Camping De Schatberg

CampingWeer vandaag25°18°
Camping De Schatberg
6,9

246 reviews over Camping De Schatberg in het Nederlands

Mooie familiecamping met veel mogelijkheden

Familie Ewals
17-8-2018

We zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen van 10 en 12. Deze hebben hier de tijd van hun leven gehad. Zeker met de zwemmogelijkheden is het super. Maar er is veel meer te doen voor de kinderen. Zo zijn er diverse speeltuinen, voetbalvelden, panna veld, springkussens enz.. Ook vissen was hier mogelijk. In de omgeving was ook veel te doen zoals b.v. Toverland. Ook een avond bij het nabijgelegen ABC geweest wat zeker een aanrader is.

Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Volgens sommige andere reviews zijn er klachten over de vaste campinggasten. Wij hebben hier echter niets van gemerkt en snap er dan ook niet van hoe ze hierbij komen. Zelfs een zeer leuke staat gehad en kinderen snel vriendjes. Vandaar is de kans zeer groot dat we volgend jaar weer terug gaan naar deze camping.

Nooit meer!

Hinke
15-8-2018

Ben heel erg verdrietig dat er geen gehoor is gegeven aan onze klachten. Ik ben begonnen met de hygiene. Geen verbetering. Toen zijn de bikinitopjes gejat van onze kinderen die aan ons wasrekje hingen te drogen onder de luifel. Daarnaast zijn er adidas slippers gejat bij het zwembad,ze vragen gelieve slippers achter te laten,terwijl we door de vieze vloer moesten lopen,want niet iedereen doet dit. Staat geen toezicht op de slippers of bordje op eigen risico,want ze jatten...We konden een uurtje bowlen ter compesatie,in de hittegolf. Dan kom je thuis en is er op de auto gekrast aan een kant en staat Kanker in gekrast!!!Helaas zagen we dit pas thuis door de stof die op de auto zat..Wel mail gestuurd,niks gehoord!!Je werkt er keihard voor om toch op vakantie te kunnen,dan ga je voor 5 sterren door Anwb geadviseerd,dat leek ons betrouwbaar.Nou het heeft ons nog 400 extra gekost deze nasleep en ze geven geen gehoor!

Zeker een aanrader, met of zonder kinderen!

I. Van Rijt
15-8-2018

Mooie camping. Genoeg te doen. Fijn personeel. Heerlijk eten. Mooie omgeving.

Leuke camping!

Christy
15-8-2018

Leuke camping, zeker met 2 kleine kinderen! Fijne vakantie gehad met leuke activiteiten vanuit de animatie. Voorzieningen en hygiene prima.

Leuk verblijf, maar nooit meer.

Suus
13-8-2018

Grote camping voorzien van meerdere speeltuinen, binnen en buiten zwembad, zwemmeer, vismeer, restaurant, animatie, klim en waterski mogelijkheden. Alles is aanwezig. Echter voor ons niet meer vanwege de overige campinggasten. Enkel gebleven vanwege ons rustige plekje en de diverse uitstapjes. Anders zeker eerder vertrokken.

Veel plekken in straatjes geen privacy, sanitair wordt veel schoongemaakt, maar gebruiker laat het vies achter, veel vaste campinggasten, klein zwembad en koud water buiten. Ook geen voetenbad, dus lekker met je zandvoeten het zwembad in. Echter wel stil vanaf uur of 11 herken overlast ook niet. Veel voorzieningen voor gasten met honden, ook geen last gehad van hondenpoep, veel geblaf. Kennelijk wordt dit wel bepaald door plek waar je staat.

Professionele animatie voor alle leeftijden. Leuk terras en lekker eten in restaurant en snackbar. Ligging ideaal ten opzichte van leuke uitstapjes en steden in Duitsland.

Drama! Wat een tegenvaller

Vakantie
13-8-2018

Wat een tegenvaller!

Zeker geen 5 sterren! Veel vaste plekken, vaste gasten, niet helemaal ons ‘slag’ mensen.

Camping tweede week augustus leeg, in plaats van gasten te centreren staat overal wat.

Toiletten en douches redelijk, zwembad minimaal voor een 5 sterren camping . Camping ligt vlak aan snelweg dat verneem je met name in de vroege ochtend.

Wij hebben 10 dagen geboekt, anders al eerder vertrokken.

Wij zijn geen veeleisende kampeerders maar deze camping...

Nooit weer!!!

Niet voor herhaling vatbaar.

Jen
12-8-2018

Hondeneigenaren laten hun honden overal uit. Veel hondenpoep en stank daarvan. Geluidsoverlast in de nacht, schreeuwen over de camping, nooit een kampwacht gezien. Zwembad binnen is smerig. Mijn kind had binnen 1 dag oorontsteking.buiten zwembad nodig aan onderhoud toe. Meer is vies. Sanitair is in sommige gebouwen vernieuwd, maar zo enorm onpraktisch, het water loopt overal naartoe behalve naar het putje. Publiek wat er seizoensplekken heeft is over het algemeen wat luidruchtig en behoorlijk aanwezig op publieke plaatsen.

Personeel bij receptie is vriendelijk, maar bij de opmerking dat de honden overal uiitgelaten werden werd op gereageerd met; tja, dat is niet echt de bedoeling nee.

Verder is er wel veel te doen in de omgeving. Toverland, ontbijtbioscoop in panningen is een echte aanrader.

Toch is het voor ons de laatste keer op de schatberg.

Zeker fantastisch

Bert
12-8-2018

Super camping waar de vriendelijkheid en behulpzaamheid bij het personeel hoog in het vaandel staat wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar nogmaals bedankt en tot volgend jaar

Geweldige camping

Urbey
10-8-2018

Zijn er met gezin geweest en hebben een geweldige vakantie gehad.

Goed bereikbaar, goede faciliteiten.

In onze week was er wel een groep die overlast veroorzaakte. Hier werd door de beveiliging goed op geanticipeerd en deze groep werd dan ook op een nette manier vannde camping verwijderd.

Erna was er weer een goede sfeer en we hebben nog geweldig genoten.

In sevenum zelf zit ook een goede cafetaria, Eetwinkel bebo, als je een keer lekker menu wilt eten. Wordt erg netjes geholpen en smaakte heerlijk.

Hebben ook dagje toverland gedaan, mooi park.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch.

Anoniem
10-8-2018

Samen met onze kinderen een leuke tijd gehad. Goed onderhouden camping. En vriendelijk personeel. Er is vanalles te beleven voor jong en oud. Verder een prachtige omgeving in het mooie limburg.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Schatberg scoort een 6.89 uit 10 op basis van 246 reviews.