Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatieboerderij de Keutenberg voor je op een rij gezet:

65 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• 10Marten Rizendal14-10-2019

Wij komen zeker terug

Prachtige kindvriendelijke locatie. Ruim onderkomen van alle gemakken voorzien. Lieve aardige gastheer en gastvrouw, die er alles aan zullen doen om het hun gasten naar de zin te maken

• 10Dick en Loes14-10-2019

Fantastisch, ga het beleven!

Een plek om steeds weer terug te komen.Rust, ruimte,prachtige natuur, gezonde lucht en fijne en schone huisjes en een lieve gastvrouw en gastheer. Deze recreatieboerderij is een verborgen schat op de Keutenberg. In deze oase van rust is het heerlijk vertoeven.

• 10Frank09-10-2019

Zorgeloos verwennen en genieten

Ik ben voor het eerst bij Recreatie boerderij De Keutenberg terecht gekomen nadat ik na een lange zoektocht hiervoor had gekozen om mijn bejaarde moeder een week in augustus 2019 mee naar toe te nemen. De mooie natuur, de rust, ruimte (huisje 4 met een eigen tuin van 800m2!), het uitzicht en de perfecte uitval basis van mooi bezienswaardigheden, terrasjes en steden in Zuid-Limburg, Duitsland en België heeft het verblijf voor mijn moeder, en voor mij, tot een bijzonder mooie ervaring gemaakt. Een zeer zekere aanbeveling voor een ieder die warmte, persoonlijke aandacht, kwaliteit verkiest boven kwantiteit en massa consumptie.

Ik kom hier graag nog eens terug om mijn moeder en mijzelf zorgeloos te verwennen en te kunnen laten genieten.

• 10Linda01-10-2019

Toplocatie voor een sportief/ontspannen weekend!

We zijn de tel ondertussen kwijt, maar al jarenlang komen wij bij Recreatieboerderij de Keutenberg, ieder jaar met drie gezinnen met kinderen tussen de 1 en 11 jaar. Terwijl de volwassenen zich vermaken op de racefiets en/of mountainbike, hebben de kinderen veel lol op de boerderij: spelen op de skelters, trampoline, schommel, zandbak of een potje voetballen én natuurlijk een rondje langs alle dieren. Je hoeft zeker geen vertier elders te zoeken. Bij aankomst worden we altijd verblijd met een heerlijke vlaai en we kunnen verse eitjes krijgen voor bij het ontbijt. De huisjes zijn heel schoon en netjes en zeer ruim opgezet, dus ook bij slecht weer voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen. Tot slot is de charme natuurlijk de ligging: bovenop De Keutenberg, voor fietsliefhebbers dé berg van Nederland! Met ook een aantal mooie MTB routes om de hoek.

• 10Otto Scholten30-09-2019

Geweldige huisje in een hele mooie omgeving.

Voor de 4e keer zijn we daar heengegaan en dat zegt op zich al genoeg. Huisje is altijd netjes en schoon en ook de bedden slapen geweldig. Ontvangst is altijd zeer hartelijk en vriendelijk. Al met al gewoon een aanrader.

• 9Ger Vis24-09-2019

Fantastische locatie,

Fantastische locatie en verblijven erg ruim en schoon. Verzorging is super niets is teveel gevraagd, met een grote groep fiets vrienden hier geweest erg genoten .

• 9Cor Vrijlandt24-09-2019

Als het kan kom ik elk jaar een keer langs.

Vriendelijke eigenaren die er voor zorgen dat je niets te kort komt. Schone kamers en sanitair. Modern ingerichte woningen. Een toplocatie, rustig gelegen, goed voor een ontspannen verblijf.

• 10Bert en Caroline de Groot15-09-2019

schitterend rust en ruimte

Schitterende locatie met rust en mooie ver gezichte, vriendelijke familie en hartelijke ontvangst bij aankomst, mooie in gerichte huizen met van alles wat je nodig hebt en zeer goede bedden, wij weten zeer zeker dat we na een aantal jaren dat we er komen er nog vele jaren zullen volgen dat we daar naar toe zullen blijven gaan voor rust en mooie uitzichten, de boerderij en erf licht er keurig en netjes bij even als het terras rondom de huizen en voor de kinderen is er genoeg speel activiteiten aanwezig plus de dieren op de boerderij die je kunt bekijken en aaien, kortom een zeer mooie locatie boven op de Keutenberg.

• 10André14-09-2019

Geweldig

Een geweldige plek waar we al voor de 8e keer van een heerlijke vakantie hebben genoten.

Met oudere kinderen

• 9Esther14-09-2019

Top combinatie: verblijf én dieren op 1 plek!

Een super verblijf om heerlijk tot rust te kunnen komen! Daarnaast erg mooi als je van dieren houdt, want deze zijn er volop te vinden op de boerderij. Schoon huisje, genoeg ruimte, van alle gemakken voorzien, top geregeld!

1 tip over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• d_buurman, 10-08-2012

leuk om te doen in de omgeving: Valkenburg met de kasteelruine en fluweelgrot pretpark de Valkenier de Miljoenenlijn met de trein naar Maastricht Drielandenpunt Gaiapark in Kerkrade Margraten

0 vragen over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis info