Vakantiepark Roompot Schin op Geul ***

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-5°

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Schin op Geul voor je op een rij gezet:

424 reviews over Vakantiepark Roompot Schin op Geul in het Nederlands

Goed.

Mw. Geheim, 13-2-2018

Mooie ligging van de park.

Schoon.

Leuke binnenspeelplaats voor kinderen.

Eten in restaurant -zeer matig.

Één keer maar nooit weer!

Fam. L.., 17-1-2018
        • Activiteiten3
        • Onderkomen1

Zeer verouderde woningen. Sanitair zeer matig, keuken oud en vies. Men adverteert dat de huisjes zijn gemoderniseerd maar dat geldt alleen voor het meubilair. Onze woning was zeer slecht schoongemaakt en in de slaapkamer zaten er schimmelplekken op de muur. Dit was ook in de badkamer het geval. Voor ons was dit 1 keer en nooit weer!!! Een niet Roompot-waardig park. Wij zijn veel beter gewend.

Echt, maar dan ook echt nóóit meer!

G.Z., 14-1-2018
        • Activiteiten5
        • Onderkomen2

Er zijn verschillende bungalows. De oudere ik had nr 92, zijn echt aftands te noemen. Zouden zijn opgeknapt, maar hoe dat is gedaan en door wie weet ik niet, maar het is 100% amateuristisch uitgevoerd. En daar betaal je dan ook nog eens ruim € 800 voor eind december. In één woord schandalig.

Heerlijke plek om kerst te vier

W.zwennis, 3-1-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen7

Prachtige locatie, tegen de heuvel op. Startpunt van mooie wandelingen in de regio, of om te mountainbiken en wielrennen. Dichtbij de stoomtrein naar Simpelveld, valkenburg en Maastricht.

Faciliteiten op en bij het park wat ouderwets, zoals restaurant en bowling. Huisjes zelf wel al aangepakt.

rustig en mooi gelegen park

Conny, 21-12-2017
        • Onderkomen7

Het park is op een rustige plek gelegen, net buiten het dorp. De huisjes staan redelijk ver bij elkaar vandaan met 4/ 5 geschakeld. Alles in ons huisje was op orde. Er is een groot terras erbij, enige nadeel lijkt mij dat je daar weinig privacy hebt omdat er geen afschutting omheen is zodat iedereen die langs loopt je ziet zitten. Maar in december zit je toch niet buiten dus voor ons geen probleem. We hebben de eerste avond lekker gegeten in het restaurant. Het park is gunstig gelegen voor wandelingen in de omgeving en voor het bezoek aan allerlei leuke plaatsjes, dus genoeg te doen vanaf hier.

Nooit meer !

de Groot, 27-10-2017
        • Activiteiten3
        • Onderkomen2

Een park uit het jaar o !!

De huisjes zijn slecht onderhouden,oud en smerig !

Het horeca gedeelte scoort ook onder de maat.

Vieze lucht in het restaurant !! Waardoor wij het bowlen met steengrillen geskipt hebben.Ook grappig ,ze hebben een aanbieding voor bowlen met steengrillen voor € 16,50 pp (is natuurlijk niet duur)maar op hun website staat een prijs van € 14,50 pp??

Wij hebben een heerlijk weekje gehad omdat de omgeving prachtig is en veel leuke dingen hebben gedaan maar naar dit park gaan wij niet meer terug !

Wordt echt tijd om dit park op te knappen !!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-11-2017

Wat jammer dat het verblijf toch niet helemaal is bevallen.

Wij zullen uw bemerkingen doorgeven aan de verantwoordelijke personen op het park. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat de kwaliteit en informatievoorziening voor onze toekomstige gasten helemaal in orde is.

Gelukkig heeft u en uw reisgezelschap genoten van de omgeving.

Graag tot ziens op één van onze vakantieparken voor een veel betere ervaring.

Met vriendelijke groet,

Richard

Mooie omgeving

Daan, 18-10-2017
        • Onderkomen6

Wat een mooie omgeving! Huisje was ook te doen, wat verouderd en hier en daar een likje verf nodig, maar wel een groot terras voor je huisje, heerlijk! Wandelen naar valkenburg is ook een aanrader, mooie wandeling. Wij komen zeker hier weer een keer terug!
        Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-11-2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te vernemen dat het verblijf goed is bevallen en dat ook de omgeving zo goed is bevallen. Graag tot ziens op één van onze parken voor weer een wenselijk verblijf.

Met vriendelijke groet,

Richard

Mooi park ,goede ligging en huisje compleet

M Imholz, 9-10-2017
        • Activiteiten7
        • Onderkomen8

Eigenlijk niets negatiefs, wifi is prima alleen jammer dat dit niet bij de service inbegrepen is.
        Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Wij gaan uw tip betreffende de WIFI doorgeven, zodat naar de mogelijkheden hiervoor gekeken kan worden. Fijn dat u het verblijf zo positief heeft ervaren en zien u graag terug op dit park of één van onze andere parken!

Groeten Marcia

Prima, zou er weer heen gaan

Liset, 2-10-2017
        • Activiteiten6
        • Onderkomen7

Ligging uitstekend. Medewerkers servicegericht. Rustig park.
        Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de feedback! Wat fijn om te lezen dat het verblijf zo naar wens is geweest en zien u graag terug op dit park of één van onze andere parken!

Jan en Henny Gorter, 29-9-2017
        • Onderkomen8

Dat er geen winkels op loopafstand zijn om levensmiddelen te kopen, alleen een bakker, wel restaurants.

Van wandelen moet je houden, sterke benen om te fietsen,.veel en prachtige wandelingen, op loop afstand of met de auto of openbaar vervoer naar beginpunt. Een fantastisch mooie omgeving.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van de omgeving van dit park!

Groeten Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Schin op Geul in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Schin op Geul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Schin op Geul scoort een 7.53 uit 10 op basis van 424 reviews.