Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Schin op Geul

NederlandLimburgSchin op Geul (Valkenburg)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Schin op Geul voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 635 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Vakantiepark Schin op Geul is een rustig bungalowpark in een mooie omgeving. De huizen zijn gemoedelijk en schoon. Op de sportvelden kunnen de kinderen heerlijk spelen. En het restaurant serveert lekkere gerechten. Het park wordt omgeven door mooie routes, zoals de Mergellandroute. Of rijd in 10 minuten naar de stad Valkenburg.

Contact

635 Reviews over Roompot Schin op Geul

• 10Cor en Ina23-09-2022

Prachtig park, je waant je in het buitenlamd

Onze bungalow was prima voor 2 personen. Het park is prachtig aangelegd.

• 10Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 28-09-2022

Bedankt Cor en Ina. Naast dat het park prachtig is aangelegd ligt het mooi in het Limburgslandschap. We zien jullie graag weer eens terug. Groetjes Elly

• 10Anita de Goede13-09-2022

Geweldig!

Wij hebben genoten! Mooi gerenoveerd huisje, mooi uitzicht. Broodjes in het winkeltje waren heerlijk! 2x gegeten in het restaurant, was prima! Wandelroute gratis verkrijgbaar bij de receptie gedaan vanaf het park naar Valkenburg, een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug in deze mooie omgeving!

• 10Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Dat klinkt als een hele fijne vakantie Anita! Wat hebben jullie gekozen in het restaurant?

Leuk dat jullie nog eens terug willen komen! Ook de volgende keer zijn jullie weer méér dan welkom!

• 9Fam Versteeg04-09-2022

Zoals altijd weer een heerlijke vakantie gehad

Konden er eerder in omdat de schoonmaak al klaar was waardoor we eerder konden genieten van onze vakantie . Zoals altijd was het weer goed met het vriendelijke personeel bij de receptie en de miniwinkel . Ook het restaurant was weer gezellig met het vriendelijke personeel en goede eten . Helaas in de 2 de week waren ze bezig met werk aan het spoor waardoor we regelmatig zware machines voor de bungalow hadden staan , hier kan Roompot niks aan doen maar was wel jammer . Miste daardoor de tweede week het sprintertje wat langs de bungalow komt , daarvoor boeken we ook altijd het zelfde huisje langs het spoor . Een echte aanrader om naar toe te gaan , wij komen er zeker weer terug .

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor jullie review, familie Versteeg. Wat leuk dat jullie al vaker te gast zijn geweest op Bungalowpark Schin op Geul. Dat waarderen we zeer. Wat jammer dat er tijdens jullie verblijf werkzaamheden aan het spoor waren. Hopelijk heeft dat de vakantiepret niet mogen bederven. Een mooie reden om nogmaals een verblijf op dit park te boeken én de volgende keer extra te genieten ;)? Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 7Marijke03-09-2022

Prachtig gelegen, rustig vakantiepark.

Bungalow deels gerenoveerd. Woonkamer, keuken en terras prima en volledig ingericht. Slaapkamer gedateerd en muf ruikend, badkamer klein en had hulp nodig van de technische dienst om te douchen. Probleem snel en netjes verholpen.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor je bericht Marijke. Fijn dat de technische dienst je kon helpen. We zien je graag weer terug op Schin op Geul of op ander Roompot park. Groetjes Elly

• 6Celle28-08-2022

Heerlijk! (maar wel met een kanttekening)

Heerlijk rustig park, ruim opgezet, mooie omgeving, vriendelijk personeel. Huisje kon wel een opknapbeurt gebruiken. Alleen............ Ga niet eten in het restaurant/bowlingcentrum naast het park!!! Nog nooit zoiets meegemaakt ! Oubollig, ongeïnteresseerd personeel en eten om te huilen !

• 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Hartelijk dank voor je feedback Lucas. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met het restaurant op Schin op Geul zo is tegengevallen. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij Roompot en we waarderen het daarom dat je de tijd en moeite genomen hebt om je vakantie ervaringen te delen. We zullen deze opmerking doorzetten naar het parkmanagement van Schin op Geul zodat ze daar de nodige acties kunnen ondernemen om teleurstellingen als deze te voorkomen in de toekomst. We hopen dat je desondanks van je vakantie hebt genoten. We zien je graag nog eens terug! Groetjes Elly

• 9Wil26-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Mooie ligging, tegen een heuvel. Ik had een 2 persoons huisje met een gezellige huiskamer. Wifi gratis, werkte prima. Genoeg te doen en zien in de omgeving. Keurig onderhouden park. Ga zeker nog eens terug.

Roompot, Eigenaar, 22-09-2022

Wat een complimenten Will! En wat leuk dat je nog eens terug wilt komen :-) Ook de volgende keer ben je weer méér dan welkom!

• 8Ida19-08-2022

Geweldige vakantie gehad.

Schitterende omgeving, mooi en schoon huisje, rustig.

Roompot, Eigenaar, 22-09-2022

Schin op Geul wordt ook echt beschreven als '' prachtig omgeving en rust''. Leuk om te lezen dat dit in jouw review weer bevestigd wordt.

Hopelijk zien we je nog eens terug Ida!

• 9A HEUS17-08-2022

Het is een mooi goed onderhouden bungalowpark. Fantastische mensen aan de balie. Mooie wandel routes. Alleen wij gingen te vroeg in het seizoen waardoor er nog veel dicht was. Houd vooral de feestdagen goed in de gaten. Zorg dat je genoeg dagelijkse boodschappen in huis hebt want de kamp winkel is niet erg groot.

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor jouw review! Leuk dat je jouw ervaringen met andere gasten wilt delen :-)

Zien we je jou nog eens terug? Wij hopen in ieder geval van wel!

• 8Francisca Dame09-08-2022

Wat een uitzicht, prachtig

Het was een heerlijke rustgevende week, geen luide muziek etc. Kilometers wandelen is geen probleem wat een prachtige omgeving. Ook met brommer ( gehuurd) veel bekeken. Valkenburg ligt er vlakbij. Park is echt een aanrader.

Roompot, Eigenaar, 05-09-2022

Bedankt voor je review, Francisca. We hopen dat je helemaal tot rust bent gekomen in de prachtige provincie Limburg. Graag begroeten we je nogmaals op Bungalowpark Schin op Geul óf op één van onze andere Roompot Parken.

Groetjes,

Christine

• 8Loes11-07-2022

Even een weekje er tussen uit!

Prima park voor een paar dagen rust!

Vakantiepark Roompot Schin op Geul info

Camping-informatie