Sorteren

vakanties Schin op Geul (Valkenburg)

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

Voor herhaling vatbaar met lagere temperaturen !

ruud
    24-7-2018

Prachtig landelijk maar erg heuvelachtig. dus wel redelijk mobiel zijn In het dorp zelf niet veel gedaan wel bij Roompot op het park een goed restaurant met aardige bediening en daar regelmatig lekker gegeten Wel naar Valkenburg altijd gemoedelijk zoals de meeste Limburgers ook zijn. Maastricht was te druk met de concerten van Andre Rieu. Wel een stuk van de Mergellandroute gereden fantastisch wat een landelijke rust

Subliem vermaak in een heerlijke omgeving.

P Schipper
    24-7-2018

Het park ligt op ontzettend mooi op een heuvel en is best simpel. Wij hadden huisje 63, voor 2 personen zeer luxe en gerestyled (o.a. whirlpool en complete keuken) en een mooie ligging aan de rand met het zicht van de heuvel af dus mooi wakker te worden en S'avonds te vertoeven met een drankje. De service is er prima en qua activiteiten ook genoeg,alleen geen zwembad maar je krijgt een voucher voor een zwembad in de buurt. Voor eten zou ik lekker richting Valkenburg gaan want daar kan je lekker je gang gaan en heerlijke terrasjes pikken. Tip; pak voor 35 euro per dag een scootertje mee te huur bij de bowlingbaan aan de rand van het park en verken de omgeving waar je met de auto niet gaat komen en zo ontdek je vele mooie verassingen van de omgeving.

Fantastisch!!

Madelon Gnirrep
    30-6-2018

Wij vonden alles goed!! Mooie omgeving!! Prachtig huisje!! En heerlijk gegeten!! Leuke bezienswaardigheden zoals de grotten vlakbij maastricht. En de kabelbaan A gogo in Valkenburg. Als je boven aangekomen was had je een schitterend uitzicht over valkenburg!! Wij zouden hier zeer zeker weer een keer naar toe gaan!!

goede uitvalsbasis

Elly Loos
    22-1-2018

Schin op Geul ligt midden in het prachtige heuvellandschap van Limburg. Veel hotelletjes en appartementen. Mooie uitvalsbasis om te wandelen. Tip: wandel langs de geul naar Valkenburg. Prachtwandeling. Vanuit Schin op Geul kun je ook makkelijk de trein naar Maastricht of Valkenburg pakken. Die gaat om het half uur.

Je kunt er trouwens geen boodschappen doen. Dan moet je naar Wijlre.

Valkenburg is een gaaf stadje

G.Zwolle
    14-1-2018

Schin op Geul stelt helemaal niets voor, maar valt wel onder Valkenburg en dat is wel erg leuk. Veel horeca en veel te bezoeken. Voor iedereen is er wel wat

Schin op Geul (Valkenburg) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 366 reviews