Vakantiepark Roompot Schin op Geul

Vakantiepark Roompot Schin op Geul
7,6

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Schin op Geul voor je op een rij gezet:

453 reviews over Vakantiepark Roompot Schin op Geul in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

We hebben een fantastische vakantie gehad.

J Modderkolk
12-7-2018
  • Onderkomen6

Ligging van het park is in één woord schitterend. Accomodatie valt veel over te zeggen. Is opgeknapt met weinig budget. Verkeerde zuinigheid in veel opzichten. Schoonmaak laat erg veel te wensen over. Erg veel stof en spinnen.

We komen hier al jaren en genieten altijd weer

Pauline B
9-7-2018
  • Onderkomen8

Huisjes liggen in mooi in een prachtige omgeving.

Het personeel bij receptie, technische dienst en schoonmaak is zeer deskundig, vriendelijk en klantgericht.

Zeer geschikt voor natuur- cultuur- en sportliefhebbers.

Prachtig en gezellig

silvia mourik
30-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

heerlijk rustig par op een mooie locatie, jammer dat er geen entertainment wordt aangeboden

Fijn, rustig en mooi onderhouden park

Kempe M
29-6-2018
  • Onderkomen8

Rustig park, netjes onderhouden. Het ligt op een mooie plek in Zuid-Limburg en centraal. Voor gezinnen met kinderen misschien iets te weinig speelgelegenheid, en geen eigen zwembad .(Wel 2 x gratis bezoek Mosaqua in Gulpen)

Tot rust komen in het heuvellandschap van Limburg.

Dhr. J. Oomis
29-6-2018
  • Activiteiten8

Vakantiepark Roompot Schin op Geul heeft een fijne rustige ligging. Zowel leuke

dorpjes alsook steden als Maastricht, Heerlen en Hoensbroek zijn gemakkelijk te

bereiken. Zelf hebben wij een dag besteed aan korte bezoeken aan dorpjes en

ook het interessante grote kasteel Hoensbroek bekeken. Wandelen en fietsen kan overal in de omgeving.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Je moet er echt rekening mee houden dat het er erg heuvelachtig is. Zeker als je een stukje wilt wandelen of fietsen. Verder is de omgeving prachtig. We hebben dan ook heerlijk gewandeld en veel van de omgeving gezien. Het park is keurig en overzichtelijk. En ook schoon. Wij waren erg tevreden en hebben een fijne vakantie gehad.

Prima park

Ashley
25-6-2018
  • Onderkomen8

Prima accommodatie alleen personeel kan wel meer interesse tonen. Prima park maar restaurant wel aan de hele simpele kant.

Voor herhaling vatbaar. Eten doen we wel in een an

Edith Kempkes
11-6-2018

Ruim, schoon en gezellig huisje. Mooie ligging. Vriendelijk personeel behalve in het restaurant. Daar zijn ze weinig klantgericht.

Leuke stadjes in omgeving

Voor herhaling vatbaar

M. Smits
11-6-2018
  • Onderkomen8

Het complex is prachtig gelegen, een nadeel voor ouderen vind ik de 'klim' om bij de hoger gelegen bungalows te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Schin op Geul in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Schin op Geul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Schin op Geul scoort een 7.57 uit 10 op basis van 453 reviews.