Camping De Schatberg

Camping De Schatberg
6,6

Omschrijving
Camping De Schatberg vlakbij Sevenum is een camping waar de kinderen lekker kunnen zwemmen of meedoen aan de vele activiteiten. Je geniet van ruime plaatsen en schoon sanitair. Er komen veel vaste gasten die zich er helemaal thuis voelen. Het ABC restaurant tegenover de camping maakt voor velen de vakantie helemaal af. Bezoek Venlo zeker eens.

Laatste review

Super mooie camping met vele faciliteiten!

Zowel wij als onze dochter hebben een geweldige vakantie gehad op Camping de Schatberg. Zeer vriendelijk personeel, een echte aanrader om vakantie te vieren.

Sanitair van zeer goed niveau! Schoon zoals je het thuis verwacht!

Kom er graag weer

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

254 reviews over Camping De Schatberg in het Nederlands

Super camping.. weinig campings mooier dan deze

Ben Perdok,
25-11-2018

Super mooie camping met vele faciliteiten!

Sanitair van zeer goed niveau! Schoon zoals je het thuis verwacht!

Kom er graag weer

Mooie camping met veel faciliteiten

Jaco van 't Slot,
24-9-2018

Wij zijn van 4 augustus tot en met 18 augustus naar camping de Schatberg geweest. We stonden op het kinderveld. Erg ruime plekken met een speeltuintje op het veld. De camping is ons erg goed bevallen. De kinderen (6 en 11 jaar) vonden de panna velden helemaal geweldig. Zwembad vonden ze ook erg leuk. Het water in het buitenbad was wel koud.

Buiten de camping is een indoor speelhal voor de kinderen. Vonden ze ook geweldig! Tevens kun je daar eten bij ABC. Dit is ook zeker aan te raden!

Nooit meer!

fam. de Boer,
24-8-2018

Mega Grote Camping met een bungalow park ernaast. Wij verbleven op de camping en hadden privé-sanitair, wat heerlijk was.

Camping mag wel wat aan opgeknapt worden, wegen zijn slecht, veel hobbels en gaten en er wordt hard gereden, zeker door het schoonmaakpersoneel.

Veel gasten die er al jaren komen (komen uit de buurt) en echt een beetje aso zijn en denken dat de camping van hun is. Altijd een "vaste" zit-plek aan het meer hebben en als jij er per ongeluk gaat zitten je met grof taalgebruik duidelijk maken dat dit "hun" plek is :-(

Luidruchtige achterburen die vaak de muziek te hard aan hadden, en vooral 's avonds laat was dat erg storend.

Ook na 23 uur 's avonds ging dat door.

Gemeld bij Receptie en die hebben dat wel opgepakt, maar blijft erg storend dat mensen alleen aan zichzelf denken en geen rekening houden met andere camping gasten.

Volgend jaar weer lekker naar het buitenland!

We hebben een aantal aanbieders voor De Schatberg voor je op een rij gezet:

Heel grote camping met veel vaste gasten!

Linda,
24-8-2018

Wij gaan meestal naar het buitenland, maar wilden dit jaar niet zo'n eind rijden, dus vandaar de veelzijdige camping de Schatberg geboekt.

Er is veel te doen, echt veel animatie.

Personeel van het park is vriendelijk en staan je netjes te woord. Maar er is veel geluidsoverlast in de nacht, jongeren die schreeuwend de camping over gaan als ze om 1 uur uit de disco komen en in speeltuintjes blijven hangen.

Geen toezicht van ouders of personeel. Zwembad binnen is best smerig en erg klein voor zo'n groot park! Buitenzwembad is erg koud. Ook het meer is erg vies. Mijn zoon had de eerste week al keelontsteking. (weet niet of dit de wijten valt aan de hygiëne) Wel heel fijn geholpen door personeel om huisartsenpost te bereiken/bezoeken. Er zijn veel vaste gasten in stacaravans en op seizoensplekken de zijn behoorlijk aanwezig. Ook veel gasten die er al jaren komen die denken dat de camping van hun is, beetje "tokkie-gehalte".

