Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

9.7Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9.7Fenomenaal

Meer vakantiehuis info

75 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

• 10Ruud Pino12-09-2020

Van harte aanbevolen

De vakantiewoningen van Recreatieboerderij De Keutenberg zijn heerlijk rustig gelegen op de top van de Keutenberg bij Schin op Geul. De door ons gehuurde woning, ruime woonkamer met open keuken 2x 2-zit bankstel en eettafel is luxueus en volledig ingericht met 4-pits elektrische kookplaat, vaatwasser, oven, koelkast met vriesvak, schotel televisie, radio, gratis wifi, 2 slaapkamers waarvan 1 met nog een kinderbedje, ruime badkamer met toilet en douche en een grote inloopkast met schoonmaakartikelen. Buiten 4 comfortabele tuinstoelen met tafel en een parasol. Alles, binnen en buiten, is kraakhelder. Wij vonden het uit de kunst en af en toe waanden wij ons terug in de tijd door het ontbreken van enig mechanisch geluid. Petje af voor de familie Crombag, die zowel de vakantiewoningen als de boerderij zo goed draaiende weten te houden. PS: mijn Garmin bracht mij overal naar toe, behalve de Keutenberg, maar Google maps werkt perfect.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Marieke10-08-2020

Echt genieten op de keutenberg!

Wij zijn voor de 4e keer naar de Keutenberg geweest. Dit keer weer een het "grote" huis. Bij aankomst een heerlijke vlaai en gedurende week gezellige gesprekken met de eigenaren en tips voor de omgeving. Er is zoveel te doen in de omgeving, wij hebben ons goed vermaakt en onze kinderen van 6, 9 en 11 ook met de trampoline en skelters. Wat een prachtige locatie is het toch! Huis is ruim en netje met nieuw zonterras aan de zijkant, met een super mooi uitzicht. Kortom een aanrader en wij komen zeker weer terug!! bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Franka en Bram08-06-2020

Geweldig

Zo een net huisje zeker in deze caronatijd niets was te veel ontvangen met heerlijke vlaai en lekkere verse eitjes

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Marcel en Letteke02-06-2020

Zeer welkom ontvangen in een prachtig onderkomenn

Het verblijf was heerlijk, schoon en net huisje. Mooi, stijlvol en ruim ingericht. Zeer vriendelijke eigenaren en als welkom stond er lekkere vlaai voor ons klaar. Kids genoten van de dieren op de boerderij en de trampoline is veel buldog gebruikt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 10Marianne Gijzen10-05-2020

Ultiem genieten!

Ultiem genieten in het mooie Heuvelland van Zuid-Limburg. Mooi huisje dat van alle gemakken is voorzien, ruim en zeer schoon, op het terras kijk je zo uit over de weiden, heuvels, geitjes en paarden. Bijzonder vriendelijke en gastvrije eigenaren die alles eraan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Super leuk voor kinderen, zij kunnen eindeloos spelen op het erf (trampoline, skelters, voetbalveldje, veel ruimte om rond te rennen en de boerderij te verkennen). Vanuit het huisje fiets of wandel je makkelijk naar alle pittoreske dorpjes in de omgeving. Bakker dichtbij, daardoor elke dag de mogelijkheid om verse broodjes te halen. Kortom, een heerlijk verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    10Fam Warries07-12-2019

Woning schoon, van alle gemakken voorzien wo uitstekende internetvoorziening Prachtig uitzicht (woning nr 3) Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren

Gereisd met partner in november 2019

• 10Peter05-12-2019

Top vakantie

Heerlijke ruime woning en van alle gemakken voorzien. Midden in de prachtige natuur en uitstekende mooie wandelingen. Genoten van de diverse horecagelegenheden in het Heuvelland. Leuk familiebedrijf en grote betrokkenheid van de eigenaren. Niets is hun teveel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Gerrie25-11-2019

Prachtig huis en uitzicht, zeer gastvrije mensen.

Een prachtig, brandschoon vakantiehuis met een geweldig uitzicht op Schin op Geul. Geweldige aardige gastvrouw en gastheer.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Diana van Rijn29-10-2019

We komen zeker nog een keer terug

Echt een hele mooie locatie en zeer verzorgd en ruim huis. Wij waren in totaal 7 pers. 2 vw en 5 kinderen. Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt. Met de skelters en kijken bij de koetjes. Nog leuke speelplek, trampoline, glijbaan, voetbaldoeltjes. Heerlijk genoten van de ruimte. Ook de eigenaren heel vriendelijk en een heel hartelijk welkom. Verder zit je dicht bij Valkenburg, gezellig stadje, maar ook in de omgeving mooie wandelroutes. Echt een hele mooie plek om te verblijven, zeker voor gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Joke en Bert21-10-2019

Geweldig verblijf!

Het was onze eerste keer op de Keutenberg, maar zeker niet onze laatste! Wat een mooie, goed verzorgde appartementen op een prachtige locatie. Geweldig gastvrije ontvangst en erg hartelijke gastvrouw en heer. Wij hebben genoten. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg info