Pension Sint Rosa

16 reviews over Pension Sint Rosa in het Nederlands

Fijn plekje.

Fam. Toes
4-10-2015

Weekendje in Sint Rosa geweest met 2 kinderen. Bij aankomst een warm welkom met koffie en thee. Kamers waren keurig en goed verzorgd. Ontbijt 's morgens ook heerlijk en compleet. Er heerst een hele prettige warme sfeer in het pension. Ook buiten in de tuin is alles sfeervol en overal staan gezellige plantjes en meteen aan het water is het echt een idyllisch plekje. De gastvrouw staat altijd voor je klaar, als je wat wilt weten over uitstapjes of wat dan ook. Mooie uitvalsplek om erop uit te gaan.

Nette welkom, met een kopje koffie, goed ontbijt, en nette kamers. Ik kan me voorstellen dat als je van rust houd hier wel een week kan verblijven, maar voor mij persoonlijk is een weekendje lang genoeg. (het is mij iets te rustig gelegen).

Genoten!!!

Monique
22-8-2014

We hebben eind juli twee dagen gelogeerd (2 volwassenen en drie kinderen van 16, 13 en 9 jaar). We hebben genoten. Alle lof toebedeeld. Zo gastvrij en zo sociaal, heerlijk. Voor herhaling vatbaar. De kinderen vonden het erg knus en gezellig en hebben genoten van het ontbijt!

Een aanrader.

Gisela
11-8-2014

Ik heb voor de eerste keer een aantal dagen in pension Sint Rosa doorgebracht en heb het er helemaal naar mijn zin gehad. Een warm en persoonlijk welkom wat aanwezig blijft gedurende de tijd dat je daar verblijft. Voor elke vraag wordt er welwillend meegedacht en meegewerkt waar mogelijk is; dit heb ik uit eigen ervaring ook daadwerkelijk ondervonden.De tuin is werkelijk heerlijk om in te vertoeven en ligt echt pal naast de Geul wat een heerlijk rustgevend gevoel geeft en waar je helemaal tot rust komt. De perfecte plek om vanuit daar uitstapjes met de auto te maken of gewoon lekker te wandelen in de natuur.

Het pension heeft een gemoedelijke eigen sfeer die je het beste omschrijft alsof je in je eigen vakantiehuisje zit en waar je je meteen thuis voelt.

Je bent en wordt helemaal vrij gelaten in je doen en laten en kunt daar echt je eigen gang gaan. De kamers zijn er keurig en netjes, alles is schoon en ook de bedden liggen comfortabel. Al met al een aanrader.

Van : Gisela.Bos

Wat wenst een mens zich nog meer?

Claudine
28-7-2014

Al jaren kom ik in pension Sint Rosa.

Soms 1 x per jaar. Soms meerdere malen.

Elke keer opnieuw is het genieten.

De warme ontvangst. De vriendelijkheid.

Genieten van de fantastische ligging aan

de Geul.

Margreet is een top gastvrouw.

Niets is haar teveel. Elke keer als ik er

kom voelt het als een warm bad.

Vanaf de allereerste keer. De laatste maal,

een maand geleden heb ik zelfs, zittend in de tuin,

een paar maal een

bever zien zwemmen.

De dieren, de natuur.

De tips voor tochtjes in de omgeving,

Per auto, fiets of wandelend.

Een dezer dagen ga ik er weer heen.

Ik verheug me er weer op.

De rust, het heerlijke eten.

Wat wenst een mens zich nog meer?

Celia

gemoedelijke rustige pension

anita de bruijn
10-5-2014

Pension Rosa is een fijne vegetarische pension geen glitter of moderne onzin maar rustig ,huiselijke en gemoedelijke sfeer

Je kan alles vragen en ze doen hun best om het je naar je zin te maken of problemen op te lossen zoals bv elc opladen van de elc fietsen

Het ontbijt is heerlijk en voor ons meer als voldoende

De trappen naar de slaapkamer zijn onhandig als je slecht ter been ben wel rekening mee houden ,geen idee of er andere mogelijke slaapgelegenheden zijn

Uitzicht vanuit onze slaapkamer was leuk nl zicht op de geul en voetbalveld

Wifi code even vragen en je heb prima sterke internet verbinding

De douche was een heerlijke verwen verrassing voor ons (modern )

Je kan ook heerlijk buiten zitten en een klooster biertje uit de koelkast pakken (of wat anders)

Ik miste wel een koffiezet apparaat bv Senseo in de recreatie ruimte om ook verse koffie te kunnen pakken (hou niet van oplos koffie)

Pension rosa is een prima start voor leuke activiteiten in de nabije omgeving

Super Pension voor vogelaars en natuurliefhebbers!

