Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatieboerderij de Keutenberg voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

75 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• 2019
    9Fenny De Graaf08-03-2019

Geweldig

We komen minstens tweemaal per jaar naar De Keutenberg. De huizen zijn perfect ingericht en het uitzicht is geweldig. Vanuit het huisje kun je verschillende routes wandelen. Eten in dorpen in de omgeving en natuurlijk fietsen de steile Keutenberg op. Rust en stilte en zicht op de sterrenhemel. En ook een boerderij met bijbehorende activiteiten.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Dick en Atty den Ouden08-03-2019

Een plek om steeds naar terug te gaan.

Erg mooie lokatie, heel rustig en veel mogelijkheden om te wandelen. Mogelijkheid om de dieren op de boerderij te bekijiken en voeren, wat erg leuk is. Lieve gastheer en gastvrouw!

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Nicole08-03-2019

Super aardige eigenaars en prachtige huisjes! Het is altijd weer een feest om naar de Keutenberg te gaan en te helpen in de stallen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Maarten Brys08-03-2019

Fantastisch!

Dat we voor de vijfde keer naar de Keutenberg gingen, zegt genoeg. Te midden de prachtige natuur, vind je er een heerlijke plek om te ontspannen. De kinderen amuseren zich altijd volop! De huisjes zijn heel degelijk, proper en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    9Anton en Geesje17-07-2018

Wij hebben een weekje in huisje nr. 4 gezeten, het is een super mooi appartement en ook erg schoon in een super mooie omgeving. Ontvangst was heel gastvrij met als verwelkoming appelvlaai en eitjes, we hebben erg genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Vera Freriks04-05-2018

Voor ons een Topper!

Wat zegt het beter dan dat dit ons 10e verblijf was bij de familie Crombag. Jaarlijks 2x feest op de berg. Heerlijke vergezichten, zeer propere moderne woningen, helpen op de boerderij, allerlei kleinvee om mee te knuffelen en een gezellig onderonsje met het boerenpaar. Alles voor een fantastisch verblijf is hier aanwezig. Dan vergeet ik nog de ruimte in de woningen en op het erf. De uitvalsbasis voor onze uitstapjes in Zuid-Limburg.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Bjorn Janssen24-05-2017

Echt genieten!

Gastvrijheid wordt hier geschreven met een grote G. Alles is tot in de puntjes verzorgd: van speelgoed voor de kinderen tot een vlaai als welkomstpresentje.

De appartementen zijn super netjes en van alle gemakken voorzien. Bovenop de Keutenberg kom je prima tot rust.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9s.van.riet-ayal16-09-2016

Hier willen we elk jaar wel naartoe!

Net thuis van een heerlijke vakantie op de Keutenberg, bij familie Crombag. Wij verbleven in huisje nr. 4. Het was brandschoon, had een luxe uitstraling, was van alle gemakken voorzien en had een geweldig grote privé tuin met prachtig uitzicht. De boerderij was slechts enkele stappen van ons verwijderd, waardoor we én van het boerenleven konden genieten met alle voorzieningen (konijnen, kippen, koeien, geiten, paarden, trampoline, zandbak, glijbaan, loopfietsjes, etc) én van de privacy. De eigenaren zijn de vriendelijkheid zelve; veel persoonlijke aandacht, steeds tijd voor een praatje en uitleg over het bedrijf en zetten net dat stapje extra (bij aankomst een heerlijke vlaai, verse kippeneitjes voor bij het ontbijt, badje omdat het kwik oven de 30 graden steeg). We hebben genoten van een fantastisch verblijf! En met name ons zoontje heeft de tijd van zijn leven gehad. Ook de omgeving was top! Er is genoeg te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Kristin Ceulemans03-05-2015

Fantastisch verblijf!

De huisjes zijn allemaal tiptop in orde, modern en zeer ruim. Elk huisje heeft een terras met mooi tuinmeubilair. We genieten er vooral van het prachtige verzicht en de rust. Onze kinderen zijn de hele dag buiten, bij de koeien, de paarden, de schapen, rijden op de skelters, springen op de trampoline of gaan even voetballen. In de paasvakantie hebben we wel 4 geboortes van lammetjes meegemaakt. Af en toe een ritje met de tractor is een feest voor de kinderen. Je kan mooie wandeling maken vertrekkende vanuit het verblijf. Ook de omgeving is prachtig. Heel gastvrije en vriendelijke mensen! Wij blijven terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10Liesbeth22-02-2015

Heel leuk verblijf!

Wij hebben hier een gezellig familieweekend doorgebracht. De huisjes zijn ruim, goed ingericht en ontzettend schoon. Heel vriendelijk ontvangen, fijne uitleg gekregen over de werkzaamheden op de boerderij, zoontjes mochten helpen bij het voederen, de lammetjes en koeien vonden ze geweldig. We komen zeker eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg info