zodat wachttijden weer leuk worden.

• 4Jeroen Teunissen30-07-2020

Te druk

Pluspunten: - alles vrij dicht op elkaar - redelijk wat attracties voor een dag vertier. - achtbaan Troy is echt geweldig, leuker dan de Fenix, maar dat is persoonlijk.

Minpunten - nu veeel te druk, 90min wachttijd in corona tijd voor een attractie, geeft te denken.. - loop van de dag de desinfectie pompen leeg??? - tip nu gedurende de vakantie niet gaan. - attracties zijn aan de korte kant, 1min.gemiddeld.. (na 90min wachten hoop je eigelijk op meer)

Vergelijking met de efteling ga ik niet maken, maar prijs kwaliteit/kwantiteit wint Efteling. De sfeer die de Efteling weet te creëren vind je zeker niet bij Toverland. Al was ik wel aangenaam verrast door de dj's en life muziek op eind van dag.

• 5Heidi29-07-2020

Verbaasd

Wij hadden een week van te voren gereserveerd zoals vermeld op de website. Blijkbaar heeft dit geen enkele zin, het was nog drukker dan in normale tijden! 😱 Alsof corona niet meer bestaat loopt iedereen gewoon door elkaar en wachttijden rijen 90 min met iedereen dicht op elkaar. Viel ons erg tegen. Vorige week naar Hellendoorn geweest, ook met reservering en dit was goed geregeld.

• 8Marianne27-07-2020

Top dag

Mooi park, goed verzorgd en overal vriendelijk personeel.

• 3Hellings27-07-2020

Beachelijk druk in deze tijd

Leuk park maar totaal geen corona maatregelen gehandhaafd. We voelde ons erg ongemakkelijk door de drukte waar je niet omheen kan. Alleen on de rijen is het goed geregeld. Maar reserveren heeft op deze manier totaal geen nut.

• 9R Roorda25-07-2020

Heerlijke dag uit ondanks deze speciale tijd

Dagje toverland gedaan na 5 jaar niet te zijn geweest. Natuurlijk is dit een vreemde tijd om naar een pretpark te gaan en gelukkig kan je in Nederland nog zonder teveel maatregelen genieten van een dagje uit. Het was best wel druk, maar ik moet zeggen dat ze het prima hebben opgelost. Natuurlijk moest je bij sommige attracties meer dan 30 minuten wachten (bij welk park niet en wat als er geen beperkingen zijn) en sta je soms een beetje te dicht bij elkaar, maar dit ging prima. We hebben alle attracties gedaan en de meeste 2 keer. 's avonds wordt het rustiger dus kan je nog veel doen. We gaan zeker nog een keer terugkomen en ik vind dit park eigenlijk wel de nummer drie van Nederland (na Efteling en Walibi).

10 van de 802 reviews gezien