Tijdelijk €25 aanbetaling

De Schatberg

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Schatberg voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 417 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Schatberg vlakbij Sevenum is een camping waar de kinderen lekker kunnen zwemmen of meedoen aan de vele activiteiten. Je geniet van ruime plaatsen en schoon sanitair. Er komen veel vaste gasten die zich er helemaal thuis voelen. Het ABC restaurant tegenover de camping maakt voor velen de vakantie helemaal af. Bezoek Venlo zeker eens.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

417 Reviews over De Schatberg

• 3Guus17-11-2022

Heel smerig en uitgewoond.

Buitengewoon treurige ervaring. Schimmel en schaamharen in het bad. Uit de sproeiers van het bad kwam groen drab. Poepresten en bruin drab aan de toiletborstel en vastgeroeste toiletborstelhouder. Tegels gebroken en kitranden weg. Bloedvlekken op de lakens. Combi-oven kapot en bovendien incompleet. Vonkonsteking gasfornuis kapot. Deurtje vriesvak valt eruit. Pannen aangekoekt, niet meer schoon te krijgen. Inventaris niet compleet. Alles is gedateerd en versleten. Terras met groene aanslag en spekglad. Gevaarlijk! Geen handleidingen te vinden op internet daar deels de apparatuur merkloos is. Internet valt vaak uit. Dat Landal dit verhuurd en ook nog eens voor een enorm bedrag is schandelijk. Op de site van Landal wordt mijn review onvolledig geplaatst en daardoor niet representatief.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ad21-09-2022

Gewoon weer een dikke 8

Weer super naar ons zin gehad. Het is gewoon weer thuiskomen. Ja, er kunnen zeker wat zaken verbeterd worden. Omdat wij hier al 10 jaar komen hebben we vele verbeteringen meegemaakt. Met vrienden en de buren hebben we heerlijke herinneringen gemaakt. Heerlijk alweer geboekt voor 2023

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 1Piet15-09-2022

Vieze tenten Vacansoleil

Tentvloer was ontzettend hoor. Gaf gitzwart af als je er met een doen over wreef. Volgens de host moesten we blij zijn dat hij de andere ochtend de vloer kwam schoonmaken. Bij teruggave vragen van de schoonmaakkosten geven ze niet thuis

• 3Kaatje12-09-2022

Vergane glorie

Vergane glorie, zijn die 5 sterren uit de lucht komen vallen?. Veel betaald voor een familieweekend. Zwembad zeer klein en verouderd/armoedig.
    Geen indoor speelfestijn…. Alles pas om 10.30-11.00 uur open. Erg laat als je met kleine kinderen bent. Alles heeft nodig een flinke opknapbeurt nodig. Watervilla niet schoon/fris. Erg smoezelig, kinderstoelen en baby bedje ranzig. Box niet aanwezig. En stopcontacten in de grond of laag in de muur. Erg handig met baby’s……. Ligging watervilla wel mooi.

Let op! Het klimpark hoort niet bij het park. Was dus ook niet open tijdens ons weekendverblijf.

• 2Eetgelegenheden
  • 9Daron03-09-2022

Fijn park

We zaten in een blauw landal huisje aan het water, wat een rustige ligging had. Er kwamen geregeld subs langs gevaren, wat leuk was. We hebben gesust......12.50 voor een uur rn een echt leuke ervaring. Zwembad binnen EN buiten waren leuk en zeker de glijbaan buiten was lang en leuk. De plaza is mooi en je mag er ook gewoon gaan zitten met eten uit de snackbar. Het Fec gebouw vooraan (niet van de schatberg maar je krijgt wel korting) is SUPER. We zijn gaan bowlingen en daarna bij het ABC restaurant gaan eten. We keken onze ogen uit! NOG NOOIT ZOVEEL KEUZE GEZIEN! Uit zoveel landen keuze en hoe het concept is.......super! Het Landal gedeelte is mooi netjes. 2 badkamers, 2 toiletten, vaatwasser. Wij hebben een week lang genoten.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam bremer02-09-2022

Topvakantie!

Wij hebben een topvakantie gehad. Supercamping. Als je pubers zich hier niet vermaken ligt het echt aan hun. Fijne hartelijke ontvangst aan de poort. Die man doet gewoon zijn werk he! K lees hier nare berichten over die man. Nou wij zijn fan van hem:) camping vrij luidruchtig snachts waar camping echt wel boven op zit. Sanitair wordregelmatig gepoetst maar als je zelf zo n zwijn bent gebruikte tampons onder wasbak te mikken aan wie ligt het dan? Zwembaden wat verouderd maar niet minder plezier om gehad. Mega campingwinkel met groot assortiment, ook veel kampeerbenodigdheden. Ietsje duurder dan andere supers maar niet extreem duur. Diner buiten aan t water kon beter qua smaak. Was niet zo gek veel bijzonders maar de bediening overal is top en zeer vriendelijk. Receptie plaza heel mooi en modern en gezellig. Hou rekening dat laatste week vakantie er geen disco ofzo is! Lieve ouwe trouwe poortwachter tot volgend jaar. Dikke pakkerd hoor!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Bauke Schuurman29-08-2022

De Schatberg? Jammer!

Simpel gezegd is dit een park met potentie dat de boot mist omdat het te groot is, er teveel aanbieders zijn ( la dal, vacans soleil, de camping zelf) er niet of nauwelijks toezicht is, er te weinig aan onderhoud wordt gedaan en het vol staat met huisjes. En een groot deel staat er al een halve eeuw. De uitstraling komt daardoor zwaar tekort. s'Nachts rond twaalf uur vermaakt de jeugd zich in de toiletgebouwen met alle gevolgen van dien. Kampergasten en huisjeshuurders vieren een feestje tot wel etv diep in de nacht ( 3 uur is geen uitzondering). Heey erg jammer want het terrein is prachtig. Ik zeg, de helft er af en de prijzen omhoog. Het hoofdgebouw met winkel, receptie, horeca etc id fantastisch. De zwemvijver en visvijver zijn top. Maar ja, als de jeugd in de wadhokjes onderzoekt hoe een tampon in elkaar zit, vrvolgens slingers maakt van het toiletpapier, gasten hun afval in het afwashok in de afvalbakken stouwen?

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Lucinda24-08-2022

Eenmalig! Schandalig dat hier 5 sterren voor staan

Eenmalig! 5 sterren volgens de website maar alleen om wat ze kunnen afvinken wat er is. Mooi receptie gebouw, leuk strandje aan begin met speeltuin. Maar dat is wat men het eerste ziet. Het zwembad is verwaarloosd. En de rest van de camping is al niet veel beter. Ons plekje was ok, maar voor je daar was wel eerst door de puinhoop van de ander. Vervallen stacaravans, camping is rommelig opgezet. Alles door elkaar. Vooral in eerste week zeer veel jongeren die blijkbaar voor eerst “alleen” op vakantie mogen. Die gaan helemaal los, geluidsoverlast tot diep in de nacht. Wat meest tegenviel was het personeel. In zwembad zijn ze aanwezig maar drukker met elkaar. Jongeren domineren. Kleine kinderen kunnen niet veilig zwemmen. Personeel is onvriendelijk en kortaf. De man bij de poort: ongelooflijk dat dat je visitekaartje is. Blaft mensen af, al loop je 10 keer langs, tien keer je kaartje laten zien en owee als je doorloopt!

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Michael23-08-2022

Geen aanrader

We hebben een kampeerplaats gehad voor 7 dagen op het mattel veld. De plaats was ruim en het speeltoestel op ons veldje was goed. Wat ons is tegengevallen was de staat van onderhoud op de camping, veel is kapot of slecht bijgehouden. Tevens is er een groot gedeelte met vaste sta caravans en er zijn veel vaste caravan plekken met het daar bij behoorden soort bewoners. Het park is erg groot en dus ook druk hier is het zwembad zeker niet op berekend. Ook kan er hier wel het een en ander opgeknapt worden. De camping winkel daar in tegen is top modern, groot en netjes. We hebben onze vakantie afgerond gelukkig hadden we hier geen 2 of 3 weken geboekt. Wat mij betreft geen aanrader.

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Pieter18-08-2022

Waardeloos!!!!!!

Begon al bij ontvangst zeer onvriendelijke man bij slagboom. Gedurende verblijft niet 1x een schone douche of wc gehad wc papier vaak op putjes telkens verstopt met haren Wc papier hangt in de prullenbak op de wc s erg goor Douches ruiken erg sterk na urine Huishoudelijke dienst poest niet met poetsmiddel en dweilt met vies water Meerdere keren waargenomen dat de huishouding bij wc gebouw staat te roken en niet poest F2 gebouw we hadden al van te voren gelezen dat het niet schoon was het was nog netjes uitgedrukt het was gewoon ranzig goor!!! Niet 1x bewaking op personeel over camping zien lopen/ rijden ter controlle Zwembad binnen ook erg goor dikke vetrand aan de rand van het zwembad Jmr dat ophet strandje het eet kraampje ve dicht is Positief animatie is enthousiast en doet hun best Restaurant lekker eten en prima bediening oudere mevrouw weet personeel goed aan te sturen en het draaiende te houden Camping plek lekker groot

• 1Staat v/h sanitair

• MastercardBeschikbaar

• LobbyBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)