Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen7,7

16 tips over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg

iedo, 3-8-2015
Kijk van te voren naar leuke wandel en fietspaden
sjeng, 6-7-2015

-valkenburg op korte afstand.

-paul's ijsboerderij eigengemaakt ijs en geweldige high thee. (1.2km vd camping)

-gaia park.

jan.rienk.janssens, 1-2-2015
dagje Maastricht per fiets, Valkenburg is leuk, maar klein. Fijne wandeling gemaakt in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Valkenburg voor je op een rij gezet:

Svantuinen, 13-8-2014
Smerig en vieze caravans niet voor mensen bedoeld en zeker niet voor kinderen kunnen de grootste ziektes ophalen
Danny, 11-8-2014
Ga alleen met je eigen Caravan of Camper... Voor de rest is de camping o.k evenals het restaurant (verwacht alleen geen goedkope prijzen). Maar huur hier nooit een stacaravan.... (In de gevangenis lig je nog op een betere en schonere matras!.).. Tip voor de eigenaar: renovatie hoeft niet duur te zijn!... Maar begin meteen met de bedden dit kan echt niet!!
LMLT, 5-8-2014
Huur via huureenstacaravan / K. Warnaar

Regina, 20-7-2014

Verwacht hier weinig of geen activiteiten voor tieners. Nog niet eens een tafeltennis tafel. Het zwembad is op z'n diepste punt 1.40 m.

Activiteitenprogramma stelt niets voor.

Kantine op de camping redelijk maar erg prijzig. Beter eten in Gulpen.

De bediening in kantine en winkel wel zeer vriendelijk. Evenals de receptie.

vanwordragen H, 1-7-2014
Echt het aanbevelen waard,wordt ook veel voor de jeugd gedaan,dmv animatieteam!
Esther, 5-8-2013

Groot terras, niks mis mee

Maak eens een start met het vervangen van de oude sta caravans!!

isanting, 15-7-2013
Wil je mooie foto's ga dan naar Fotostudio Valkenburg, (Arno Broeren) naast de Aldi. Daar worden supermooie foto's gemaakt, de tijd word er genomen en na lange tijd niet te zijn geweest, herkennen ze je nog, en weten bijna nog te beschrijven wat er voor foto's zijn gemaakt.