Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

Meer vakantiehuis info

75 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• 2019
    10Ellen en Folke de Jong16-06-2019

Heerlijke plek om vakantie te vieren. Prachtige huizen en heel schoon. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Peterina15-06-2019

Hele mooie plek

Super mooie plek! Je voelt je meteen welkom op de boerderij. En een mooi eigen plekje op het erf :) De kinderen hebben heerlijk buiten gespeeld.

• 10Familie Roelen10-06-2019

Een aanrader!

Een ideale vakantieplek zowel voor de kinderen als de ouders. De kinderen vonden het heerlijk om de dieren mee te mogen verzorgen en op de gocarts of trampoline te spelen. Wij genoten van het weidse zicht vanuit de tuin, de rust en stilte. Het huisje was brandschoon en van alle comfort voorzien. En last but not least: Erwin en Angélica laten je meteen welkom voelen en gaan op een fantastische manier om met de kinderen. Wij komen terug!

• 10E. Bijl03-06-2019

Fantastisch. Wat een ontzettend mooi plekje om je vakantie/weekend/weekje door te brengen. Je hebt een prachtig uitzicht boven op de berg. Ruime en zeer schone huisjes. Voor de kinderen is er genoeg te doen, springen op de trampoline, rondjes rijden op de skelters, schommelen, in de zandbak.... en dan nog de dieren. Je mag altijd even een kijkje nemen bij de koeien, schapen, geitjes, paarden, kippen en hun jongeren. Helpen met hun verzorging hoort er ook bij.

Verder is er in de omgeving genoeg te beleven.

• 10Fam. de Kraker03-06-2019

Fantastische plek met een hemels uitzicht

Fantastische plek met een bijzonder mooi uitzicht en lieve mensen. Rust en ruimte en zeer goed onderhouden woningen. Super schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Patty Passage31-05-2019

De mooiste plek in Nederland om vakantie te vieren

De familie Crombag heeft een aantal fantastische vakantiewoningen te huur letterlijk boven op de Keutenberg. We komen hier al 8 jaar en zijn altijd bijzonder verrast door de schone woningen, warme gastvrijheid van de eigenaren (met vlaai als welkom in het huisje!) en de prachtige omgeving waar je heel veel mooie wandelingen kunt maken. Een plek waar je echt tot rust komt ver weg van alle hecktiek. En mocht je wat meer reuring willen dan zijn Valkenburg of Maastricht niet echt ver weg. In Schin op Geul is niet zo heel veel te doen maar bij de Herberg kun je wel heel erg lekker eten. Hiervoor kwamen wij er met onze 2 kinderen die altijd een fantastische tijd hebben beleefd op de Keutenberg. Samen met de kinderen van de eigenaren en van andere bezoekers werd het altijd een groot feest. Voor kinderen is er ook meer dan genoeg te doen: de dieren, skelters, trampoline, voetbalveld etc. Gewoon naar toe gaan en het zelf ontdekken!

• 10Hans en Lydia30-05-2019

Geweldig!!

Wij komen hier voor het tweede jaar en genieten van een heerlijk huis op een prachtige plek. Met een gastvrije ontvangst geven wij dit verblijf een dikke tien.

• 10Anneke Dooren26-05-2019

Ik hoop nog een keer terug te komen!

Ik heb een heerlijke week gehad bij Erwin en Angélica op de boerderij. Een prachtig huisje en zo schoon! Genoten van de limburgse vlaai bij aankomst, de gastvrijheid en de verse eitjes. Heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving.

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Ida21-05-2019

Aanrader!

Vorig jaar hebben mijn man en ik voor het eerst op de Recreatieboerderij van Erwin en Angélica op de Keutenberg gelogeerd. Dat is ons toen zo goed bevallen dat we dit jaar nog 4 familieleden hebben meegenomen. Ook nu hebben we weer volop genoten van ons verblijf in het ruime, zeer schone appartement, de prachtige locatie, de geweldige omgeving, de boerderijdieren en niet te vergeten van het 'lekkere' welkom in de vorm van een echte Limburgse vlaai! Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Bob en Ineke van den Berg20-05-2019

Thuis komen

Wij komen al vele jaren bij de lieve familie Crombag. Altijd worden we hartelijk ontvangen door Angélica en Erwin en voelt het echt als thuiskomen. Bob veel op de racefiets en ik wandelen. De huisjes zijn prachtig en brandschoon. En we komen na hard werken hier helemaal tot rust. Wat een prachtige locatie is het.

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg info

• Balkon / terrasAanwezig