Vakantiepark Roompot Schin op Geul

Vakantiepark Roompot Schin op Geul
7,6

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Schin op Geul voor je op een rij gezet:

482 reviews over Vakantiepark Roompot Schin op Geul in het Nederlands

Leo Lekkerkerker
2-11-2018

Rustig park

Mooie omgeving

Maastricht en Valkenburg is vlak bij

Gemoedelijk en schitterend gelegen!

BDRN
26-10-2018
  • Onderkomen7

Gemoedelijk, rustig en schitterend gelegen bungalowpark. Je kijkt uit over de Limburgse heuvels. In de omgeving is meer dan genoeg te doen met oudere kids. Onze tieners hebben zich ook prima vermaakt op de sportvelden bij het park en op de grote airtrampoline.

Het huisje was schoon en netjes. De badkamer kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Het toilet staat zo ongeveer tegen de douche en het douchegordijn aan.

Verder vonden we het heel prettig dat hier niet aan halloween werd gedaan. Dus geen griezelige koppen hier. Top!

Wij hadden een huisje vlakbij het spoor. Daar kwam regelmatig de trein langs, maar daar hoorde je niet veel van.

Rustgevend

Ronald Ruiterman
26-10-2018
  • Onderkomen8

Mooie ligging, degelijke bungalow en autovrij park.

Roompot Vakanties

Mooie ligging in een mooie omgeving

Loes
19-10-2018
  • Onderkomen8

Huisjes liggen mooi, overal genoeg zon, goed complete inrichting, mooie omgeving, veel te zien/doen

We komen hier zeker terug.

V.T.Kuiper
15-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Schin op Geul is een mooi gelegen park met vriendelijk personeel. Het huisje nr 56 was goed onderhouden. Het groen en de paden zijn zeer goed onderhouden. Om tog nog wat te klagen het restaurant is gedateerd net zoals het winkeltje

Heerlijke weken.

Tiemersma
15-10-2018

Goed:

Gezellig, knus en schoon huisje. Tulp 4.

Goede bedden.

Vriendelijk en bereidwillig personeel.

Minder goed:

Lichtknopje toilet op lastige plaats boven de wastafel in de donkere ruimte.

Lakensets mogen wel eens vervangen worden. Zolang wij daar komen zijn het dezelfde lakensets.

Ze zijn uiteraard prima schoon maar bij ons had 1 laken roestvlekken en de ander brandgaatjes.

Misschien de wasserij opdracht geven om deze er uit te vissen.

Dit heeft echter ons vakantieplezier niet te kort gedaan.

2 heerlijke weken gehad en dan ook nog fantastisch zomerweer.

We hadden te weinig zomerkleding meegenomen en daardoor tussendoor moeten wassen.😁

De supermarkt in Klimmen is het dichtste bij en een aanrader.

Dan ook even een hapje eten bij restaurant "Pleinzicht" Heerlijk eten voor een "(h)eerlijke" prijs.

Cijfers hieronder:

Activiteiten en eetgelegenheid voor ons n.v.t. Geen gebruik van gemaakt.

Grandioos!

Arie Van Der Zwan
12-10-2018
  • Onderkomen8

Goed opgebouwd park in een schitterende omgeving. Prachtig uitzicht.

Dicht bij diverse wandelroutes.

Duitsland en België vlak bij.

Voor herhaling vatbaar.is

Mooie omgeving

Mw
6-10-2018
  • Onderkomen8

Bungalows liggen langs stijle paden, maar je kan bij receptie parkeerontheffing vragen om de auto je bungalow te parkeren indien je slecht te been ben.

(Er was helaas niet veel controle hierop zodat er regelmatig auto 's zonder kaart stonden, deze kregen een briefje onder wisser met verzoek deze op centrale plaats te parkeren maar werd niet altijd gehoor aan gegeven).

Prachtige ligging, ons huis had een mooi vrij uitzicht.,bedden prima. Alles aanwezig.

Wel buitenom achterstallig onderhoud, zonde.

Park ligt zeer centraal bij mooie routes en plaatsen. Mergellandroute loopt vlakbij en is zeker een aanrader.

Verder geen gebruik gemaakt van faciliteiten, goedkope supermarkt in dorp is 5 minuten rijden.

Leuk park in schitterende omgeving

fantasties

Bernard Onvlee
21-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zeker doen. Goede sfeer en een gezellig huisje , ook de inrichting en de ruimte buiten is geweldig . In het restaurant heerlijk gegeten , ook vriendelijk personeel.

Prima park

Wim Hinsen
21-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Huisjes en gehele park zijn keurig en eenvoudig met vriendelijk personeel in een schitterende omgeving

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Schin op Geul in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Schin op Geul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.