Vakantiepark Roompot Schin op Geulstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

8.2Fantastisch

• 6.8Activiteiten
  • 6.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Schin op Geul voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Vakantiepark Schin op Geul is een rustig bungalowpark in een mooie omgeving. De huizen zijn gemoedelijk en schoon. Op de sportvelden kunnen de kinderen heerlijk spelen. En het restaurant serveert lekkere gerechten. Het park wordt omgeven door mooie routes, zoals de Mergellandroute. Of rijd in 10 minuten naar de stad Valkenburg.

565 reviews over Vakantiepark Roompot Schin op Geul

• 8Thijs de Cuijper10-01-2020

Voor een relaxste vakantie zit je hier goed.

Rustig park voor wat oudere mensen. Zeer goed restaurant met redelijk tot goedkope prijzen. Huisje heeft alles wat je nodig hebt verwacht geen hele luxe bungalow. Matige bedden en bestek. Met de messen kun je nog geen banaan snijden. Er wordt wel overal geld voor gevraagd ,wifi een uurtje later vertrekken. Omgeving is natuurlijk prachtig en leuke plaatsjes in de buurt. Vergeet niet met de stoomtrein mee te gaan. En natuurlijk het kasteel Hoensbroek bezichtigen.

• 10Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 05-02-2020

Bedankt voor je review!

Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Omdat wij merkte dat sommige gasten bijvoorbeeld eerder willen aankomen hebben wij een early check in bedacht. Hier wordt geld voor gevraagd omdat de accommodatie dan eerder klaar dient te zijn. We zullen jouw mening hierover intern oppakken, zodat wij zulke zaken kunnen voorkomen. Zien we je nog eens terug op één van onze Roompot parken?

Gereisd met partner in december 2019

• 8Wendy08-01-2020

Heerlijke locatie!

Prachtige ligging, supervriendelijke medewerkers die goede service bieden. Wij hadden een heerlijk verblijf. De accommodatie is wat verouderd: er hing een beetje een schimmelgeur in de slaapkamer langs de badkamer, een spijker uit het plafond net boven het bed oogt een beetje raar en ook de indeling is wat vreemd: voor het raam een grote vrije hoek. Er is ook weinig opbergruimte voor boodschappen en dergelijke. De ontvangst was vriendelijk, we werden erg goed geholpen, zelfs op een feestdag. Super! De supermarkt is een beetje magertjes, maar er zijn in de omgeving genoeg grote supermarkten te vinden, dus dit vonden wij geen probleem. De ligging is prachtig, op een berg, op een 3tal wandelkilometers van Valkenburg. Zalige wandelroutes mogelijk naar het centrum (goede uitleg via de receptie). Binnenspeeltuin (met bowling) vlak langs het park is fijn met kleine kinderen, zwembad is zeker ook de moeite.

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 05-02-2020

Wat een complimenten, Wendy! Wat leuk dat je zo hebt genoten van je verblijf. Heb je dat ook gemeld bij de receptie, dat de accommodatie niet geheel naar wens was? Zij hadden je graag hiermee geholpen.

We zullen het intern oppakken. Zo kunnen we wellicht zulke zaken voor andere gasten voorkomen. Mogen we jullie nog eens ontvangen op één van onze Roompot parken?

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9Ina14-12-2019

Een geweldige week gehad.

Allereerst het hartelijke ontvangst zodra ik binnenkwam. Een prachtig huisje. Dit jaar hetzelfde huisje voor de 4de keer. Prachtig huisje. Een prachtige omgeving. Supermarkt dichtbij. En zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Het is voor mijn man en mij een thuiskomen.

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-12-2019

Bedankt voor je mooie review Ina.

Wat fijn dat jij en je man alweer zo'n fijne vakantie hebben gehad op Schin op Geul. We vinden het altijd fijn om complimenten over de service te krijgen. dit staat namelijk hoog bij ons in het vaandel! We zouden het een eer vinden om jullie voor het 5e jaar hier weer terug te mogen ontvangen. hopelijk tot dan!

Groetjes, Ilse

Gereisd met partner in december 2019

• 7Fam. Van Mourik25-11-2019

Leuke week gehad

Mooie bungalow met bubbelbad en ingewikkelde maar fijne douche en gezellige gaskachel. Park ligt in heuvelachtige omg., kan voor sommigen ongeschikt zijn. Rustige omg., klein winkeltje. Eten in rest. viel ons alles mee. Zwembad te beperkt open. Wifi niet incl. Kostte 10 euro per week. Station dichtbij met goede verbinding naar Valkenburg, Aken en Maastricht. Al met al leuke week gehad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-12-2019

Bedankt voor je review. Wat leuk dat jullie zo hebben genoten van jullie week in Limburg. Daar worden we blij van.

We zien je graag nog eens terug op één van onze Roompot parken!

