Kasteel Schaloen

j.blonden,
10-8-2018

via bon wandeltocht gemaakt

ochtend ontvangst goed vriendelijk

in namiddag eten geen keuze uit gerecht na vele malen vragen aan personeel zou er dan eindelijk iets opgediend worden maar helaas nadat we zelf naar binnen zijn gegaan om navraag te doen kwam uiteindelijk grecht pulled pork

deze was gewoon koud ( ondanks 34 graden buiten )

personeel was alleen maar aan het puffen wisten niet dat we een bon hadden en kwamen nog vragen of we dit wel betaald hadden

tafels stonden vol met glazen etc

niemand die iets opruimt geen inzicht in werk

alles samenvattend zeer teleurstellend.

Kenmerken

j.blonden,
10-8-2018

via bon wandeltocht gemaakt

ochtend ontvangst goed vriendelijk

deze was gewoon koud ( ondanks 34 graden buiten )

tafels stonden vol met glazen etc

niemand die iets opruimt geen inzicht in werk

alles samenvattend zeer teleurstellend.

Geweldig

Ab van der Hoop,
2-7-2018

heerlijk weekend gehad met een aantal vriendinnen

we hadden een 5 pers huisje gehuurd prima voor elkaar

mooie omgeving super gastvrij ontvangen

na het eten bij Vino and Friends in Maastricht

zijn we heerlijk gaan lounchen in de tuin

wat een geweldige plek

komen zeker weer terug

Brasserie Kasteel schaloen top

dank voor het heerijke weekend

heerlijk ontspannend

zeeuw,
28-6-2018

heel mooi plekje heerlijk rustig echt genieten alleen de appartementen mogen wat verbetert worden zijn er nu 2 keer geweest en ga er zeker nog een keer naar toe

Genoten

Vanessa,
24-9-2017

Wij dachten na de berichten te hebben gelezen het allemaal oud was. Nou dat viel wel mee hoor. Wij hadden een vakantiewoning en dat was prima! Schoon en knus! Niet mega modern maar gewoon erg leuk en wat past bij de lokatie. Personeel (vrouw) was heel aardig!! Erg lief voor onze kinderen van 7 en 4 jaar oud. De brasserie is ook super leuk en lekker. Sfeer is prima! Vlak bij Valkenburg (is te lopen zonder jonge kinderen).

Via Deal geboekt. De omgeving van het kasteel was echt prachtig. Enorm genoten tijdens een wandeling naar het kerkje op de heuvel. Indrukwekkend kasteel. Wij verbleven helaas niet in het kasteel zelf, maar dat mocht de pret niet drukken. De binnenplaats was ook een prima locatie. De kamer was schoon en gaf voor mijn gevoel een Efteling-feeling. De kamer beschikte, tot onze verassing, weliswaar over een koelkast! Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt, daar het ons wat prijzig was. Goede ligging, op steenworp afstand van Valkenburg en haar vele mooie kastelen en ruïnes. Romantische locatie voor een weekendje met zijn twee.

Voor een nacht is het te doen.

M.de Bruijn,
19-12-2016

Mijn dochter en ik hebben voor twee nachten een appartement geboekt.Bij het inchecken waren wij 5 minuten te vroeg .Je mag er namelijk om 15.00 uur in.Wij waren er om 14.55 uur dus een vreemde reactie van de hoteleigenaar wat wij ook een onsympathieke man vonden.Appartement liet wel wat te wensen over het is niet warm te krijgen en het meubilair is oubollig stoel doorgezakt/bank ook aan vervanging toe.Het is te doen voor een nacht.Uitzicht is prima je kijkt op een kasteel ( waar je niet in kan logeren)het zijn dus appartementen die erbij staan die je boekt.Omgeving prima Valkenburg/Maastricht .Bij het inleveren van onze sleutel is er ook niet gevraagd of wij het naar onze zin hebben gehad.Dus ook een minpuntje voor de hoteleigenaar.

Bijzondere locatie om een te overnachten

Mirella
27-7-2016

Prachtige ligging, vriendelijk personeel. Wij logeerde in het koetshuis. Schattige huisjes die van alle gemakken zijn voorzien. Wel wat gedateerd maar dat hoort ook wel weer bij de locatie. Jammer dat het kasteel niet te bezichtigen is.

Fraai kasteel met historie in unieke omgeving

EKM Beukers
11-2-2016

Via Deal twee hotelovernachtingen geboekt zonder ontbijt, want de hotelontbijten zijn ons veel te copieus en dito prijzig; we denken dan met nostalgie terug op ontbijtjes en hotelletjes in Frankrijk met een croissantje en en stukje stokbrood met simpel beleg, en thee voor een normale prijs i.p.v. 12,50 en meer p.p. Ontbijtje voor 4,50 p.p. in "De Kei" genuttigd en was prima. Fantastisch mooie kamer in oude stijl in het Tiendgebouw met heerlijke bedden; we voelden ons de koning te rijk.

Enige minpuntje van de kamer het zeer nauwe toilet in een aparte ruimte.

Voorts was het lastig de kamers te boeken via deal en moest het direct bij het hotel, maar daar was alleen de mogelijkheid te boeken incl. betalen, en dat hadden wij al gedaan. Mogelijk is dit inmiddels opgelost.

Wat ons betreft keren we nog eens terug.

Heel slecht ! Zeer geleurgesteld

Elizabeth
20-12-2015

Ik begin met Niet boeker hier! Ik betaalde 400 euro voor twee nachten voor vier personen, wat geboden word is amper 200 euro waard.

De omgeving is prachtig.

Maar het appartement is slecht heel slecht, bedden oke,ook redelijk schoon

maar zo ongezellige ruimtes heg heeft dringend een verfje,nieuw behangetje en meubileur en gezelligheid nodig.

Badkamer moet gewoon helemaal gerenoveerd worden.

Het ontvangst was zeer onpersoonlijk niet gastvrij,

Pluspunt : klacht van de CV radiatoren zijn keurig verholpen en snel, er moest water bij misschien eerder zelf bijvullen zodat de gasten niet eerst een avond en ochtend in de kou zitten.

Bij vertrek dezelfde onpersoonlijke meneer als bij het inchecken, deze meneer

( eigenaar?) adviseer ik dringend snel een cursus Hotelier te gaan volgen.

Zo zonde van dit bedrijf die door onkundigheid en laksheid ( knap zo snel mogelijk je appartement op, een verfje,behand,sfeerlampjes ipv leen bakker lampjes kosten echt niet zoveel en maken wel het verschil.

Zeer teleurstellend!

Diantha Takken
1-12-2015

Wij hadden onze huwelijks nachten, bij aankomst stonden wij niet ingeboekt ? Kregen een kamer die niet schoongemaakt was, alles was vies, ook de badkamer! Volgende dag is de kamer niet schoongemaakt , geen toiletpapier meer, moesten wij om vragen?! Als excuus alleen een kopje koffie gehad, maar evengoed was niks schoongemaakt. Ontbijt toppunt van slecht. 12.50 euro pp... Paar broodjes, elke dag zelfde vleeswaren, 1 kopje koffie pp... Zeer karig, kan echt niet voor dat geld! Zware tegenvaller voor ons huwelijks reis

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Schaloen in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Schaloen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.