Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,9

48 tips over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

axiom1, 16-7-2015
wij hadden huisje nr 26, hier kun je bij warm weer heerlijk in de schaduw van het huisje zelf zitten of naast het huisje op het ruime grasveld in de zon.
Bart, 15-6-2015
Hou er rekening mee dat je een 'buiten' mens moet zijn, ook bij minder weer, want binnen is weinig te doen. Voor kinderen is er niet veel (voor niet voor jonkies). Weinig toezicht in het zwembad, en als het er is ben je vooral bezig met opletten of je wel binnen een straal van een meter van je kind blijft.
Monique van Dijk, 10-6-2015
Het klimmen was erg leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Domein De Schatberg voor je op een rij gezet:

Roos, 5-5-2015

Uit gaan in Weert! en dan naar café de stuiterbal!

Dan heb je zeker weten een top avond :)

Stijn, 6-4-2015
    Neem fietsen mee, zouden je het stuk naar de receptie niet iedere keer hoeft te lopen.
    Bas de Niet, 28-3-2015
    lekker gegeten in het serre restaurant

Bonita, 2-2-2015
    Burchtwoningen nummer 20 en 21. Kinderactiviteiten zoals de mini-disco en pyjama leesparty.
    fam van sprundel, 2-12-2014
    Als je met kleine kinderen gaat wel opletten met huisjes aan het water. De eenden staan aan de achterdeur wat die kleintjes bij ons helemaal geweldig vonden. Maar andersom zijn de kinderen dus ook snel bij de eenden in het water.
    jeanne en will, 4-11-2014

er zijn speciale kindvriendelijke huisjes.

de omgeving biedt voor ieder wat. brouwerij,museum,winkels,mooie natuur.toverland.

jeanne en will, 4-11-2014

Voor kinderen is Toverland in de buurt,maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt omdat de schatberg genoeg te bieden heeft.

Tip: boek en overtuig jezelf

Onze bezoekers bekeken ook: