Vakantiehuis Boerderij Sevenum

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

89 reviews over Vakantiehuis Boerderij Sevenum

• 9Ralf Benda10-02-2020

Prachtige locatie om met familie even weg te zijn!

Wij zijn hier met de gehele familie een weekend in januari geweest. De informatie en service vooraf waren uitstekend en ook de ontvangst bij het huis was hartelijk en duidelijk. Het huis is van alle gemakken voorzien en de slaapkamers zijn luxe en ruim ingericht (wat in een grotere (familie) accommodatie meestal heel anders is (stapelbedden en veel bedden in een kamer). De keuken is voorzien van voldoende inventaris en de professionele vaatwasser is een groot feest...;)! In de buurt zijn voldoende activiteiten te plannen voor een grotere groep. Al met al een heerlijk verblijf; wij zullen deze accommodatie zeker vaker aanbevelen en zelf ook terugkomen.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Christiaan28-01-2020

Top vakantiehuis

Super locatie. Prettig verrast. Mooie kamers, rustige ligging & zelfs voorzien van speelgoed & ander entertainment voor de kids. Ruimte genoeg om voor een grote groep ook training te geven.

Enige eventuele minpuntje was dat enkele kamers echt heel koud waren s'nachts (geen verwarming). Verder, helemaal aan te raden!

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    10Ricardo Goosens en familie07-11-2019

In een woord geweldig! Precies wat zochten voor ons familieweekend. Rust , natuur , leuke uitjes dichtbij en de boerderij zelf was helemaal geweldig. Fijne slaapkamers en badkamers!! Lekkere grote keuken met dito eetruimte voor de hele familie!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9opa Jan Melle en oma Minke29-10-2019

Niets te wensen over!

Boerderij Sevenum is een huis voor dertig personen. Wij waren er in de herfstvakantie met 21 mensen en 1 hond: 10 volwassenen en 11 kinderen van vier maanden tot en met 11 jaar oud. Dat grote aantal kamers bleek handig want de kleintjes konden apart slapen. Ook verder is het huis zeer comfortabel. Lekker ruim en goed voorzien van banken en tafels en enorme hoeveelheden serviesgoed. Kers op de taart is de schommel in de woonkamer, breed genoeg voor twee personen. Buiten is een tafelvoetbalspel en een tafeltennistafel en een groot klimrek met glijbaan in de grote tuin. Perfect voor ons gezelschap!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Willemijn Hoogendam18-10-2019

Sfeervolle locatie , om vaker naar toe te gaan.

Zeer sfeervol ingerichte locatie. Keuken voorzien van alles wat je maar kan wensen. Slaapkamers voorzien van heerlijke bedden, elke slaapkamer zijn eigen karakter. Contacten met verhuurder zeer plezierig.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Inger van Liere08-10-2019

Perfect voor ons teamuitje!

Voor een bedrijfsuitje een avond samen gekookt en gegeten in de gezellige keuken, om daarna uit te buiken op de banken (en hottub). Allemaal goed geslapen op de fijne bedden en 's ochtends werd het lekkere ontbijt gebracht.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Thomashuis Sint Joost30-07-2019

Voor herhaling vatbaar!!!!!

De boerderij heeft ons alles geboden wat wenselijk was. Onze bewoners hebben kunnen genieten van een prachtige locatie met elk een eigen kamer gedurende een midweek. De kamers waren schoon en bedden waren goed. Voldoende sanitaire voorzieningen en een geweldig binnenterrein waar gebruik gemaakt kon worden van diverse activiteiten. Keuken was ruim en van alle gemakken voorzien. Als er dan toch een kanttekening geplaatst zou moeten worden, dan evt. aanpassingen op badkamer beneden en 1 kamer om deze rolstoel toegankelijk te maken. Op dit moment is de locatie niet gemakkelijk voor een rolstoeler, zoals drempels, grind buiten, geen aanpassingen op badkamer(toilet). Tevens raden we aan om de afstapjes op de bovenverdieping te voorzien van verlichting. Deze afstapjes worden wel eens over het hoofd gezien. Voor ons was het een geweldige vakantie met een hartelijk ontvangst en afscheid door Andrea. Namens alle bewoners en ons team: BEDANKT!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ed17-07-2019

Prima verblijf

Prima lokatie om met een grote groep naartoe te gaan. Alle vertrekken zij netjes en smaakvol ingericht. Mooie grote afgesloten tuin met veel mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam. Martens04-05-2019

Om nooit meer te vergeten !

In het weekend van 26 april 2019 t/m 29 april 2019 verbleven wij met onze familie bestaande uit 28 personen (in de leeftijd van 5 jaar t/m 85 jaar) op de Fruitboerderij in Sevenum om de 85ste verjaardag van onze moeder te vieren. Het was een geweldig mooi weekend en iedereen heeft genoten. Pluspunten : Goede bedden, matrassen en schoon beddengoed. Voldoende en hygiënisch sanitair voor een grote groep Grote overdekte schuur met tafelvoetbal, tafeltennis, sjoelbak en de schitterende rotan hangstoelen. Trampoline. Schommel in de huiskamer. Minpuntjes: Op de kleine slaapkamers te weinig kastjes. kistjes of plankjes om meegebrachte spullen en kleding op te bergen. Barbecues in een ietwat slechte staat. En dan natuurlijk ook, namens de Fam. Martens, heel veel complimenten aan Jeroen die ons, ondanks de grote drukte met Koningsdag, toch nog van een heerlijk drie gangen menu voorzag.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Fleur10-12-2018

Super!

Wij waren in sept. een weekend met de familie a 28/30 personen in deze boerderij. De leeftijden liepen van 14 tot 89.

Het is een heerlijke boerderij! Ruime woonkamer en een eetkamer waar iedereen aan tafel kan zitten. Ook ideaal is de overdekte "schuur", aangezien we ook redelijk wat regen hebben gehad.

Heel fijn om allemaal 2-persoonskamers te hebben.

Daarnaast werden we heel hartelijk ontvangen door Andrea. Haar man Jeroen heeft voor ons op de zondag een lekkere lunch bereid.

Gereisd met vrienden in september 2018

Vakantiehuis Boerderij Sevenum info