Sorteren

vakanties Schin op Geul (Valkenburg)

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Fantastisch!!

Madelon Gnirrep
    30-6-2018
    Wij vonden alles goed!! Mooie omgeving!! Prachtig huisje!! En heerlijk gegeten!! Leuke bezienswaardigheden zoals de grotten vlakbij maastricht. En de kabelbaan A gogo in Valkenburg. Als je boven aangekomen was had je een schitterend uitzicht over valkenburg!! Wij zouden hier zeer zeker weer een keer naar toe gaan!!

goede uitvalsbasis

Elly Loos
    22-1-2018

Schin op Geul ligt midden in het prachtige heuvellandschap van Limburg. Veel hotelletjes en appartementen. Mooie uitvalsbasis om te wandelen. Tip: wandel langs de geul naar Valkenburg. Prachtwandeling. Vanuit Schin op Geul kun je ook makkelijk de trein naar Maastricht of Valkenburg pakken. Die gaat om het half uur.

Je kunt er trouwens geen boodschappen doen. Dan moet je naar Wijlre.

Valkenburg is een gaaf stadje

G.Zwolle
    14-1-2018
    Schin op Geul stelt helemaal niets voor, maar valt wel onder Valkenburg en dat is wel erg leuk. Veel horeca en veel te bezoeken. Voor iedereen is er wel wat

Echt Limburgs gezellig en sfeervol dorpje

Jan de Ruijter
    31-12-2017
    Een bezoek absoluut waard met verblijf in Hotel Salden

klein maar fijn!

Conny
    21-12-2017
    Schin op Geul is een klein, rustig plaatsje wat in een mooie omgeving ligt. Je kunt er wandelen, fietsen en het is gunstig gelegen om andere plaatsen te bezoeken. Er zijn een paar winkels en een aantal horecagelegenheden. Een goede plek om tot rust te komen.
Schin op Geul (Valkenburg) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 364 reviews