Camping Vinkenhofsterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

8.3Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

In Zuid-Limburg bij Valkenburg ligt Camping Vinkenhof. Op de camping zijn een klein zwembad, verschillende speelgelegenheden en animatie aanwezig. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart en er is ook een snackbar. Vanaf de camping zijn er meerdere wandelpaden te volgen. Steden als Gulpen of Maastricht liggen dichtbij en zijn een bezoek waard.

Contact

326 reviews over Camping Vinkenhof

• 2019
    7Gerrit van RENSELAAR22-08-2019

Eenmalig

Camping eigenaar Berry was zeer vriendelijk, wij hadden een comfortplek voor 3 weken €800 ,maar we moesten voor het douchen ook betalen en bij de afrekening €5.40 nog bijbetalen voor te veel gebruikt stroom wat ik niet begrijp gezien ons stroom gebruik , alleen waterkoker, koffie zetten ,geen tv , ebike opgeladen naast de kantine, vast punt. En op onze dure comfortplek kon ik onze luifel van de voortent er niet aanmaken gezien de krappe ruimte naar de overburen ,erg jammer. Verder een fijne vakantie gehad in een prachtige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Har22-08-2019

Prima

Service gericht personeel, mooie ligging

• 7Eetgelegenheden

• 8Gertruud & Frank22-08-2019

Prima uitvalbasis voor een luie /actieve vakantie.

Gemoedelijke sfeer, aardig eetcafe, behoorlijk aan de prijs, apart betalen voor douchen is echt niet meer van deze tijd. De omgeving is prachtig en de ligging van de camping ideaal voor uitstapjes met voet, fiets of auto.

• 7Eetgelegenheden

• 8Mieke22-08-2019

Aangenaam verblijf! Fijne omgeving

Leuk verblijf met 4 volwassenen en 4 kinderen. Op het moment dat wij er waren was het vrij rustig op de kamping, er werd ook goed verspreid opgezet zodat je toch zoveel mogelijk je eigen plaatsje had.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Haijo Leeuwis22-08-2019

Was uitstekend, genoten van de service en mooie ligging

• 8A. Blomberg21-08-2019

prima camping!

Vriendelijke kleinschalige camping. Super uitvalsbasis voor alle activiteiten in de buurt!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Chris Smits21-08-2019

Nooit meer.

Leuke camping, wel jammer extra kosten voor douchen en te veel gebruikte elektriciteit .dat voor 21 dagen €800,+extra kosten.

berry eigenaar, Vennoot, 22-08-2019

Beste familie Smits, hartelijk dank voor de review. In principe een fijne beoordeling, maar met een minder fijne conclusie. Deze wordt met name ingegeven door de kosten van douchen en stroomverbruik. Bij de totale kosten van ca. € 800,- voor 3 weken verblijf was € 5,40 voor extra stroomverbruik. Dat is maar een klein deel. Wij hebben ervoor gekozen om energie/milieubelastende zaken bij extra verbruik door te berekenen aan de gast. Wij merken dat gasten hierdoor bewuster met energie- en waterverbruik omgaan. De bewustwording is belangrijker dan de doorberekening. Zoals al aangegeven ging het in 3 weken om "slechts" € 5,40. Zelf proberen wij ook bewust te zijn van ons milieu en hebben daarom fors geinvesteerd in duurzaamheid. O.a. in warmtepomp, zonneboilers en ledverlichting.

• 8Gerry de Klein21-08-2019

Gewoon goed

Het verblijf was prima maar ik vond het niet goed als je plaats 66 afspreekt en dan zomaar op 70 gezet wordt daar deze mensen later afgespoken hadden als wij.

berry eigenaar, Vennoot, 22-08-2019

Beste familie de Klein, hartelijk dank voor de review. Wij zijn inderdaad afgeweken van de oorspronkelijk bevestigde plaats. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met voorkeurplaatsen. Echter, in het hart van het hoogseizoen kan het soms zijn dat wij, om planning technische reden, moeten schuiven. Wij kunnen dan niet, in afwachting van aankomst van een boeking, een plaats enkele dagen leeg laten liggen, terwijl wij verzoeken hebben om te boeken. Zodoende kan het zijn dat er geschoven wordt. Wij schuiven dan wel altijd op hetzelfde veldje en houden rekening met zaken zoals zon/schaduw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9A. Van Wezel20-08-2019

Heerlijk rustig

Gezellige kleine schone nette camping. Voor de kleinzoon veel vertier met het animatie team.

• 9Bert en Miranda Zweerts20-08-2019

Superlocatie. Supercamping.

Prima, kleine camping. Gemoedelijk, prima voorzieningen. Mooi zwembad, schoon sanitair. Echt een gezellige camping waar je op jezelf kunt zijn, maar ook veel leuke mensen kunt ontmoeten. Groot speelveld voor de kinderen, animatie gedurende de hoogseizoen weken. En niet te vergeten een gezellig terras en restaurant. Goed eten voor een prima prijs. Centraal gelegen nabij mooie wandel/fietsroutes, 4 km van Valkenburg, 5 km van Gulpen.

• 9Eetgelegenheden

10 tips over Camping Vinkenhof

• JH van Dalen, 27-06-2013

Douchen kan gezien de dagprijs ook zonder munten

• Peter van Rooij, 08-09-2013

ik vind het veld met uitzicht op de Sousberg het fijnste.

• familie Steijn, 13-06-2013

Wandelen via de Keutenberg Fietsen naar Gulpen, Maastricht of Valkenburg Met de auto naar Aachen of gewoon de Mergellandroute (ANWB) rijden

6 vragen over Camping Vinkenhof

• Isabel , 30-12-2018

Voetballen

Is er een plek waar gevoetbald kan worden door de kids? Alvast dank!

• HJ V D Ancker , 05-08-2018

Tv

Is er tv aansluiting op confoorplaats c55

• Apeldoorn, 29-05-2016

Tieners

Is deze camping ook leuk voor tieners -15 jaar- ?

Camping Vinkenhof info

• Aantal sterrensterstersterster