9,6

Weer vandaag4°-3°

56 reviews over Vakantiehuis Boerderij Sevenum in het Nederlands

perfect

familie K, 8-2-2018

Alles is sfeervol aangekleed, daar is echt aandacht aan besteed!!! De keuken is echt een gezellige familieruimte. Maar ook de slaapkamers zijn allemaal sfeervol. Dat maakt het knus. Het huis was schoon, de bedden zijn prima. Alles is gelopen zoals afgesproken. De schommel binnen is in de winter natuurlijk leuk voor kids! In de keuken alles voldoende aanwezig. Wij waren overigens niet met 30 maar met 20 personen. Ook voor kleine kinderen is het prima. O.a. door klimtoestel in de tuin en de trampoline. De sjoelbak en voetbalbak zijn aan vernieuwing toe! Zou zeker aanraden dat te doen. Ik denk dat het ook in de zomer goed toeven is. Voor het reizen handig dat het dicht bij de snelweg ligt. Helaas hoor je die ook wel. In de winter door binnenverblijf overigens niet veel last van gehad. Al met al een hele fijne plek!

het huis en omgeving was geweldig

Familie van Dommele, 29-12-2017

We waren hier met 24 personen het is een fijn ruim huis.

Ontzettend genoten!

Roel & Lonneke, 20-11-2017

Op reis zijn en je dan toch thuis voelen! Wat een gezellige en mooie boerderij, de kamers zijn mooi en gepast ingericht. Veel ruimte ook buiten, het leek wel of we op het Franse platteland waren!

Onvergetelijk

Robin & Doom, 19-11-2017

Super huis en nog leukere gast paar.

Wij hebben en super weekend gehad. Alles wort mogelijk gemaakt en hebben ons top voorzien.

Fantastische plek!

Lex, 16-11-2017

Gezellige kamers, huiselijke sfeer. Voelde me gewoon thuis met mn vrienden. Werden enorm gastvrij ontvangen.

Erg gezellig en knus verblijf!

Fam. Fila, 16-11-2017

Goed ontvangst. Gezellig ingerichte ruimtes en kamers met allen een ander thema! Erg knus en schoon en nog helemaal nieuw!

Op het buitenterrein is voldoende plek voor activiteiten en speelplekken voor de kinderen.

Gastvrij en zeer royaal!

Bart van Empel, 16-11-2017

Lieve omgeving en alle ruimte, wel ver weg van de snelweg.

Ruime locatie met veel mogelijkheden

Utrecht Universiteit, 16-11-2017

We waren hier op schrijfweek met 12 collega's. De boerderij heeft veel ruimte om gezamenlijk en verspreid te werken (keuken, woonkamer en zitje boven). Daarnaast zijn de slaapkamers zeer netjes en is er ruime hoeveelheid sanitair, zodat je voldoende privacy hebt. De omgeving is heerlijk voor een wandeling.

een super gezellige vakantie gehad!!

zeeland, 15-11-2017

een prachtig, mooi, sfeervol huis van alle gemakken voorzien, ook erg genoten van de hottub!!

ook voor de kids was er genoeg te beleven..

Gewoon echt goed

Jan, 15-11-2017

Grote houtgestookte hottub met net zo veel hout als we wilden vrij en gratis te gebruiken ruim genoeg douches en toiletten voor iedereen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij Sevenum in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij Sevenum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boerderij Sevenum scoort een 9.64 uit 10 op basis van 56 reviews.