Vakantiepark
7,2

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen7,5

Omschrijving
Résidence Valkenburg biedt luxe vakantiehuisjes en groene staanplaatsen in de heuvels van Zuid-Limburg. In het restaurant van Résidence Valkenburg (Schin op Geul) kun je een lekker hapje eten en in het zwembad vind je verkoeling. De ideale locatie om het historische Valkenburg te bezoeken. Met de auto ben je binnen een kwartiertje in Maastricht.

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Valkenburg voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

519 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in het Nederlands

Heerlijk

WiDePi,
3-1-2019
  • Onderkomen9

In de winter is er niet veel te doen op t park

In de buurt genoeg te beleven!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader als je de omgeving wil verkennen.

Poortman,
30-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Huisjes zijn zeer sfeervol ingericht. Restaurant is erg gezellig. Ligging is ideaal, Valkenburg, Maastricht, Vaals.. allemaal binnen een half uur te bereiken. Heerlijk wandelen in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2018

Top vakantie voor een weekje weg!

Stefan,
29-12-2018
  • Onderkomen10

Het park ligt erg centraal (tussen Gulpen en Valkenburg) in Zuid Limburg. Prima uitval basis voor een weekje vakantie. Je bent zo in Maastricht, Aken en andere leuke plaatsen. Het huisje en daar was het ons om te doen is top! Ruim huisje (nr. 142). Goede keuken met vaatwasser, mooie grote lg tv en lekkere stoelen en een bank. Bedden lagen ook erg lekker. Eigenlijk van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in december 2018

Echt een vette aanrader!

fam. Plomp,
28-12-2018
  • Onderkomen10

Prachtige 'villa' super schoon, zeer sfeervol en mooi aangekleed. Lekker plaid op de bank, veel sfeerkaarsen en een eerste startset met spons, wc papier en lucifers. Ook de verlichting is sfeervol, dat zie je niet vaak! Kind kroop over de kasten en onder de bedden en kwam zonder stof eronder vandaan. Top!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Toppark! Doet zijn naam eer aan..

Karin Stuyvenberg,
10-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Dichtbij Valkenburg. Mooi uitzicht over de heuvels. Goede service van het park. Mooie schone ingerichte woningen

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
  • Onderkomen8

Vanaf maandag volop verbouwing! Iedere ochtend om 6.30 uur, en vanmorgen begon het om 5.30uur al! Dit kan NIET op een vakantiepark!!!! Na een heel weekend zonder internet (volgens het park lag het aan Ziggo, bij Ziggo geen storing te vinden) was er op maandag ineens weer internet. Nonchalant en geïrriteerd wordt er op klachten gereageerd. RECTIFICATIE: Bij vertrek hebben zij oprechte excuses gemaakt en een ruime vergoeding aangeboden, zij waren zich ervan bewust dat dit geen normale gang van zaken was en dat het vakantiegenot hierdoor niet optimaal was.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prachtig

J.C. Guijt,
2-12-2018
  • Onderkomen8

Het park is nog volop in aanbouw, dus verwacht geen park die al af is, maar als je eenmaal bij je huisje komt is het genieten geblazen (mits je natuurlijk van de werkzaamheden af zit, anders rijd er regelmatig werkverkeer langs). Ons huisje was prachtig, zowel van binnen als van buiten, alles is nog in nieuwstaat, de bedden waren zeer goed en de voorzieningen werkte ook prima. Ook hebben wij genoten van de aanwezige Sauna. Al met al een geweldig weekend gehad in het verblijf, en wellicht komen wij in de toekomst nogmaals naar dit park.

Gereisd met vrienden in november 2018

Nooit meer, wat een tegenvaller.

Ron Rijkers,
25-11-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Huisjes zijn stacaravans zonder wielen. Sfeerloze inrichting. Geen bergruimte in de keuken, alle laden staan al vol met spullen. Slecht warm te krijgen in de winter, thermostaat met bewegingsmelding. in de ochtend dus een ijskoud huis. Wifi kan maar 1 apparaat tegelijk op.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch!

Winny Lebbe,
4-11-2018
  • Activiteiten6

Modern ingerichte en zeer goed onderhouden vakantiewoning. Keukentje zeer functioneel, met alle nodige keukenapparatuur. We hadden het zeer gezellig. We kregen een spelletjesdoosje als geschenk bij aankomst, wat ons enkele leuke avonden bezorgde. Zeer vriendelijke ontvangst. Prachtig uitzicht vanuit ons huisje. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen, ...

Buiten het hoogseizoen is er op het park zelf weinig te beleven, misschien zou een overdekt zwembad nog leuk kunnen zijn buiten het seizoen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Prima prijs voor prima kwaliteit! Gaan zeker weer

Erwin De Boer,
27-10-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Prima huisje! Wat fijn zou zijn is een warm welkom in het huisje. temp te laag. Ook smorgens duurde het hierdoor iets langer voordat het warm was. Voor de koudere maanden wel essentieel!

Eten was lekker in het restaurant, prijs kwaliteit verhouding is geen campingprijs meer ;-)

Geen last van werkverkeer. maar zaten ook wat verder van de werkzaamheden vandaan. vraag naar een huisje dichter bij de weg, dat is verder van de werkzaamheden vandaan. wel leuk voor kleine kinderen overigens!

parkeren bij huisje was ook fijn!

zwembad was leeg, maar was toch te koud om te zwemmen.

Gaan zeker weer! Hopelijk zijn er dan hekjes, zodat de hond makkelijk even buiten kan zijn.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.