Kasteel Schaloen

NederlandLimburgSchin op Geul (Valkenburg)

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Schaloen voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 53 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 53 reviews

Kasteel info

Meer kasteel infoTonen op kaart

53 Reviews over Schaloen

• 1Herman09-08-2021

Nooit meer, service is drama hier

We hadden een wandelarrangement voor 2 personen gekocht. Je moet voor een bepaalde dag en tijd reserveren. Toen we wij bij Schaloen aankwamen, bleek het zo druk te zijn, dat parkeren niet mogelijk was. De oprijlaan was aan beide kanten helemaal vol geparkeerd en ook langs de openbare was in beide richtingen geen vrije parkeerplek te vinden. Na een aantal keren op en neer te zijn gereden, ervoor gekozen maar te vertrekken. Thuis een klacht bij de bemiddelaar van de deal gemeld, die vervolgens met de exploitant contact opnam. Een passende oplossing kon men niet bieden, er stond volgens de bemiddelaar nergens in de advertentie, dat je op een parkeerplaats kunt rekenen. Voor ons was deze eerste kennismaking met Schaloen meteen de laatste keer. Wat voelen wij ons opgelicht daar.

• 1Herman31-05-2021

Nooit meer, service is drama hier

• 7A.m. Peeters05-02-2021

wandelarrangement via social deal

wat een prachtige omgeving, sprookjesachtig kasteel, helaas...... de horeca...die mogen nog eens een lesje vriendelijkheid of flexibiliteit leren. Via social deal een wandelarrangement gekocht, je kon aangeven of er bijzonderheden waren zoals voedselintolerantie. Wij hadden 1 persoon glutenvrij. Bij aankomst, lekkere koffie met apfelstrudel, de persoon die glutenvrij had opgegeven, geen gebak....helaas, "daar houden wij ons niet aan op"! Ongelooflijk, we zijn maar gaan wandelen en van de omgeving gaan genieten. Is jammer, je kan iemand een appel aanbieden en daarmee al een groot plezier doen!! Maar nu iemand maar heel lastig vinden omdat ze een dieet moeten volgen....

• 9Fam. Terpstra.05-10-2020

Voor herhaling vatbaar.

Fijne plek om een paar dagen heen te gaan, in de avond en nacht mooi rustig omdat de brasserie al om 6 uur sluit. De badkamer, in het huisje waar wij logeerden, had wat ons betreft wel een thermostaatkraan mogen hebben en de w.c. is alleen beneden; lastig als je d'r in de nacht uit moet voor een sanitaire stop. Het ontbijt was prima al zou wat meer fruit wel op z'n plaats zijn. Voor een paar elektrische fietsen moesten we wel naar Valkenburg omdat ze alleen gewone fietsen verhuren. Al met al een prachtig plek en een mooi startpunt voor een wandeling en fietstocht door het mooie Limburgse heuvellandschap.

• 9Jaap en Joke28-08-2020

Prima verblijf om de omgeving te verkennen

Wij hebben via voordeeluitjes een 4 daags arrangement geboekt en telefonisch nog 1 dag erbij gedaan. We verbleven in een mooie en nette hotelkamer. Fietsen meegenomen en heerlijk gefietst en de mooie omgeving verkend.. Ontbijt was erg goed verzorgd en vriendelijk personeel. Het is een prachtplek om te zijn met het kasteel en de gebouwen erom heen. Echt een aanrader !!

• 3Esther08-07-2020

Teleurstellend

Omgeving prachtig, maar de vakantiewoning/ appartement is echt te slecht voor woorden: smoezelige dekbedden en vieze kussens, vieze toiletrand, vieze vloeren, je moet in het bad staan om te douchen, maar je kunt niet eens rechtop onder de douchekop staan, vies douchegordijn, alles is enorm gedateerd en verouderd. Ondanks een lage prijs via voordeeluitjes, zou dit zo niet meer verhuurd mogen worden. Sanitair op een camping is beter. Badlinnen voor 4 dagen bestaat uit 1 grote en 1 kleine handdoek pp en daar betaal je 11 euro voor. Echt schandalig.

• 9Ellen Fekkes11-06-2020

Geweldige lokatie en heel gastvrij

Ik ben verbaasd over de negatieve reviews. Wij zijn net terug van een 4 daags uitje. De huisjes zijn wat verouderd maar dat heeft juist zijn charme. Het enige minpunt is dat het wel heel gehorig is: je hoort de buren lopen. Wij zijn heel gastvrij ontvangen. Hebben lekker gegeten. De maatregelen die genomen zijn voor corona zijn heel goed rekening mee gehouden. Het ontbijt was verrassend uitgebreid. En de lokatie en het uitzicht is natuurlijk geweldig.

• 4Kaatje27-10-2019

Terraslocatie prachtig, maar nooit meer logeren

Prachtige lokatie, goed uitgangspunt voor wandelingen. Maar van Limburgse gastvrijheid niets gemerkt, bedienend personeel geeft je niet een welkom gevoel. Huisje was gedateerd (dat wisten we al), maar de badkamer en toilet kunnen echt niet meer in deze staat. Ondanks de boeking van ruim 5 maanden geleden, hadden we voor twee stellen twee eenpersoonskamers en een tweepersoonskamer.

• 9Syl en Miek06-10-2019

Doen!!!

Super dagen gehad. Ruime kamer, topontbijtjes met goede koffie. Prima sanitair en dito bedden. High wine is ook een aanrader. Omgeving is geweldig. Vergeet de slechte recensies. Gewoon doen en genieten.

• 2Cindy06-08-2019

Nooit meer

Niet boeken, 120 euro betaald voor 1 nacht voor 4 personen. Omgeving mooi maar dat is ook 't enige

Kasteel Schaloen info

Facilities