Sorteren

vakanties Schin op Geul (Valkenburg)

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Een heerlijk rustpunt

Pamela Schraag
    13-11-2018

het hotel ligt op een prachtige locatie met fantastisch uitzicht. Het parkeren kan op eigen terrein maar is in het begin lastig te vinden; kan ook aan de straatkant.

Eenvoudige B&B op een prachtige locatie aan de Geu

Marieke
    11-11-2018

Eenvoudige B&B op een prachtige locatie aan de Geul. Mijn zus en ik hebben ons hier heerlijk op ons gemak gevoeld tijdens ons eerste mountainbikeweekend!

Fantastisch!

Winny Lebbe
    4-11-2018

Modern ingerichte en zeer goed onderhouden vakantiewoning. Keukentje zeer functioneel, met alle nodige keukenapparatuur. We hadden het zeer gezellig. We kregen een spelletjesdoosje als geschenk bij aankomst, wat ons enkele leuke avonden bezorgde. Zeer vriendelijke ontvangst. Prachtig uitzicht vanuit ons huisje. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen, ...

Buiten het hoogseizoen is er op het park zelf weinig te beleven, misschien zou een overdekt zwembad nog leuk kunnen zijn buiten het seizoen.

Leo Lekkerkerker
    2-11-2018

Rustig park

Mooie omgeving

Maastricht en Valkenburg is vlak bij

Zo gezellig!

Femke
    30-10-2018

Ik schrijf niet vaak recensies over mijn weekendjes weg maar nu moet ik toch echt even laten weten wat ik van De Sjinn in het prachtige wandel walhalla Schin op Geul vond. Wij hebben zo genoten! En met name van het gezellig bezoek aan de twee meest gastvrije en liefste mensen.

Wat een prachtige plek, de lokatie en de b&b, terecht zijn de eigenaren trots op hun b&b!

Alles met smaak, gevoel voor details en gastvrij opgezet en ingericht.

We komen zeker terug.

Super bedankt! Liefs Femke