Camping Vinkenhof

10 tips over Camping Vinkenhof

floris, 15-8-2015
heerlijke Limburgse vlaai bij het eetcafé Viva la Vink
Wittenaar, 5-7-2015
Valkenburg ligt op een paar km afstand
Kuipers_1, 9-5-2015
Wandelroute bij de receptie opvragen, vertrek vanaf de camping, ook leuk met de kinderen, want je komt langs de nodige horeca.

Sigrid_hendriks, 9-5-2015
Vanuit de camping wandelen langs de geul.
Peter van Rooij, 8-9-2013
ik vind het veld met uitzicht op de Sousberg het fijnste.
JH van Dalen, 27-6-2013
Douchen kan gezien de dagprijs ook zonder munten

familie Steijn, 13-6-2013

Wandelen via de Keutenberg

Fietsen naar Gulpen, Maastricht of Valkenburg

Met de auto naar Aachen of gewoon de Mergellandroute (ANWB) rijden

Jan Peet Schipper, 8-5-2013
Goede wandel en fiets mogelijkheden. Leuke camping voor kort of lang verblijf.
van Drongelen, 8-8-2012

kinderen tussen 4-19

Wandelingen rond kasteel Schaloen

Carla & Patrick, 23-7-2012
Wandel de camping uit rechtsaf en houd de wandelroute aan. Prachtige uitzichten vanaf de heuvels en mooie route langs de Geul. Het restaurant op de camping zelf ZEKER een keer proberen, en ook restaurant de Herbergier biedt heerlijke maaltijden aan(camping uit linksaf, op kruising linksaf en dan na +/- 500m aan de linkerkant). Verder moet je uiteraard de Mergellandroute rijden en een ijsje gaan eten bij de ijsboerderij in Epen. Maar zowieso is de directe omgeving van deze camping al geweldig!