Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

Tonen op kaart

24 reviews over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

• 10Willy21-02-2016

Heerlijk onthaast

Franse sfeer, heerlijk eten en drinken, hele fijne kamer. We hadden het onthaasting arrangement en we werden verwend met allerlei lekkers. Zelfs met slecht weer een fijne plek om te verblijven.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Marlies en Jan15-08-2015

Een heerlijk weekendje weg vanwege ons tien jaar samenzijn. Op vakantie in onze eigen omgeving. Toch het gevoel in Frankrijk te zitten. De passiespelen waren zeker de moeite waard. Een prachtige kamer en heerlijk eten. Het ontbijt was eenvoudig, wel iedere dag anders, maar echt verrukkelijk. Als het echte bierliefhebbers hebben we genoten van de wijn. Ook hadden we niet verwacht dat een eend zo goed kan smaken. Heidi en Marcel, bedankt voor het heerlijke weekend.

Tot gauw.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Joost en Kiki26-07-2015

Frankrijk in Limburg

Een heerlijk weekend in Frankrijk op nog geen 1,5 uur rijden. Voor ons dan. Lekker eten met hemelse wijn(en). De wijn en amuse op vrijdagavond is zeer aan te raden. Net als de wijn en spijs op zaterdag. Kamers zijn smaakvol ingericht, al met al waren we weer even terug in de Languedoc. Voor herhaling vatbaar, tevens sturen we een heel stel vrienden en familie erheen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Marie-Sophie le Cleck02-10-2014

Hele mooie plek

Een tijd geleden hier geweest met echtgenoot. Werkelijk een prachtige plek om te vertoeven! Heel sfeervol ingericht en erg gastvrije mensen. We vonden het jammer dat het op vrijdag overvol was, iedereen van buiten kan er wijn komen proeven of kopen, wat een erg vol geheel gaf, terwijl jij er rustig zat te eten. Te veel gasten per kamer.. Etensluchten drongen door in de slaapkamer van ons.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Paul01-04-2014

Gezellige B&B

B&B Gasterie Lieve Hemel is een prima plek om de Peel te verkennen.

Je voelt je welkom als gast. Lekker ontbijtje en ook het diner was goed verzorgd.

Een aanrader als je deze regio aandoet

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Irene en Jan-Willem van der Klugt10-06-2013

Wat een ontspanning

Wij hebben van het begin tot het eind een héérlijk ontspannen weekend doorgebracht bij de Lieve Hemel. Perfecte sfeer, zalig eten en drinken. De perfectie combinatie van informeel en professioneel. We hebben op een avond gebruik gemaakt van de sauna, Dutch tub en zwemvijver. Lekker!!! We kunnen deze Gasterie iedereen aanbevelen, en komen er vast en zeker zelf ook weer terug.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10FamKaijser17-02-2013

De hemel in Limburg

Wij gaan al drie jaar naar de meest geweldige B&B van Nederland. Dit is zo'n plek die je eigenlijk voor je zelf wilt houden. Prachtige orginele kamers (je waant je in Frankrijk!) met de heerlijke bedden. Heidy en Marcel zorgen ervoor dat je, zodra je nog maar een voet over de drempel hebt gezet, je meteen thuis voelt Heidy kookt zalig en neem vooral een glas van hun huiswijn bij een heerlijke borrelhap of diner. Ik weet zeker dat je net als ons zeker weten weer terug komt!

Gereisd met partner in november 2012

• 9rieneke22-09-2012

in een woord : fantastisch

Hoe heerlijk is het om te genieten van het trage Franse leven en dan gewoon in eigen land. Met een heerlijk glaasje wijn erbij, zalig eten, een heerlijk ontbijtje en prachtige smaakvol ingerichte kamers . Heidy en Marcel hebben een paradijsje geschapen in Sevenum,er zijn mooie wandel en fietsroutes en leuke plaatsjes in de omgeving, kortom genieten !!

Alleen gereisd in september 2012

• 9Voois24-07-2011

Geweldige belevenis

Gasterie Lieve Hemel is een uitstekende keuze voor mensen die houden van brocantie inrichtingen en alles daar om heen. Niet alleen voor oudere mensen, maar zeker ook voor jongeren zoals wij. We gebruiken de stijl die is doorgevoerd in deze fantastische bed & breakfast dan ook zeker in ons toekomstige huis. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs na sluitingstijd van het restaurant is het zelfs mogelijk om eten en drinken te nuttigen. Dit alles gaat op basis van vertrouwen. Iets wat in veel delen van Nederland helaas niet meer mogelijk is. Ga zo door en jullie zien ons en met ons nog vele andere zeker weten terug!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Ruud, Anja, Marit en Linda18-07-2009

Genoten...

....van de gastvrijheid, de Franse details, het lekkere eten, de heerlijke rosé en de prachtige kamer! Kortom een aanrader voor iedereen die iets speciaals zoekt voor een betaalbare prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

3 tips over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

• Irene en Jan-Willem van der Klugt, 10-06-2013

Knooppunten fietsen naar en over de veerpontjes bij Arcen.

• Marie-Sophie le Cleck, 02-10-2014

Plan niet meer bezoekers in, dan de kamers en eetgedeelte aankunnen...dus 2 per slaapkamer. Richt een aparte ruimte in voor "wijnkopers" en de wijnproeverij, bv dit verplaatsen naar jullie leuke winkel, zodat de gasten, verblijvend in jullie B&B, vrij zitten. Vloer in slaapkamer vonden we te koud, ondanks de vloerverwarming.

• Heidy, 23-01-2017

We hebben inderdaad tegenwoordig een extra orangerie voor gasten die eten ipv de wijnproeverij. En appartementen voor gasten met kinderen. In de omgeving zitten we tussen Peel & Maas gebied, prachtig om te wandelen en fietsen. beide zijn knooppunten kaart van aanwezig. Ook heel handig de app Liefde voor Limburg met alle tips en bezienswaardigheden in de regio. Maar we vertellen zeker ook heel graag over alles wat er te doen is voor u op maat.Steden in de buurt ook Duitsland en België !

0 vragen over Bed and Breakfast Gasterie Lieve Hemel

Bed and Breakfast info