Camping De Schatberg

NederlandLimburgSevenum

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De Schatberg voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 395 reviews
+150/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 395 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Schatberg vlakbij Sevenum is een camping waar de kinderen lekker kunnen zwemmen of meedoen aan de vele activiteiten. Je geniet van ruime plaatsen en schoon sanitair. Er komen veel vaste gasten die zich er helemaal thuis voelen. Het ABC restaurant tegenover de camping maakt voor velen de vakantie helemaal af. Bezoek Venlo zeker eens.

Tonen op kaart

396 Reviews over De Schatberg

• 1DeepStockHunter (investor)28-09-2021

Nooit investeren hier! slecht beheer en management

Nooit een sta caravan kopen of investeren in deze camping. Als je nieuw bent is alles fantastisch en word je als een koning onthaalt. Maar dan..... Als je verder wilt.... de schatberg beheer en managers reageren niet of erg slecht. Grond overschrijven wordt vaker niet als wel gedaan. Dan sta jij mooi met een onverkoopbare caravan. Of met een berg verlies (waarde verlies) Mijn ervaring op deze camping is dus erg slecht. Het zal een juridische strijd gaan worden. Ik heb veel zaken gedaan maar deze werkwijze en samenwerking is ronduit slecht. Ik ga hier in elk geval nooit meer investeren (ja geïnvesteerd nadat Landal partner is geworden). Meer berichten van andere hierover ontvangen. Ze zijn bezig met herstructurering van het park. Glamping noemen ze dat tegenwoordig. Het park zelf is goed hoor. Keurig netjes. Vakantie misschien prima. Maar nooit investeren hier! Ik wacht inmiddels 2 maanden op reactie. Mail me voor het hele dossier!

• 6P. Schiffelers01-09-2021

Teleurstellend.

Rommelige camping. Staanplaats slecht verzorgt, bezaaid met bier dopjes. Zwembad voldeed. Geen aanrader.

• 4Marjolein31-08-2021

Voor een keer leuk maar nooit meer

Wij hebben 3 weken op de camping gestaan met een dochter van 2,5 jaar. De camping viel ons erg tegen. De plek was niet zo groot zoals gezegd was. Er was een ‘speeltuintje’ op het veld maar dat kon je geen speeltuintje noemen. Er waren veel grote groepen op de camping, niet leuk als je niet tussen staat! Gelukkig hadden wij wel een leuk veldje. Ondanks dat wij op het mattel play veldje stonden hoorde je ‘ s avonds veel harde muziek, afkomstig van de groepen. Gelukkig sliep onze dochter goed maar het was echt asociaal. Animatie deed hun best maar vond ik persoonlijk niet zo best. Kwam je bij het voorlezen voor baby’s en peuters, hadden geen voorleesboeken. Tommie en Lila waren wel leuk en enthousiast, echt jammer en vreemd dat er maar 1/2 per week theater was. Het zwembad was leuk en mattel play was fantastisch! Het publiek op de camping haalt het vooral erg naar beneden. Sanitairgebouw was oud maar er werd constant schoongemaakt.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Maaike31-08-2021

Helaas niet zoals verwacht

Helaas kwamen onze verwachtingen niet overeen met wat we van de schatberg verwacht hadden. Het zwembad is dusdanig verouderd en onhygiënische dat je daar liever niet naar toe gaat. Daarnaast was het zwembad op sommige momenten zo druk dat op elke halve meter iemand in het zwembad stond. Dus we zijn er maar weer gauw omgedraaid. Sanitair ziet er netjes onderhouden uit maar wordt helaas veel te weinig schoon gemaakt voor het vele aantal gasten dat er gebruik van moet maken. Dat je mee moet genieten met de muziek van een caravan op het andere veld schijnt hier de normale gang van zaken te zijn. Het hoofdgebouw ziet er prachtig uit en de campingwinkel is zeker goed gevuld. Dit is erg prettig. Wij zullen hier zelf niet nogmaals boeken. Ondanks dat de omgeving hier prachtig is.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Jets24-08-2021

