Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg
7,3

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Valkenburg voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

505 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aanrader.

Jeanet Franssen
8-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Prima verzorgd park,alles netjes, rustig en schoon.Openingstijden receptie graag uitbreiden.

Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding!

Yvonne Muller
25-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Wij hebben 3 dagen het chalet nr 251 gehuurd. We dachten dat we een top chalet hadden gehuurd gezien de prijs. Zo op het eerste gezicht zag het chalet er leuk uit, maar de inrichting en het gebruik liet veel te wensen over:

- zeer slechte WiFi

- krakende vloer

- bestek was in een la gedonderd

- openhaard was stuk, batterij vervangen, maar openhaard deed het nog steeds niet

- tv op slaapkamer deed het niet

- ontvangst tv in woonkamer slecht

- in linnenkast lagen op de grond kleerhangers te slingeren aangezien er geen roede aanwezig was;

- geen afscherming/hek in de tuin voor kleine kinderen.

De receptie medewerkster gaf als mogelijke verklaring dat het een van de nieuwere chalets is en dat dit de kinderziektes zijn.

Toppark doen we nog eens maar dan andere locatie.

Fam Riemens
16-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Eigenlijk geen minpuntje te vinden.

De huisjes zijn natuurlijk vrij nieuw maar worden ook goed onderhouden.

Park geeft een nette opgeruimde indruk met veel groen.

Restaurant heeft leuke kaart en je kan er lekker buiten zitten.

Ligt aan doorgaande weg maar daar merk je niks van, heerlijk rustig.

Geweldig, fantastisch, super!

Peters
13-9-2018
  • Onderkomen10

Nadat we bij hotel geen sleutels van ons gereserveerde kamers kregen. Zijn we naar Topparken gegaan. Goede medewerking van de receptioniste.! Geweldig vakantiehuisje; erg luxe en super schoon. Schoon en mooi park. Heerlijk ontbeten in bijbehorend restaurant met vriendelijk personeel.

Rick Ottema
11-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Super weekend gehad, we werden persoonlijk door Willem ontvangen. Huisje was erg schoon en mooi ingericht. Alle kook benodigdheden aanwezig. Zondag konden we na afloop van onze fietstocht ook nog douchen in een van de gebouwen op het park. Een aanrader!

Mooi park met kanttekeningen.

Josée
10-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Op dit park een midweek begin september verbleven. Vriendelijke ontvangst. Kon om 14.20 uur al in het huisje dus dat was erg prettig. Mooi huisje (37), leuk ingericht en van alles voorzien. Welkomstpakketje met vuilniszakken, wc rol, afwastabletten e.d. Slaapkamers vrij klein en toilet in de badkamer. Zou dit huis niet met 5 volwassen personen bezetten. Ligging wat minder; huisjes staan vrij dicht op elkaar. De terrassen zijn wel zo gelegen dat je je buren voor of achter je niet ziet. Wel die aan de zijkant (ligt aan ligging huisjes). Prima tuinmeubilair en grote parasol op het terras.

Het wordt alleen erg gauw warm binnen, zelfs in september dus, liep op tot ruim 30 graden (!). Geen airco in dit huis. En € 10,— per dag voor airco is wel erg duur. Valkenburg 10 minuten per auto, prima dus.

Station Schin op Geul 20 minuten lopen. Met de trein naar Maastricht. Heerlen overslaan, is ongezellig. Zou zeker nog een keer gaan (met airco).

Goed te doen

Sjoerd
29-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Bij aankomst vriendelijk geholpen bij de receptie, konden direct onze bungalow ik welke zeer verzorgd was. Zaten wel oude bloedvlekken op een van de lakens welke we omgeruild hebben. De omgeving is prachtig, privacy om de bungalow iets minder. In de omgeving is voor jong en oud genoeg te doen, op het park was geen animatie te bekennen, wellicht omdat wij in de laatste week augustus aankwamen? Zwembad stelt niet heel veel voor, zijn een aantal bedden maar geen glijbanen oid. Echter wordt het wel snel warm in de huisjes. Deze beschikken standaard over airco alleen moet je hier €10 per dag voor betalen. Hier slaan ze de plank echt mis in mijn ogen want dit is absurd als het buiten 20+ is is het binnen 30 graden. Restaurant Woodz is een aanrader, zeer gastvrije mensen die over een gezonde dosis humor beschikken. Het eten is hier dan ook zeer goed en lekker. Van de snackbar hiernaast hebben wij geen gelegenheid gemaakt.

Aanrader vooral voor de omgeving

Vos
21-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi park met potentie super goede ligging. Klantvriendelijk. Veel honden en niet iedereen is even netjes met poep opruimen helaas. Kan echt mooi worden als ze zorgen voor een goed sportveld dan zal het park ook aantrekkelijker worden voor gezinnen met oudere kinderen. Tips voor de omgeving:eyewitness in beek, blote voetenpark en klimpark in brunssum. Wij hebben bijna alles op de fiets kunnen doen. Genoten. Accomodatie had wat gebreken maar dit werd keurig opgepakt door de Receptie. Muntjessysteem voor het weggooien van afval was belachelijk maar dat was een hoofdgebouw ding.

Nooit meer

Fam.Boskamp
21-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Nooit naar toe gaan...smerig, klantonvriendelijk en nog te duur ook...

Zijn in deze omgeving echt mooiere huisjes te vinden.

Prachtig huisje, lawaaiige omgeving

Anne
19-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Fijne accommodatie (huisje), maar veel onrust op het park zelf. Tot in de late uurtjes schreeuwende kinderen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.