6 vragen over Camping Vinkenhof

• Isabel , 30-12-2018

Voetballen

Is er een plek waar gevoetbald kan worden door de kids? Alvast dank!

• HJ V D Ancker , 05-08-2018

Tv

Is er tv aansluiting op confoorplaats c55

• Apeldoorn, 29-05-2016

Tieners

Is deze camping ook leuk voor tieners -15 jaar- ?

• winhan, 07-06-2015

LODGE

Watik zo kan zien liggen er in de lodge's beddegoed,klopt dit en moeten wij nog wel dekbedovertrekken meenemen? Ik hoor het graag

R. Paats, 20-06-2015

Dekbedovertrekken en kussenslopen zelf meenemen.

• A. Oosterom, 16-06-2014

t.v. aansluiting enz.

Is er t.v. aansluiting op de kampeerplaats of comfortplaats naast wifi, water en elektra ? Deze info heb ik nergens kunnen vinden.

pvdkruys, 26-06-2014

De comfortplaatsen bevatten water, 10 amp electra en afvoer van afvalwater. Wifi is op de hele camping aanwezig, maar erg slecht en prijzig. € 1,50 per uur is echt veel te veel geld. Bovendien werkt mobiel internet vele malen sneller en beter. Niet aan beginnen dus.

Fam. Pol, 29-06-2014

Als je één uur internet koopt kost het inderdaad 1,50 maar als je meer uren koopt wordt het steeds goedkoper. Ik geloof dat als je 50 uur koopt het 20 euro is. En nu met de nieuwe steunzender erbij trek ik 4MB per seconde binnen. Keurige score dus!

geaaart, 29-06-2014

Uw reactie op wifi lijkt mij sterk overdreven. Ik heb op andere camping soms al meer betaald dan hier. Ben met u eens dat de prijs niet in de goedkopere range zit maar sinds hier een 2e wifi antenne is geplaatst op het terrein gaat internetten prima dus krijg je nu waar voor je geld. De comfort plekken met vaste water en afvoer aansluitingen incl. 10 amp electriciteit kosten op elke camping 3 euro meer per nacht , ook met de ACSI korting dus het is niet terecht dat u daar over valt.

Fam. Pol, 29-06-2014

P.J. Van der Kruys, 26-06-2014

De comfortplaatsen zijn voorzien van water, electra 10 amp., afvoer en zeer matige en dure wifi mogelijkheid. € 1,50 per uur voor een zeer traag werkende wifi is wel erg veel van het goede.

• toos, 09-05-2014

broodjes

Is er een winkel op de camping waar men smorgens verse broodjes kan krijgen..?

Patrick & Carla, 02-06-2014

Tijdens het hoogseizoen kun je broodjes bestellen bij de receptie. Crossants, pistolets en kaiserbroodjes. Buiten het hoogseizoen kun je terecht bij de bakker in Schin op Geul of een hele lekkere warme bakker tegenover de kerk in Wijlre op 6 minuten fietsen!

geaaart, 29-06-2014

Camping af fietsen en aan de weg linksaf waar 50 mtr verder een vers bakkertje zit. Prima!