Appartement Sint Jansbos

AppartementWeer vandaag26°17°
Appartement Sint Jansbos

2 reviews over Appartement Sint Jansbos in het Nederlands

Rustig, gezellig en mooie omgeving dus top!

Herman Agtersloot
18-8-2011

Wij zijn er dit jaar voor de 2de keer geweest en weet zeker niet de laatste keer.

De fam Wessels zijn aardige mensen en houden van een praatje.

Je zit net buiten het drukke Valkenburg, maar tegen de heuvels en bossen van het mooie Zuid-Limburg. Het is +/- 20 minuten lopen naar Valkenburg, maar er stopt ook een bus voor de deur. Je kan vanuit het appartement mooie wandelingen maken.

Honden zijn altijd welkom, vooral dat ze zelf ook een kennel met golden retrievers hebben. Mensen die van rust, wandelen, fietsen en gezelligheid houden zitten hier zeker op hun plaats.

prachtigge omgeving

lahey
16-2-2011

appartement was heel mooi en schoon,vriendelijke gastvrouw

super gehad

we gaan er snel weer heen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sint Jansbos in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sint Jansbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sint Jansbos scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.