Veel te drukke en lawaaierige camping. Massaal

Te weinig sanitair , ver lopen en onlogische routing , wel schoon ! We hebben wel zeep gemist , papieren handdoeken en desinfectie vreemd in deze tijd

• 1Declemij24-08-2021

Vacansolei en schatberg blijven in gebreke

Ik stuur dit in voor me nicht die nu radeloos is: Op dit moment bevindt er een gezin van zes personen, waarvan de vrouw ook nog zwanger is.Het gezin heeft een luxe glamping tent voor zes geboekt en betaald via vacansolei.Wat ze hebben gekregen is een 4 persoons tentje, met twee compartimenten,Wat inhoud dt de 4 kids in leeftijd van 3mt/m 12 naast elkaar opelkaar in 1 compartiment moeten slapen.Zowel vacansolei als schatberg geven niet thuis.Schande met een hoofdletter S.Als vacansolei dan te bedonderd is iets te doen, dan had uit coulance en medeleven in ieder geval de schatberg hier iets aan kunnen en moeten doen.Alles onder het mom van drukte in corona tijd, wees blij dat er nog mensen willen komen , maar belazer ze dan niet.Op facebook is ook al diverse posten voorzien van dit trieste verhaal,Hoe halen jullie het in je hoofd, wat doe je als je zelf zo zou worden behandeld.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Roosje24-08-2021

Grote drukke camping

Het is een grote levendige camping. Wij hadden een plek met privé sanitair en keuken. Erg fijn, alhoewel het toiletgebouw schuin tegenover ons zit. Het toiletgebouwen zien er fris en nieuw uit.De camping zelf is erg druk en vol. Van rust na 23:00 uur hebben ze hier niet gehoord. Een dorp is niet echt in de buurt. Sevenum ligt op zo’n 7 km rijden. De campingwinkel is groot en heeft veel assortiment. Ook dingen die je totaal niet nodig hebt op de camping. Er zit 24 uur per dag iemand bij de ingang, dat geeft wel een veilig gevoel.Er wordt hard gereden op het park, ook door personeel. Er is geen eenrichtingsverkeer. De WiFi is waardeloos.Privé sanitair is goed en netjes, iets voor de ramen tegen inkijk zou fijn zijn! De keuken is compleet en superheldin met grote koel/vrieskast. En een afwasmachine 😅Al met al oké, maar te groot/druk voor ons.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sandra24-08-2021

Leuke gezellig camping

Grote leuke camping. Onwijs veel te doen voor kids tussen de 1-18 jaar. Sport en spel en silence disco op het strand ipv disco door maatregelen. Overnacht via vancansoleil in een Safari tent. Super leuk veldje en mooie tent. Badhuis was erg schoon. Uren lang werd er schoon gemaakt, alleen soms gebruikers sporen van mensen die hun rommel niet opruimen of vies toilet gebruik. Daar valt niet tegen aan schoon te maken. Nooit een rij voor douche of toilet. Fietsen huren kan makkelijk vanuit huis. Ideaal op grote camping en handig voor de uitjes in de buurt. Vernieuwd restaurant met terras met heerlijkeLoungebanken met uitzicht op speeltuin en meer. Altijd plek voor de lunch. Reserveren niet nodig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Danilo24-08-2021

Voldeed niet aan onze verwachting

Ontzettend veel geluidsoverlast, op de familie velden (Mattel play) zitten grote groepen die tot laat in de nacht gehorig aanwezig zijn. Meerdere keren bewaking gebeld. Jaarlijks komen er vaste gasten (grote groepen) kamperen. Sanitair is verouderd en wordt niet goed onderhouden. Wij zijn echt wel wat gewend, qua drukte maar de faciliteiten die ze hebben zijn niet toereikend voor het aantal gasten wat ze ontvangen. Heel druk overal. Het nieuwe restaurant is mooi en lekker gegeten. Ondanks de korte nachten, het beste ervan gemaakt en een heerlijke vakantie gehad.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Geert Bralten24-08-2021

We hebben genoten en al geboekt voor 2022

We hebben een kampeerplaats met privé sanitair geboekt. Het plek is mooi ruim en de auto past er gemakkelijk naast

• 7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar