Vakantiehuis De Beierhof

5 reviews over Vakantiehuis De Beierhof in het Nederlands

Gezellige en ruime groepsaccommodatie

Mathijs
18-11-2017

We hebben met onze sportvereniging een weekend bij De Beierhof gelogeerd met 72 personen. De accommodatie is recent aangepast en ziet er sfeervol uit. Er is een groot sportveld bij. Mooie landelijke ligging. De slaapvertrekken hebben stapelbedden en zijn vrij eenvoudig ingericht. Prijs- kwaliteit verhouding is goed. We hebben een gezellig weekend gehad en komen graag nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale accommodatie voor sportclubs

Marcel Vervoort
24-10-2013

De Beierhof is gevestigd in een voormalige boerderij aan de bosrand en heeft daardoor veel sfeer. De grote sportvelden die erbij liggen zijn ideaal voor het geven van trainingen. Onze voetbalvereniging heeft al diverse keren bij de Beierhof verbleven en het is altijd prima bevallen.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een ellende

Emiel
1-10-2012

Bij aankomst bleek de accommodatie niet of amper schoon te zijn, de vloer plakte en het zag er allemaal ranzig uit. De "gastheer" verontschuldigde zich hiervoor, een groep studenten die voor ons gebruik hadden gemaakt van de accommodatie hadden er een flinke zooi van gemaakt. Een rare gang van zaken, maar goed, aangezien het goed weer zou worden gingen we er van uit dat we toch veel buiten zouden zijn. De slaapvertrekken hadden gebrekkig licht, en ondanks dat er 2 aparte vertrekken beloofd waren, stond er maar 1 vertrek tot onze beschikking. Na wat onderhandelen alsnog het 2e vertrek er bij gekregen. Tijdens ons verblijf was de "gastheer" erg bemoeizuchtig, vervelend. Bij vertrek een rondje door de accommodatie gelopen en alles was goed bevonden door de "gastheer". Helaas toen later de borg terug gestort zou worden, kregen we maar de helft terug, omdat de vloer zou plakken. Een rare gang van zaken. Een tip voor toekomstige eventuele bezoekers; ZOEK WAT ANDERS!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Afrader!

Anoniem
16-7-2012

In het kort: te duur, smerig, onbetrouwbare eigenaar.

Bij aankomst waren de vertrekken erg smerig: plakkerige vloeren en tafels, vieze keukenapparatuur en -gerei, muffe bedden, enz.

Er waren ons afzonderlijke slaapvertrekken beloofd, deze kregen we pas na aandringen. Bovendien ontbraken op alle slaapvertrekken de gordijnen. Het douchevertrek was slecht verlicht en de douches zelf waren niet prettig. Buiten hangen de stekkers los onder het afdak. Iets verderop is er een groot grasveld, maar bij de ingang ruik je een sterke rioollucht. Dit komt uit het open riool vanuit de vertrekken, werd ons verteld.

Bij ons vertrek werd alles gecontroleerd en in orde bevonden. Tot op heden hebben we echter de borg nog niet volledig terug. Er zijn achteraf schoonmaakkosten (120 euro) en verwarmingskosten (35 euro) afgehouden die ook al op de (veel te hoge) rekening staan. Ze berekenen het dus gewoon twee keer. Na vele malen contact reageren ze niet meer.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wees voorzichtig

Kindergroep
19-6-2011

Ligging en gastheer, -vrouw zijn prima. Hartelijke mensen die het de gasten graag naar de zin willen maken. Sporten op de ruime velden is geweldig. Wij zaten niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouw. Prijs/kwaliteit is volledig zoek. Kleine woonkamer, slechts 2 toiletten, waarvan 1 zonder bril. Was- en doucheruimte zijn zeer eenvoudig. De keuken is niet practisch bruikbaar. In combinatie met het hoofdgebouw misschien prima, anders is het opletten geblazen. Ga eerst even kijken.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresHazenhorstweg 5 5975 PA(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Beierhof in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Beierhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.