Géén boekingskosten

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg

NederlandLimburgSchin op Geul (Valkenburg)

9.6FenomenaalScore uit 88 reviews

Meer vakantiehuis info

88 Reviews over Recreatieboerderij de Keutenberg

• 10Rebecca12-09-2021

Fantastisch verblijf

Een vakantie op de Keutenberg is echt helemaal weg zijn in een ontspannen omgeving. Het ontvangst was zeer welkom en met een heerlijk stuk vlaai, voel je je meteen thuis. Huis nummer 3 ligt heerlijk vrij, is ontzettend schoon en heeft een geweldig uitzicht op de heuvels en de mooie zonsondergang. Het huis heeft 3 ruime slaapkamers en twee grote badkamers. Het was voor ons ook zeer interessant om meer te weten komen over de werkzaamheden op een boerderij. Petje af. Verder is de omgeving vergelijkbaar met de Bourgogne streek. Heuvels, wijndomeinen, mooie dorpjes en veel gezelligheid. Vanaf de Keutenberg starten een aantal hele mooie wandelingen, maar ook in nabije omgeving zijn er nog meer te vinden.

• 10Ruimte
  • 10Marcel30-08-2021

Absolute aanrader

We hebben hier een geweldige week gehad. Niet alleen de woningen bevielen goed, de ligging van de boerderij kan niet beter en de eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die in Zuid-Limburg er tussenuit wil.

• 9Hans Scheel10-08-2021

Wat een mooie plek en een prachtig huis!

We kiezen onze lokatie altijd aan de top van een heuvel en een mooiere lokatie kun je niet vinden. Naar de accomodatie toe kun je de Keutenberg beklimmen en ook nog de Doodeman!Een goed ingericht huis met alle benodigde voorzieningen en ook nog eens van goede kwaliteit. Ook goede bedden ( de tour wordt in bed gewonnen!)Vriendelijke en behulpzame beheerders!Echt een aanrader!

• 9Hans Scheel10-08-2021

Wat een mooie plek en een prachtig huis!

Als fanatieke fietsers zoeken we altijd een huis op die bovenop een berg ligt. Dan zit je bij recreatieboerderij de Keutenberg goed! Je kunt je lol op bij het beklimmen van de Keutenberg of de Doodeman; lekker steil en zeer uitdagend!Het huis is erg modern ingericht; alle spullen die we nodig hadden zijn er en ook van zeeer goed kwaliteit en de tour wordt in bed gewonnen en ook over de bedden hadden we helemaal geen klagen:)Kortom een zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding en erg aardige behulpzame beheerders!Kortom super!

• 10Anja10-08-2021

Super verblijf

Prachtige vakantiewoning met een schitterend uitzicht vanuit de grote tuin. Gastvrije eigenaars met heerlijke Limburgse vlaai bij aankomst. Vanuit het huis kun je zo verschillende wandelingen maken. We hebben genoten.

• 9Fam. Beunk26-07-2021

Super mooie vakantie op de keutenberg

Wij hadden woning 4 met kinderen van 3 en 2 jaar. Fijne privé ruimte, en het huisje is zeer ruim opgesteld. Op ongeveer 30/40 meter van woning 4, is de boerderij. Daar kunnen kinderen op een trampoline, in de zandbak, op de schommel, van de glijbaan. Er is een 3 wieler voor de kleinste kinderen, 2 tractor fietsjes en 2 skelters die je mag gebruiken. Verder kun je een kijkje nemen op de boerderij bij de koeien, schapen, geiten, kippen en konijnen. De omgeving is prachtig. Mooi om van te genieten met de race fiets of gewoon lekker een dagje weg naar bijvoorbeeld het 3 landen punt op de Vaalseberg, Valkenburg (kabelbaan rodelbaan, grotten, terrassen). Ook de begraafplaats in Margraten is heel indrukwekkend. Dagje Maastricht Heerlen of de bierbrouwerijen in de buurt is ook een aanrader. 1 tip voor kleine kinderen: indoor speeltuin playcafe in Heerlen is een speeltuin voor kinderen onder de 6 jaar!

• 10Anja13-07-2021

Super huis met prachtig uitzicht

We hebben genoten. Een mooi huis aan het steilste weggetje van Nederland met grote eigen tuin. Terras met geweldig mooi uitzicht. Vanuit het huis heerlijke wandelingen kunnen maken en andere plaatsen veelal binnen half uur bereikbaar. Gastvrij en vriendelijke ontvangst met heerlijke Limburgse vlaai.

• 10Wanda08-04-2021

Echt een aanrader!

Heerlijk en ruim vakantiehuis! Het huis is mooi en netjes, heel schoon en van alles voorzien. Het heeft een ruim terras met een fantastisch uitzicht over het Limburgse heuvellandschap. Zeer vriendelijke eigenaren. De kinderen mogen bij diverse activiteiten op de boerderij helpen. Erg mooie omgeving met veel wandel mogelijkheden en uitstapjes.Wij hebben er weer genoten en komen zeker vaker terug!

• 9Monique05-04-2021

Fijn ruim schoon verblijf met een prachtige ligging, enthousiaste en aardige eigenaren. Zeker de moeite waard om terug te komen!

• 9Willemijn03-04-2021

Rustige, ruime en kindvriendelijke vakantieplek

Een rustige, ruime plek (zeker fijn met corona maatregelen) en een net, schoon, ruim appartement met twee terassen en groot grasveld. Onze 2-jarige dochter heeft zich uitstekend vermaakt bij/met de dieren en speel faciliteiten. Voor haar was er een (gratis) bedje + kinderstoel aanwezig. De eigenaren zijn gastvrij, vriendelijk en vertellen over de boerderij. Wij waren eigen beddengoed vergeten en kwamen hier om 20.00u achter: de eigenaresse gaf gelijk een setje mee. Ook elektra problemen werden direct verholpen. De gordijnen in de slaapkamers waren helaas niet dik/verduisterend en lieten veel licht door. Het was een zeer ontspannen week waarin wij vooral buiten hebben geleefd.

Vakantiehuis Recreatieboerderij de Keutenberg info

• CafeNiet beschikbaar