HEERLIJK!

Inge,
22-8-2018

Geweldig! Grote camping met meer dan voldoende faciliteiten.

Heel leuk animatieteam met groot aanbod aan entertainment voor jong en oud.

Voldoende en nette douches/toiletten. Naastgelegen ABC restaurant is een mooie aanvulling naast de eetgelegenheden die de camping al heeft.

Binnenzwembad is wel aan vervanging toe maar nog zeker voldoende.

Volgend jaar zeker weer!!

Guus,
22-8-2018

Het is een leuke camping met veel faciliteiten. Vooral nu ook het family entertainment center Sevenum is geopend, groot restaurant en genoeg te doen voor de kinderen. Wij hadden een leuke plaats met een speeltuintje in de buurt. Volgend jaar zeker weer!!

Mooie familiecamping met veel mogelijkheden

Familie Ewals,
17-8-2018

We zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen van 10 en 12. Deze hebben hier de tijd van hun leven gehad. Zeker met de zwemmogelijkheden is het super. Maar er is veel meer te doen voor de kinderen. Zo zijn er diverse speeltuinen, voetbalvelden, panna veld, springkussens enz.. Ook vissen was hier mogelijk. In de omgeving was ook veel te doen zoals b.v. Toverland. Ook een avond bij het nabijgelegen ABC geweest wat zeker een aanrader is.

Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Volgens sommige andere reviews zijn er klachten over de vaste campinggasten. Wij hebben hier echter niets van gemerkt en snap er dan ook niet van hoe ze hierbij komen. Zelfs een zeer leuke staat gehad en kinderen snel vriendjes. Vandaar is de kans zeer groot dat we volgend jaar weer terug gaan naar deze camping.

Nooit meer! ( + rectificatie)

Hinke,
15-8-2018

Ben heel erg verdrietig dat er geen gehoor is gegeven aan onze klachten. Ik ben begonnen met de hygiene. Geen verbetering. Toen zijn de bikinitopjes gejat van onze kinderen die aan ons wasrekje hingen te drogen onder de luifel. Daarnaast zijn er adidas slippers gejat bij het zwembad,ze vragen gelieve slippers achter te laten,terwijl we door de vieze vloer moesten lopen,want niet iedereen doet dit. Staat geen toezicht op de slippers of bordje op eigen risico,want ze jatten...We konden een uurtje bowlen ter compesatie,in de hittegolf. Dan kom je thuis en is er op de auto gekrast aan een kant en staat Kanker in gekrast!!!Helaas zagen we dit pas thuis door de stof die op de auto zat..Wel mail gestuurd,niks gehoord!!Je werkt er keihard voor om toch op vakantie te kunnen,dan ga je voor 5 sterren door Anwb geadviseerd,dat leek ons betrouwbaar.Nou het heeft ons nog 400 extra gekost deze nasleep en ze geven geen gehoor!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Inmiddels is er contact met ons opgenomen enkele dagen na mijn review. Er gehoor gegeven aan onze klachten!We zijn tot een oplossing gekomen!Hierbij onze complimentenIk zou de review eraf halen,dat stond er tegenover,alleen kan dat niet...???

Toch gaan we ondanks de oplossing,waar we dankbaar voor zijn,hier niet meer heen......

Zeker een aanrader, met of zonder kinderen!

I. Van Rijt,
15-8-2018

Mooie camping. Genoeg te doen. Fijn personeel. Heerlijk eten. Mooie omgeving.

We gaan het volgend jaar weer

Marieke Bartels,
15-8-2018

We zijn dit jaar bij de Schatberg geweest. Er was vermaak voor jong en oud. We hebben ons allemaal goed geamuseerd en zijn er ook op uit getrokken. De camping ligt, wat dat betreft, mooi centraal. In de buurt is ook van alles te beleven.

De kampeerplaatsen waren ruim en het sanitair netjes. Deze werden ook goed schoon gemaakt ( de gasten zijn diegene die het smerig maken).

Alles bij elkaar een fijne vakantie gehad. Tot volgend jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor De Schatberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.