Greet en Hester
31-7-2013

Pension St Rosa is voor rustzoekers en ligt direct aan de Geul. Dagelijks vliegt de IJsvogel langs en ook de Bever heeft deze plek bereikt. Zelfs de Waterspreeuw zagen we eens tijdens het ontbijt in de tuin voorbijvliegen. Hele lieve vriendelijke eigenaren die het je altijd naar de zin willen maken. Leuke en schone kamers, lekkere bedden.

Deze plek is een prachtige uitvalbasis voor de Oehoe, Middelste Bonte Specht, Orpheusspotvogel, Europese Kanarie enz.

Ook voor Vlinderaars vlak bij de toplocaties.

Orchideeëntuin in het Gerendal op loopafstand.

In het Pension voel je je direct thuis, je kunt je eigen gang gaan. Ontbijt is pas vanaf 08.30 dus genoeg tijd voor de vroege vogelaar om voor het ontbijt al op pad te gaan en op tijd terug te zijn voor het heerlijke ontbijt in de tuin langs de Geul.

Van de eigenaren hebben wij toestemming om s'-nachts in de tuin nachtvlinders te lokken met licht.

Ook hier verrassende resultaten.

Kortom voor ons een top locatie om steeds weer terug te komen

Prachtige plek aan de Geul

nellie kossen
12-7-2013

Pension Sint Rosa is een prachtig gelegen pension waar je je direkt thuis voelt. Niets is teveel om het je naar de zin te maken. Je kunt heerlijk ontbijten aan de Geul. De kamers zijn eenvoudig maar gezellig ingericht en schoon. De bedden zijn heerlijk. We hebben een prima verblijf gehad en we kunnen iedereen aanraden naar Pension Sint Rosa te gaan. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Vreemd

Kee, V
19-6-2013

Buiten het feit dat het idd rommelig is met briefjes etc.

Waren wij met stomheid geslagen dat de eigenaar èèn van de drie uitliet op het grind waar de zitjes voor de gasten stonden buiten aan het water, wij zaten aan een ander zitje en andere gasten zaten er in de buurt, de hond deed zijn behoefte aan de lijn dus bewust daar uitgelaten op nog geen meter van een zitje waar de volgende ochtend gasten zaten te eten.

Margreet de Metter, eigenaar, 10-7-2013

Het is zeker niet de bedoeling om de hond op het

terras uit te laten, maar in onze tuin /terras kunt u nu eenmaal diverse dieren tegenkomen. Wij hebben kippen , en aan de Geul zijn nu eenmaal veel andere dieren, zoals hermelijn, marter, bever enz. Uiteraard houden wij ons terras netjes, hygiene vinden wij zeer belangrijk.

Jammer dat u zo weinig waardering heeft voor wat wij te bieden hebben, wij doen onze uiterste best het de gast naar de zin te maken, ruime ontbijttijden, vroeg inchequen mogelijk, thee/koffie bij aankomst, gratis auto/fiets/wandelroutes om maar enkele voorbeelden te noemen, lage prijzen (koffie/thee 1 euro), veel streekinformatie. Dit wordt vaak wel heel erg gewaardeerd,zoals blijkt uit onze gastenboeken en onze vele vaste gasten.

als je niks verwacht valt het ook nooit tegen

j.hulshof10
25-6-2012

algemene indruk is rommelig, het uitzicht is wel mooi landelijk, en er is een mooie tuin waar je event. kunt ontbijten. Mevr. Metter doet wel haar best om alles voor elkaar te hebben maar het ontbijt blijft toch een goedkope uitstraling hebben: zelf gebakken broodjes van de supermarkt, yoghurt uit een pak,pindakaas etc uit een grote pot.Je kunt s'avonds flesjes drinken mee naar je kamer nemen (aantal moet je opschrijven) maar je bent wel stukken voordeliger uit als je ze in de winkel koopt.De kamers zijn netjes, het bed is prima maar op drie plaatsen in de kamer briefjes dat het tussen 22.30 en 8.00u stil moet zijn, is wat overdreven. De badkamer is oudbollig, tegels uit de jaren '60 een toilet dat van binnen paars uitgeslagen is ?? geen beker voor tandenpoetsen.

Margreet de Metter, eigenaar, 10-7-2013

Ons doel is altijd geweest om zo veel mogelijk kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs te bieden. Dagelijks krijgen wij van de gasten complimenten over het heerlijke ontbijt. Alles is er, zelfs een krant.

Alle kamers zijn voorzien van een nette, ruime badkamer,sommige zijn gerenoveerd, in andere zijn tegels met roosjes erop,die wij juist zo leuk vinden.

Wij geven onze gasten veel vrijheid, gasten kunnen zelf het serviesgoed pakken dat ze nodig hebben.

Fijn te lezen dat u de kamers netjes vond en tevreden was over onze boxsprings.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sint Rosa in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sint Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sint Rosa scoort een 8.06 uit 10 op basis van 16 reviews.