Bed and Breakfast Panorama Sousberg

22 reviews over Bed and Breakfast Panorama Sousberg in het Nederlands

Een geweldig verblijf!!

A. Barto
15-10-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Fijn een kamer met eigen ingang en terras. Het ontbijt was ook erg lekker, met een prachtig uitzicht op de Sousberg. Herman en Nicole zijn erg vriendelijk en gastvrij!

Echt een aanrader!!

Jan Peijnenburg
28-9-2018

We zijn een weekje geweest in Panorama Sousberg met een mooi uitzicht aan de achterzijde.

De kamer was eenvoudig maar keurig netjes.

Het ontbijt was goed verzorgd .Maar de gastheer en gastvrouw Herman en Nicole zijn Top!!

Zeker nog een terug

Ronald en Jacqueline
14-9-2018

Herman en Nicole zijn super gastvrij . Het ontbijt was erg lekker en de kamers zeer schoon. Zij geven leuke tips voor je verblijf daar en in de tuin kan je heerlijk zitten

Heerlijk genoten

Sawi
12-9-2018

Heerlijk verblijf gehad in Panorama Sousberg B&B.

Herman en Nicole waren zeer gastvrij en behulpzaam. Nette kamer, mooie rustige omgeving en super uitzicht. Uitstekend ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar 👍🏽

Goed verzorgd B&B

Wim Schmidt
10-9-2018

Super mooie omgeving, fijne en gezellige gastheer en dame; mooi ingerichte en schone kamer. Goed verzorgd ontbijt en ruimte voor fietsstalling in afgesloten schuur. Was top ervaring!!

Heerlijk uitgerust daar

Karin van der Sluis
7-8-2018

Gastvrij.Ruime schone kamer en een uitgebreide ontbijt. Mooie grote tuin met genoeg privacy. In een mooie omgeving.

Jolanda en Cees van Mourik
7-8-2018

Fantastische b&b vriendelijke ontvangst door Herman en Nicole. Deze mensen weten hoe je met gasten omgaat. Je voelt je zo welkom. Het ontbijt is perfect alles er op en eraan. De b& b ligt op een prachtige locatie met een mooi uitzicht en straald rust uit. Voor wandelen en fietsen een prachtige uitvalbasis. Herman en Nicole bedankt dat wij jullie gasten konden zijn.

Meer dan fantastisch

Angelique Kanters
7-8-2018

Het is werkelijk een B&B naar je dromen , alles is er perfect , de kamer, het ontbijt , de verwelkoming, de omgeving en het belangrijkste , de gastheer/vrouw , wat een lieve bijzondere mensen die het hun gasten op alle fronten tot dienst zijn om het verblijf heel bijzonder te maken .

Zeker aan te raden!

Mark
5-8-2018

De bovenste verdieping heeft een badkamer en wc apart. Wij hadden toevallig de hele bovenste verdieping voor ons zelf, dat vonden we erg fijn. Ondanks de absurde hitte buiten was het nog best prima vertoeven in onze kamer. De tuin is prachtig, dit geldt ook voor het uitzicht. Gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige locatie, heerlijk verblijf..

Nicole
5-8-2018

Prachtige B&B met mooie, moderne en schone kamers op een geweldige locatie op loopafstand van Valkenburg. De kamers grenzen allemaal aan de grote tuin met uitzicht op het heuvelland. Elke avond heerlijk buiten gezeten met een koel drankje. Genieten.. Heerlijk ontbijt.. genieten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Panorama Sousberg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Panorama Sousberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.