Camping De Schatberg

207 reviews over Camping De Schatberg in het Nederlands

Topcamping

frank Verberne
13-6-2018

Wat een schitterend park. Veel faciliteiten. Zeker hey nieuwe Family Entertainment Centre dat er om de hoek ligt met maar liefst 11 restaurants voor 1 prijs. Onze kinderen hebben genoten van Bob de Bouwer, Sam de Brandweerman en Tomas de trein. In de Portal was onze oudste zoon niet naar huis te krijgen ( en pappa ook niet). Verder was alles netjes, schoon en verzorgd. Wij komen er snel nog eens terug.

Francoise
9-6-2018

Erg mooie camping, goede caravanplaatsen, rustig, schoon sanitair. Leuke activiteiten voor kinderen.

Algemene indruk gedateerd

J.hof
5-6-2018

Een park met voldoende facciliteiten. Nu is het erg rustig op de camping. Wat blijft je bij; op het lounge gedeelte van het serre restaurant een drankje nuttigen in de zon. De serveetster beantwoord op de vraag of er een kussen o de houten bank kan:’ nee, we gaan over 1,5 uur dicht en hebben niet meer gerekend op de zon. En dan bestel je een klein bierformaat en krijg je een groot formaat. Antwoord: tja...en weglopen maar wel verrekenen. Hoezo klantvriendelijkheid...argument: we hebben personeelsfeest en willen alles aan de kant hebben om half 8. 2 Volgende klanten stuurde ze zelfs weg naar de andere eetgelegenheid. Zeer jammer zeker na al die negatieve recensies die er al staan. Geef mij de serveerster van masndag maar....camping verder is te groot waardoor je veel zwerfafval ziet en geen efficiënte werkzaamheden door personeel. Juist in rustige tijden is dit niet te verkopen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Schatberg voor je op een rij gezet:

Mooie grote camping. Op meldingen van storingen werd snel en adequaat gereageerd. Vriendelijk personeel. Het enige minpuntje: de sanitairgebouwen mogen vaker en beter worden schoongemaakt.

Kan net

Vakantie
    29-4-2018

Een week op camping de Schatberg, met de caravan op zone A2. Mooi veld met speeltuin.

Dit deel is prima, het oude gedeelte met eigen stacaravans is sterk verouderd, daar voor staan ook de glamping tenten en verhuurstacaravans. Erg ver weg van het zwembad, supermarkt enz.

De binnenspeeltuin is er niet meer, deze komt bij ABC tegen betaling.

Geen warm water bij de afwas, wel in de andere ruimte maar deze is regelmatig dicht omdat ABC gebruik maakt van de wasmachines daar. Met twee klachten naar de receptie geweest maar daar werd niets mee gedaan, nog geen excuses konden ervan af.

Het zwembad is echt verouderd maar wel schoon. Minpuntje koud water ook in het bubbelbad.

Er lag stront in de douches, de toiletten waren altijd smerig en werden veel te weinig schoongemaakt. Ook was het oud en niet onderhouden. Zo ook het zwembad. Oud en niet onderhouden. Tegeltjes los, roosters los. gewoon ronduit gevaarlijk.

Deze camping is totaal niet meer wat het vroeger was.

Medewerkers zijn heel vriendelijk, behalve die van het cafetaria. Wij werden daar onbeschoft behandeld, prijzen werden verkeerd berekend en toen wij daar tot 3 keer toe uitleg over vroegen kregen wij vervolgens slappe friet mee en liet men ons extra lang wachten. Jammer want de overige ervaringen waren ronduit goed. Accommodatie (huisje) was netjes en schoon.

Ik vond het een geweldige entourage.

Gerard
    12-3-2018

slechts een weekend maar ontzettend veel mogelijkheden om je te vermaken voor jong en oud. Onze slaapgelegenheid was wat krapjes maar voldeed uitstekend als slaapplaats.

Bianca
    11-3-2018

Wij komen al een jaar of 5 naar deze camping , op de plek met privé sanitair. Er is de hele dag wel wat te doen... bijv met De Animatie Club , ‘savonds gaan de kinderen naar de disco of naar een andere activiteit, met als hoogte punt de spooktocht! Wat minder vind ik het binnen zwembad (maar daar komt gelukkig verandering in) verder is het buiten zwembad en het strandje wel goed! Ook bij de waterskiebaan zijn we vaak te vinden onze kinderen vinden dat geweldig en wij kunnen daar dan op het terras zitten .

Kortom een leuke camping voor het hele gezin.

twijfel

geen
    4-1-2018

de toilet op de camping worden slecht onderhouden, de borstel door de toiletpot was het maximale, ook het buiten terrein was een en al modder en blad, ook na het verzoek om het blad bij de toilet ingang weg te halen was blijkbaar teveel moeite, de helft bleef liggen.

de toiletten en de buitenboel kan beduidend beter, de buiten medewerkers rijden wel rond mar doen niets om dit te verbeteren

We hebben een aantal aanbieders voor De Schatberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Schatberg scoort een 7.25 uit 10 op basis van 207 reviews.