Camping De Schatberg

• 5.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Schatberg vlakbij Sevenum is een camping waar de kinderen lekker kunnen zwemmen of meedoen aan de vele activiteiten. Je geniet van ruime plaatsen en schoon sanitair. Er komen veel vaste gasten die zich er helemaal thuis voelen. Het ABC restaurant tegenover de camping maakt voor velen de vakantie helemaal af. Bezoek Venlo zeker eens.

287 reviews over Camping De Schatberg

• 9Lenie Gijsbertsen08-01-2020

Mijn man kreeg op 31 dec 2019 een hartinfarct in het zwembad, hij was met onze kleinkinderen aan het zwemmen. Door het kordate optreden van het personeel is er geen verdere schade aan zijn hart. In het ziekenhuis in Venlo zijn er stents geplaatst Bij thuiskomst kregen wij van Landal Greenpark een prachtige bos bloemen. Bedankt voor de bloemen en de goede zorgen. Gijs en Lenie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4Peter12-11-2019

tegenvaller, geen 4 sterren waard

slechte camping, als je in een stacaravan zit, zit je tussen de rotzooi die door de camping niet wordt opgeruimd, veel geluidsoverlast van andere kampeerders. ouderwets zwembad binnen, waar je tussen de haren en pleisters van andere zwemmers zit. smerig sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Mario25-09-2019

Nooit meer

Foto's getoond oud, veel kinder speelplaatsjes weg ! Zo ook binnen speeltuin, je moet nu naar Matel Play, erg duur ouders moeten ook betalen!

Sanitair slecht onderhouden en vies, koud water met douchen. Baby badje verbrand je kindje daarin tegen weer in!!!!

Supermarkt is wel erg uitgebreid en netjes.

Zwembad wat verouderd maar vond ik nog wel ok, veel buiten gezwommen, water wel erg koud!!

Voor De boekers die in 2020 willen gaan, wij stonden op A2 veld daar moet je nu verplicht Matel Play afnemen, onze kinderen zijn 9 en 11 en willen echt niet meer daar spelen!!!!! Andere velden veel honden aanwezig, niet erg maar veel mensen ruimen de rotzooi niet op.........

Wij gaan wat anders zoeken.......

• 5Eetgelegenheden

• 6Stefan28-08-2019

Leuke camping met verbeter punten

Mooie camping met van alles te doen. Stacaravan van touroperator, mooie nieuwe nette accommodatie. Alleen het zwembad is teleurstellend, oud en gedateerd niet erg schoon. Je merkt dat ze van alles aan het vernieuwen zijn maar hopen dat ze snel het zwembad doen. Complimenten aan de ontvangst heer en vrouw van touroperator, erg vriendelijk en gastvrij.

• 6Maritha28-08-2019

Slechte service in noodgevallen. Luie receptie mw

Wij zaten in een serengety xl tent. Heel mooi Wel weinig kastruimte. Campingspar is duur. Bij jumbo 10 min verderop de helft goedkoper. Activiteiten als klimboot waterski enz megaduur. Service bij zwembad, winkels enz goed. Grote minpunt welke ik echt wil vermelden is het volgende: service receptie. Pasje om buiten te komen door slagboom waren we vergeten maar met kids ga je niet weer helemaal terug achterop de camping. Gevraagd of ze de slagboom open wilde doen want we hadden bewijs van verblijf op camping wel bij ons dmv de parkpassen. Bij terugkomst met onze tassen vol boodschappen en kids, werden we niet meer binnengelaten. We moesten maar gaan lopen, pas ophalen. Verteld dat ik het pasje vd camping had om te laten zien. Maar nee. Er stond inmiddels een rij voor de slagboom dis we konden niet meer achteruit. Dit uitgelegd aan mw. Zelf maar regelen en uitleggen aan automobilisten. Bedankt voor de service!!!!!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Petra26-08-2019

Mooie ruime supercomfort plek op massale camping.

We hebben een week op een supercomfort plek gestaan met veel schaduw van de eiken bomen. Met deze temperatuur (32 graden) wel prettig. Jammer dat we last hebben van de haren van de eikenprocessie rups. Camping is in laatste week van het schoolvakantie seizoen niet druk, we hebben gebruik gemaakt van de actie 7=4. Daardoor betaalbaar. Geen camping die we zouden boeken in de drukte van het seizoen.

Wel veel verkeer van de (schoonmaak / camping ) karretjes die met veel lawaai voorbij komen. Investeren in elektrische karretjes zou een hoop lawaai schelen.

• 6Marie23-08-2019

Redelijke camping, maar niet weer!

Mega grote camping, erg slecht wegdek,veel activiteiten maar veelal bijbetalen, uitgezonderd zwembad, 't water niet bijzonder warm (binnen) 6 p. chalet gehuurd, 1 week, niet ruim maar alles zit erin! Ver van receptie e. d. Wel overdekt zitje aan chalet, kun je heerlijk buiten zitten. Onderhoezen bed niet schoon, rest vh chalet mocht ook wel schoner , lag nog rijstwafel tussen de matras en muur van de vorige gasten, zo ook vieze ramen (zaten vol met kinderhandjes) , muren /wanden, keukenkastjes vies binnen/buiten, serviesgoed redelijk schoon, geen stofzuiger wel bezem maar geen stoffer/ blik! Verplichte schoonmaakkosten.. dus moet toch beter kunnen!! Snackbar goed, lekkere snacks en softijs voor nette prijs, supermarkt wel aan de prijs, maar dat is denk ik overal! Wij hebben ons prima vermaakt, 't was ook prima weer, zal de camping wel aanraden, mooie ligging, genoeg te doen op en om de camping! Volgende keer iets kleinere camping!

• 5Fam Entius17-08-2019

Middelmatige camping

Deze camping doet zich op papier heel goed voor komen maar in werkelijkheid een camping die nog geen twee sterren waard is. De gezelligheid moet je natuurlijk zelf maken en daar was ook niks mis mee maar je betaald een hoop geld voor je vakantie. Het sanitair word hooguit een keer per dag schoon gemaakt, het zwembad ziet eruit of er al 20 jaar niks aan gedaan is en bij het buitenbad moet je over matjes lopen want anders glijd je uit(je kan je dus wel voorstellen wat er met kinderen gebeurd). En de seizoens gasten worden voorgetrokken op deze camping en zijn voornamelijk families met bepaalde muziek interesses. Er waren natuurlijk ook wel goede dingen zoals het sportveld, speeltuin, trimbaan/zwemplaats voor de honden en gratis WiFi. Honden mogen overigens niet bij het centrum/terras komen.

• 7nienke kemper17-08-2019

Niet voor herhaling

Op zich is camping de Schatberg een leuke camping, alleen voor onze oudste zoon van 15 jaar was er weinig te doen. Terwijl hier wel reclame voor wordt gemaakt. De touroperator tenten waren net 3 maanden oud en zagen er keurig verzorgt uit! Het toiletgebouw was op zich wel netjes , t lag er een beetje aan welk moment van de dag.Mensen kunnen er ook een puinhoop van maken, daar valt niet tegenop te poetsen.Een groot nadeel vond ik toch wel het lawaai op de camping , zelfs tot 2 uur!!! s'nachts! Daar is een paar keer extra bewaking op af gestuurd, maar dat heeft niet zoveel effect gehad.Ik zou niet gauw nog een keer naar deze camping gaan. Toch hebben we hierdoor geen vervelende vakantie gehad , mede doordat we op een zeer gezellig pleintje stonden met prachtige tenten!

• 7Staat v/h sanitair

• 5Maarten16-08-2019

Voor een keertje wel oké maar andere camping beter

Is niet de camping die wij hadden verwacht en al zeker geen 5 sterren. Ik vraag mij af wat je moet doen en uitstralen om die 5 sterren vermelding te verkrijgen en van wie krijg je die dan? Wij kamperen met zo’n voorziening bij de plek, waar een keuken, douche en toilet is inbegrepen. Op zich prima en een eigen keuze. Plaatsen zijn versleten en bij regen sta je in een soort kuil. Gezelligheid maak jezelf en dat doen andere camping gasten ook, vaak tot diep in de nacht. Mag blijkbaar. De camping is massaal en dat is ff wennen voor ons. Elke centimeter wordt verhuurd. Personeel is aardig en vriendelijk. Buiten de camping is het voor ons beter, lekker Limburg ontdekken.

0 tips over Camping De Schatberg

3 vragen over Camping De Schatberg

• Majet De haan, 30-01-2019

Tv

Iemand eerder in de 4 persoons lodge gezeten...staat nergens in dat er een tv in zit...alleen houten meubelen...Iemand misschien foto's?

• Natasja, 27-06-2017

Voorseizoen plaats

Hallo Volgend jaar willen we een voorseizoen plaats op het kinderveld Staan er meer seizoens campeerders of sta je alleen Van horen zeggen dat je alleen staat met uitzondering van de vakantie en Hemelvaart en Pinksteren

• Martijn, 06-07-2016

Hoi, Komende zomer staan wij op veld 8. is hier wifi aanwezig? Is deze een beetje snel? Wat zijn de kosten?

Camping De Schatberg info

• SchaduwplaatsenAanwezig