Gereisd met partner in november 2019

• 7M. Utermark25-11-2019

Mooi gelegen, prima uitvalsbasis.

Dit is een prima plek om als uitvalsbasis te dienen voor het ontdekken van Zuid-Limburg. Voor mensen met kleine kinderen zijn de faciliteiten misschien niet heel erg luxe, maar er is ruimte genoeg en de kids zullen zich zeker vermaken. Omdat het park op heuvelachtig terrein ligt, is het wellicht handig voor mensen die minder mobiel zijn, te vragen om een lager gelegen bungalow.

• 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-12-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo een fijne tijd hebt gehad! Daar worden we blij van. Het park ligt inderdaad op een heuvel. Hier dient rekening mee gehouden te worden. We hopen je nog eens terug te zien op één van onze Roompot parken!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Daniël21-11-2019

Fantastisch!

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de vrouw bij de receptie!

We zaten in bungalow 57 (type tulp 4). Was net gerenoveerd, dus super mooi. Huisje is erg gezellig en heeft een grote glazen pui, zodat je veel licht in het huisje hebt en fantastisch uitzicht!

Park is ruim opgezet en doet gezellig aan. Park ligt op een heuvel in een fenomenaal landschap, voelt net of je uit Nederland bent. Op het hoogste punt van het park begint een wandelpad, zeker de moeite waard. Loop 5 minuten naar links en je komt bij een super mooie kalkrots, uniek in Nederland!

Dagje naar kerstmarkt in de grotten van Valkenburg geweest en het gezellige centrum, een dag geshopt in Maastricht (super stad) en rondgereden door zuid-limburg. Alles zo dichtbij het park echt geweldig!

• 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-12-2019

Bedankt voor je review, Daniel. Wat een mooi cijfer! Bedankt daarvoor. We hopen dat je hebt genoten van je vakantie. Kom je nog eens terug naar Bungalowpark Schin op Geul?

Gereisd met partner in november 2019

• 8Greta04-11-2019

zeker voor herhaling vatbaar

kleinschalig bungalowpark met heel wat mogelijke activiteiten in de onmiddellijke buurt

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-11-2019

Bedankt voor je review, Greta. Inderdaad. Dat is dé omschrijving van Bungalowpark Schin op Geul!

Kom je nog eens terug?

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9G. van Hintum01-11-2019

Heerlijke vakantie

mooie ligging met volop wandel- en fietsmogelijkheden

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-11-2019

Bedankt voor je review. Wat leuk dat je zo hebt genoten van de omgeving. Aan mogelijkheden inderdaad geen gebrek. Zo kan je hier prachtig wandelen en fietsen en tochten maken over de meer dan 400 km off-road mountainbiketrails. Heb jij nog leuke uitstapjes gemaakt?

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Hans vd Hoek29-10-2019

Geweldig

Met Nichten Neven een weekendje Limburg overdag veel gezien en s,avonds een voortreffelijk dinner arrangement op de tweede avond genoten van het bolwen en gril arengement u begrijpt ons weekend kan niet meer stuk`

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-11-2019

Bedankt voor je review, Hans. Dat is pas echt samen genieten, met de hele familie op Bungalowpark Schin op Geul. Komen jullie met zijn allen nog eens terug naar dit leuke park?

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8K.Koppen28-10-2019

Heerlijk voor een weekendje weg!

Vanuit het park loop je in een uurtje door prachtige natuur naar Valkenburg, aanrader. Fijn park voor rustzoekers, minder geschikt voor grote gezinnen.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-11-2019

Bedankt voor je review. Voor een weekendje weg is Bungalowpark Schin op Geul inderdaad dé bestemming. Wat vond jij het leukst aan je vakantie?

Gereisd met partner in oktober 2019

50 tips over Vakantiepark Roompot Schin op Geul

• Daniël , 21-11-2019

Kerstmarkten in de grotten van Valkenburg, Valkenburg centrum, Maastricht, Militaire begraafplaats Margraten, zwemmen in Mosaqua Gulpen, rondrijden door Zuid-Limburg, 3 landenpunt Vaals (hoogste punt van NL)

• sofie, 14-04-2014

bezoek zeker GAIAzoo in Kerkrade De fluweelgroten in valkenburg mosaqua moet je zeker doen en uiteraard een dagje maastricht.

• elli, 05-05-2014

wandelen langs de Geul naar Valkenburg

12 vragen over Vakantiepark Roompot Schin op Geul

• Cora, 23-04-2019

Vers brood

Is er in de mini supermarkt ook dagelijks vers brood/ verse broodjes verkrijgbaar?

• Hans Groeneweg, 10-04-2019

wifi

is er wifi in de bungalo ?

• Chantal, 15-02-2018

wandelen met de hond

kan je hier in de omgeving op loop afstand goed wandelen met de hond? en kan hij ook ergens zwemmen?

Vakantiepark Roompot Schin op Geul info

• Aantal sterrenstersterster