Kasteel Schaloen

6.9Voldoende

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

6.9Voldoende

Kasteel info

Meer kasteel info

50 reviews over Kasteel Schaloen

• 9Fam. Terpstra.05-10-2020

Voor herhaling vatbaar.

Fijne plek om een paar dagen heen te gaan, in de avond en nacht mooi rustig omdat de brasserie al om 6 uur sluit. De badkamer, in het huisje waar wij logeerden, had wat ons betreft wel een thermostaatkraan mogen hebben en de w.c. is alleen beneden; lastig als je d'r in de nacht uit moet voor een sanitaire stop. Het ontbijt was prima al zou wat meer fruit wel op z'n plaats zijn. Voor een paar elektrische fietsen moesten we wel naar Valkenburg omdat ze alleen gewone fietsen verhuren. Al met al een prachtig plek en een mooi startpunt voor een wandeling en fietstocht door het mooie Limburgse heuvellandschap.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Jaap en Joke28-08-2020

Prima verblijf om de omgeving te verkennen

Wij hebben via voordeeluitjes een 4 daags arrangement geboekt en telefonisch nog 1 dag erbij gedaan. We verbleven in een mooie en nette hotelkamer. Fietsen meegenomen en heerlijk gefietst en de mooie omgeving verkend.. Ontbijt was erg goed verzorgd en vriendelijk personeel. Het is een prachtplek om te zijn met het kasteel en de gebouwen erom heen. Echt een aanrader !!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 3Esther08-07-2020

Teleurstellend

Omgeving prachtig, maar de vakantiewoning/ appartement is echt te slecht voor woorden: smoezelige dekbedden en vieze kussens, vieze toiletrand, vieze vloeren, je moet in het bad staan om te douchen, maar je kunt niet eens rechtop onder de douchekop staan, vies douchegordijn, alles is enorm gedateerd en verouderd. Ondanks een lage prijs via voordeeluitjes, zou dit zo niet meer verhuurd mogen worden. Sanitair op een camping is beter. Badlinnen voor 4 dagen bestaat uit 1 grote en 1 kleine handdoek pp en daar betaal je 11 euro voor. Echt schandalig.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Ellen Fekkes11-06-2020

Geweldige lokatie en heel gastvrij

Ik ben verbaasd over de negatieve reviews. Wij zijn net terug van een 4 daags uitje. De huisjes zijn wat verouderd maar dat heeft juist zijn charme. Het enige minpunt is dat het wel heel gehorig is: je hoort de buren lopen. Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Hebben lekker gegeten. De maatregelen die genomen zijn voor corona zijn heel goed rekening mee gehouden. Het ontbijt was verrassend uitgebreid. En de lokatie en het uitzicht is natuurlijk geweldig.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    4Kaatje27-10-2019

Terraslocatie prachtig, maar nooit meer logeren

Prachtige lokatie, goed uitgangspunt voor wandelingen. Maar van Limburgse gastvrijheid niets gemerkt, bedienend personeel geeft je niet een welkom gevoel. Huisje was gedateerd (dat wisten we al), maar de badkamer en toilet kunnen echt niet meer in deze staat. Ondanks de boeking van ruim 5 maanden geleden, hadden we voor twee stellen twee eenpersoonskamers en een tweepersoonskamer.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Syl en Miek06-10-2019

Doen!!!

Super dagen gehad. Ruime kamer, topontbijtjes met goede koffie. Prima sanitair en dito bedden. High wine is ook een aanrader. Omgeving is geweldig. Vergeet de slechte recensies. Gewoon doen en genieten.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2Cindy06-08-2019

Nooit meer

Niet boeken, 120 euro betaald voor 1 nacht voor 4 personen. Omgeving mooi maar dat is ook 't enige

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ruud Veytal31-05-2019

Super!!

Echt super mooi. Hotel ook prima. Onbijt kom je niks te kort. Wel gewoon even aangeven.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    3j.blonden10-08-2018

niet voor herhaling vatbaar

via bon wandeltocht gemaakt ochtend ontvangst goed vriendelijk in namiddag eten geen keuze uit gerecht na vele malen vragen aan personeel zou er dan eindelijk iets opgediend worden maar helaas nadat we zelf naar binnen zijn gegaan om navraag te doen kwam uiteindelijk grecht pulled pork deze was gewoon koud ( ondanks 34 graden buiten ) personeel was alleen maar aan het puffen wisten niet dat we een bon hadden en kwamen nog vragen of we dit wel betaald hadden tafels stonden vol met glazen etc niemand die iets opruimt geen inzicht in werk alles samenvattend zeer teleurstellend.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Ab van der Hoop02-07-2018

Geweldig

heerlijk weekend gehad met een aantal vriendinnen we hadden een 5 pers huisje gehuurd prima voor elkaar mooie omgeving super gastvrij ontvangen na het eten bij Vino and Friends in Maastricht
    zijn we heerlijk gaan lounchen in de tuin wat een geweldige plek komen zeker weer terug

Brasserie Kasteel schaloen top

dank voor het heerijke weekend

Gereisd met vrienden in juni 2018

Kasteel Schaloen info