Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatieboerderij de Keutenberg voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

75 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• 2019
    10Diana Edelman07-04-2019

Super locatie, zeer schoon en gastvrij! We zijn al vaak geweest maar als het weekend er weer op zit willen we meteen weer!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Wilbert Kroon07-04-2019

Top locatie in Zuid-Limburg

Wij komen hier al vanaf de opening en kijken elke jaar weer uit onze weekendjee Keutenberg. Fantastische locatie, superschone accommodatie en onovertroffen gastvriendelijkheid van de familie Crombag. Ook dit weer super genoten, we hadden er ook nog eens fantastisch weer bij dus het was helemaal top!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Anton en Geesje03-04-2019

Fantastisch.

We zijn voor de tweede keer in huisje vier geweest. We werden weer vriendelijk verwelkomd met een heerlijk mand vol lekkers vanwege het 10 jarige jubileum van de fam.Crombag. Het huisje is schoon ,ruim en van alle gemakken voorzien en een grote tuin achter waar je heerlijk kunt zitten. Het is een echte aanrader, ook de omgeving is super mooi.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Tess Jongepier21-03-2019

Heerlijke plek!!!

De appartementen bij de boerderij zijn werkelijk fantastisch. De eigenaren zijn super aardig en altijd in voor een praatje. We komen hier al 9 jaar en de huisjes zien er nog steeds als nieuw uit. Prima keuken, lekkere bedden een mooi uitzicht en een heerlijk rustige plek. Onze zoon geniet van het boerderij leven, mag mee op de tractor, helpt de koeien eten geven, aait de konijntjes en ziet lammetjes geboren worden. Wij genieten van het landschap door te wandelen, fietsen en hardlopen. Valkenburg,Maastricht en Aken zijn dicht in de buurt, er is heel veel te doen in de omgeving. Al met al een plek waar we ieder jaar met plezier terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9maja ghijsels15-03-2019

fantastisch

super nette ruime woning met alle comfort, wijds uizicht en heerlijk rustig De eigenaars zijn heel vriendelijk, behulpzaam maar niet opdringerig. Onze kinderen (11j) konden hun hartje ophalen in de stallen, mochten de lammetjes knuffelen, paarden borstelen, koeien aaien... Ook leuk dat er buiten veel ruimte is om te spelen en met de gocars te rijden In de omgeving veel mogelijke uitstappen zowel sportief als cultureel, bij goed en slecht weer. We komen keer op keer graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Ankie13-03-2019

Geweldig!

Sinds 2011 brengen wij in de zomer twee weken door op de Keutenberg en die vakanties zijn altijd in een woord weer Geweldig! Bij aankomst wordt je hartelijk ontvangen door Erwin en Angélica, met een lekkere limburgse vlaai als welkomspresentje. De grote huisjes zijn prachtig: altijd brandschoon, mooi ingericht, van alle gemakken voorzien en zeer goed onderhouden. Wij genieten altijd enorm van het prachtige uitzicht en de rust. Erwin en Angélica geven veel aandacht aan de gasten. Altijd tijd voor een praatje of om iets uit te leggen over de boerderij. Als je wilt mag je overal bij meehelpen: koeien of andere beestjes voeren, water naar de wei brengen met de tractor of schapen naar een ander wei verplaatsen. Een ritje op de tractor is altijd een feest. Onze dochter is de hele dag buiten om te helpen of om te spelen op de trampoline, aan het schommelen of skelteren. Kortom, een vakantie op de Keutenberg is fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Chantal Webbink11-03-2019

Magisch!

Wat een fantastische plek! Zijn hier afgelopen februari voor de 4e keer geweest. In alle seizoenen is het altijd een succes hier. De kinderen vermaken zich hier altijd met de trampoline, skelters, alle dieren enz. Inmiddels in 3 huisjes geweest. Alle huisjes zijn even geweldig. Altijd schoon, mooi en praktisch ingericht en niets kapot en zeer goed onderhouden. Fijn zijn altijd de kleine details. Planten en bloemen in potten binnen en buiten. Zelf mooie bloeiende violen in februari. Dan die magische plek. Tja wat kunnen we daar over zeggen... gaat nooit vervelen dat prachtige uitzicht en die rust en die inkijk in het boerenleven. Gewoon een heerlijke plek om tot rust te komen. Op naar onze 5e keer hier!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Karin Wisselink11-03-2019

Ultieme vakantie bestemming

In december voor de vierde keer een week op vakantie geweest met de Kerst bij de Keutenberg, dat zegt eigenlijk al wel genoeg. Een heerlijk verblijf, Angélica, Erwin en de jongens zijn zeer gastvrij en je wordt heel hartelijk ontvangen. In de omgeving is veel te doen, te zien en te beleven. Mooie omgeving, gezellig steden, veel mogelijkheden en voor ieder wat wils. De huisjes zijn ook erg goed, alles wat je nodig hebt zit er in en het is echt heerlijk schoon. Een aanrader voor iedereen, jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9Henny10-03-2019

Geweldig verblijf in een prachtige omgeving

Helemaal niets, anders komen er te veel mensen. Maar ok; Erg mooie accomodaties en op de Keutenberg heb je van alle kanten een prima uitzicht op het mooie Zuid-Limburgse landschap. Prachtige omgeving dus als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Het is ook genieten van de activiteiten op dit boerenbedrijf met tijdens ons verblijf een geboortegolf van lammetjes.
    De ontvangst is hartelijk en we voelden ons meteen op ons gemak.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Fam van Gastel10-03-2019

Het complete plaatje

Ruime, schone en volledige woningen (we hebben er nu 3 van de 4 gehad). Met name in de zomer is het er fantastisch (in het voorjaar zijn er wat minder werkzaamheden waarmee de kinderen kunnen helpen en kan het weer tegen zitten). "De boer" zoals onze jongste de eigenaar noemt is zeer betrokken en laat alle kinderen (en volwassenen) iedere gelegenheid die hij heeft meehelpen, of dat nu koeien voeren, met de tractor rijden of schapen van wei naar wei verplaatsen is. Er hangt hierdoor een hele relaxte en gemoedelijke sfeer op de boerderij en voor kinderen die graag buiten en actief bezig zijn is het fenomenaal. Wij zijn inmiddels 3 keer geweest en er blijf voldoende te beleven en ondernemen in de regio Valkenburg en Zuid-Limburg. (Foto's zijn van de zomer)

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg info