Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemelstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Sevenum

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gasterie Lieve Hemel voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

24 reviews over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

• 9j.ummenthun11-05-2009

Deze bed and breakfast is met liefde neergezet. Het straalt warmte en gezelligheid uit. Heerlijk om jezelf eens te verwennen. Alles tot in de puntjes geregeld. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2009

• 9lhoebers17-10-2008

Erg mooi

Na onze bruiloft de huwlijksnacht doorgebracht bij Gasterie Lieve Hemel in Sevenum. Op dit moment heeft men nog maar een gastenkamer, echter dit zullen er in de toekomst meer worden. De kamer bevind zich in een prachtig opgeknapte boederij die nu dienst doet als wijnproeverij. De kamer is erg mooi en romatisch ingericht met een prachtig bad en een groot tweepersoons bed. 's Ochtend hebben we heerlijk ontbeten. Dit is echt een aanrader als je iets apparters wilt dan een standaard hotelkamer. Echt de moeite waard !

Gereisd met partner in augustus 2008

3 tips over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

• Irene en Jan-Willem van der Klugt, 10-06-2013

Knooppunten fietsen naar en over de veerpontjes bij Arcen.

• Marie-Sophie le Cleck, 02-10-2014

Plan niet meer bezoekers in, dan de kamers en eetgedeelte aankunnen...dus 2 per slaapkamer. Richt een aparte ruimte in voor "wijnkopers" en de wijnproeverij, bv dit verplaatsen naar jullie leuke winkel, zodat de gasten, verblijvend in jullie B&B, vrij zitten. Vloer in slaapkamer vonden we te koud, ondanks de vloerverwarming.

• Heidy, 23-01-2017

We hebben inderdaad tegenwoordig een extra orangerie voor gasten die eten ipv de wijnproeverij. En appartementen voor gasten met kinderen. In de omgeving zitten we tussen Peel & Maas gebied, prachtig om te wandelen en fietsen. beide zijn knooppunten kaart van aanwezig. Ook heel handig de app Liefde voor Limburg met alle tips en bezienswaardigheden in de regio. Maar we vertellen zeker ook heel graag over alles wat er te doen is voor u op maat.Steden in de buurt ook Duitsland en België !

0 vragen over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

Bed and Breakfast info