Bed and Breakfast Panorama Sousberg

29 reviews over Bed and Breakfast Panorama Sousberg in het Nederlands

Super

Ils Saenen,
10-12-2018

Super locatie, zeer vriendelijke mensen en de kamer was super in orde

Je waant je als God in Frankrijk !!

Dave,
8-12-2018

Een fantastische lokatie met een super vriendelijke gastheer en vrouw !! Je word echt in de watte gelegd! Fantastisch ontbijt en super mooie omgeving ! Het mooiste plekje van Limburg !

Zeker voor herhaling vatbaar!

Marian en Maranka,
26-11-2018

Dit is een geweldig B&B. De eigenaren Herman en Nicole hebben echt hart voor hun werk. Ze zijn heel gastvrij en vriendelijk en zijn geïnteresseerd in hun gasten. De ligging is prima en er is een grote tuin. De kamers zijn klein maar wel van alle gemakken voorzien en schoon! Het ontbijt met een variatie aan warme broodjes is uitgebreid en verzorgd.

Prachtig verblijf met vriendelijke mensen!

Hillie Dijkstra,
23-11-2018

We hebben tijdens onze twee nachten erg genoten hier van de prachtige omgeving en de gezelligheid en gastvrijheid bij Herman & Nicole

Mooie locatie met vriendelijke eigenaren!

Ruud,
24-10-2018

Onze roadtrip naar Zuid Spanje begon dit jaar in “Panorama Sousberg. Wij werden gastvrij ontvangen door de eigenaar Herman en zijn vrouw Nicole. Onze kamer en badkamer waren schoon, klein, maar fijn. Met een eigen zitje buiten en een prachtig uitzicht op de Sousberg. Het ontbijt, persoonlijk verzorgd door Herman, was uitgebreid en lekker; kortom een plekje om naar terug te gaan en zeker dus een aanrader.

Prachtige omgeving!

Peter en Sharon,
23-10-2018

Leuke B&B in een prachtige omgeving waar je heerlijk kan wandelen en fietsen! En lopend Valkenburg kan bezoeken!

fantastied

marga mostard,
23-10-2018

aardige gastheer en vrouw. tijd voor een praatje. heerlijk ontbijt. fijne kamer. mooi uitzicht in de tuin naar de heuvels.

Een geweldig verblijf!!

A. Barto,
15-10-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Fijn een kamer met eigen ingang en terras. Het ontbijt was ook erg lekker, met een prachtig uitzicht op de Sousberg. Herman en Nicole zijn erg vriendelijk en gastvrij!

Echt een aanrader!!

Jan Peijnenburg,
28-9-2018

We zijn een weekje geweest in Panorama Sousberg met een mooi uitzicht aan de achterzijde.

De kamer was eenvoudig maar keurig netjes.

Het ontbijt was goed verzorgd .Maar de gastheer en gastvrouw Herman en Nicole zijn Top!!

Zeker nog een terug

Ronald en Jacqueline,
14-9-2018

Herman en Nicole zijn super gastvrij . Het ontbijt was erg lekker en de kamers zeer schoon. Zij geven leuke tips voor je verblijf daar en in de tuin kan je heerlijk zitten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Panorama Sousberg in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Panorama Sousberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.