Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg
7,3

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Résidence Valkenburg voor je op een rij gezet:

488 reviews over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Roel Datema
8-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hebben net 14 dagen een huisje gehad en het is ons goed bevallen.Het toeval wilde dat ik een huisje had zonder airco en dat was de afgelopen 14 dagen wel nodig.Het personeel bij de receptie was zeer vriendelijk alleen een rookmelder die eraf lag was na een melding op de eerste dag nog niet opgehangen.Op de bank zaten vlekken en later een blonde haar van zeker 25 cm dus het schoonmaken mag wel serieuser.De prijzen bij het restaurant waren normaal,alleen de menukaart was wat kort.Al met al is dit voor ons voor herhaling vatbaar.

Fantastisch ga waarsschijnlijk volgend jaar weer

Rien rosier
6-7-2018
  • Onderkomen9

Het huis was prima prachtig uitzicht alles in orde bedden prima keuken prima buiten tafel en stoelen prima

Sabine
4-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hadden een zalige week! Mooi huisje, proper en nieuw. Heel mooie streek! Komen zeker nog eens terug! Vriendelijk en behulpzaam onthaal!

Heerlijk lang weekend gehad!

Anonimen
2-7-2018
  • Onderkomen8

Zeker een aanrader!

We komen zowieso terug.. we hebben echt genoten!

Mooie omgeving, Gulpen, Valkenburg!

Ok maar niet super

Leen
1-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

We hadden een bungalow voor 5 personen. Was ideaal voor 2. Met 5 zou het toch beetje krap worden. Bungalow was wel heel proper. Maar ze staan naar mijn mening beetje te kort op elkaar. Als je op je toilet zit , zit je naast het terras van je buren. Niet leuk.
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Het is en nieuw Park met een oude camping die eigenlijk niet de naam camping hebben mag. Het oude gedeelte waar de oud stacaravans staan , die gewoon open zijn en waar de bedden nog opgemaakt zijn, moet niet toegankelijk zijn voor mensen en al helemaal niet voor kinderen. De riolen zijn overlopen en te vies voor woorden.

Wij hadden een 5 persoons bungalow met kleine slaapkamers en mooi uitzicht, maar de bungalow was niet schoon. De airco kan je voor 10 € p.d. huren die heb je echt nodig want het wordt heel snel erg warm in het huisje j. Bij de receptie doen ze erg hun best maar ze zijn totaal niet professioneel. Bij onze bungalow miste er een stoel en een parasol van het tuinset die moesten we maar bij de buren weghalen(stelen). Ze lachen de klachten maar een beetje weg. het restaurant is mooi maar duur, hier kreeg ik een gulden i.p.v. 2 euro als wisselgeld.

Wat jammer is dat er nu al buitenlandse werklui de bungalows kunnen huren.

Geweldig!

Jan Noordegraaf
2-6-2018
  • Onderkomen9

Het park ziet er erg strak en zakelijk uit. Wat meer sfeer zou wenselijk zijn.

Alles is prima in orde en werkt naar behoren.

volgend jaar ben ik terug

Ada
31-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zeer mooi park. Mooie schoonmaak. goede receptie.

Slechte camping

Kristel
23-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Ontzettend slechte camping. Sanitair werd niet gepoetst geen campingwinkel. Geen behulpzaam personeel. Duidelijk dat ze geen caravans en tenten meer willen alleen nog maar de huisjes.

Anneke Wassenaar-Noppert
18-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Hebben 4 geweldige dagen gehad een echte aanraader prachtig huis alles er op en aan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Résidence Valkenburg scoort een 7.31 uit 10 op basis van 491 reviews.