Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg
7,3

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Valkenburg voor je op een rij gezet:

483 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in het Nederlands

• Activiteiten3
  • Onderkomen5

Het is en nieuw Park met een oude camping die eigenlijk niet de naam camping hebben mag. Het oude gedeelte waar de oud stacaravans staan , die gewoon open zijn en waar de bedden nog opgemaakt zijn, moet niet toegankelijk zijn voor mensen en al helemaal niet voor kinderen. De riolen zijn overlopen en te vies voor woorden.

Wij hadden een 5 persoons bungalow met kleine slaapkamers en mooi uitzicht, maar de bungalow was niet schoon. De airco kan je voor 10 € p.d. huren die heb je echt nodig want het wordt heel snel erg warm in het huisje j. Bij de receptie doen ze erg hun best maar ze zijn totaal niet professioneel. Bij onze bungalow miste er een stoel en een parasol van het tuinset die moesten we maar bij de buren weghalen(stelen). Ze lachen de klachten maar een beetje weg. het restaurant is mooi maar duur, hier kreeg ik een gulden i.p.v. 2 euro als wisselgeld.

Wat jammer is dat er nu al buitenlandse werklui de bungalows kunnen huren.

Geweldig!

Jan Noordegraaf
2-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het park ziet er erg strak en zakelijk uit. Wat meer sfeer zou wenselijk zijn.

Alles is prima in orde en werkt naar behoren.

volgend jaar ben ik terug

Ada
31-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zeer mooi park. Mooie schoonmaak. goede receptie.

Slechte camping

Kristel
23-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Ontzettend slechte camping. Sanitair werd niet gepoetst geen campingwinkel. Geen behulpzaam personeel. Duidelijk dat ze geen caravans en tenten meer willen alleen nog maar de huisjes.

Anneke Wassenaar-Noppert
18-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Hebben 4 geweldige dagen gehad een echte aanraader prachtig huis alles er op en aan

Vreselijk nooit meer waardeloos vies onvriendelijk

Mevrouw mckampski
12-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Niet naartoe gaan! Zwembad met Hemelvaart dicht ivm technische storing geen alternatief. Animatie was gesloten ivm ziekte. Om de kinderen toch nog iets leuks te laten doen mochten ze frieten halen de snackbar was gesloten!!!! Personeel in het restaurant kon niets voor hun betekenen geen tijd voor. De wc en douches zijn alle dagen niet schoon gemaakt want het personeel was op vakantie. In en in triest.

Laatste keer voor ons. Heel veel succes met jullie ongezellige luxe huisjes verhuur.

Nooit meer ! Zonde van elke euro !

Leon
12-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De camping is waardeloos ! Er is een hele week niet schoongemaakt, toiletpapier niet bijgevuld. Ze adverteren met verwarmd zwembad. Na 1,5 dag komen ze pas in actie. Animatie was ziek..... ze beloven aan de receptie beterschap maar ondernemen geen actie. De kampeerders tellen niet mee op dit park.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een prachtig park, fijne gastvrije medewerkers, mooie complete huisjes met mooie inrichting en een mooie ligging en uitzichten. Wij komen zeker nog eens terug,

Genoten!

Marieke
11-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig park, mooie lichte huisjes, leuke speeltuin en veel te doen in de omgeving.

Tot snel, Team Résidence Valkenburg

Claudia
7-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ons chalet was van alle gemakken voorzien. Alles zeer gemoedelijk we hebben ons prima vermaakt.

Echt leuk voor gezinnen en families.

Wij hebben wel een aantal keren de ingang gemist, omdat deze aan een drukke weg ligt... maar ook dit is geen probleem.

Na het uitchecken op zondag de auto op de parkeerplaats geparkeerd om nog een halve dag van de zon en het zwembad te genieten..

Al met al... zonder stress naar huis... en dus een top weekend.

Bedankt en tot snel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg scoort een 7.32 uit 10 op basis van 485 reviews.