Hotel Op de Beek

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

8.2Fantastisch

120 reviews over Hotel Op de Beek

• 9Richard Bol25-10-2020

Prima, goede kwaliteit voor goede prijs

Nette kamer, goede bedden. Basic badkamer maar wel schoon. Zeer aardige eigenaar en vriendelijk personeel. Kwaliteit eten en drinken prima.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 9Yvie22-09-2020

Perfecte ligging van goed hotel

Een klein pietluttig detail over dit fantastische hotel: het is niet meer van deze tijd, zelfs niet meer toegestaan middels Europese regelgeving, om een toeslag te vragen bij betaling middels creditkaart

• 8Maarten Keus22-09-2020

Het was allemaal super

Ondanks de corrona-maatregelen hebben deze mensen alles in het werk gesteld om een heel fijn en ontspannen verblijf mogelijk te maken.

• 4Hans en Bernd13-09-2020

Gedateerd hotel met “eenvoudige” keuken

Hadden comfort kamer geboekt maar er was weinig comfort te bekennen. Oude, simpele badkamer, zachte matrassen, kleine tv-tje. Ontbijt simpel en elke dag het zelfde. Diner: elke avond frites, sla en een stukje vlees of vis. Je moest bij het ontbijt al opgeven wat je s avonds wilde eten. Kleine menukaart met weinig keuze. Je werd om 18:00 uur al aan tafel verwacht, snel eten en wegwezen. Slechte bediening op het terras. Één meisje moest zowel buiten als binnen bedienen. Bij het uitchecken moest betaald worden voor het verblijf en gebruikte consumpties. Rekening was veel hoger dan wat we gebruikt hadden. Mevrouw achter de receptie mocht het niet corrigeren en we moesten wachten tot “meneer “ terug was van de boodschappen. Verschil van €14 werd uiteindelijk gecorrigeerd. Het is een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes maar een lang verblijf raden we niet aan. Elke dag het zelfde eten In een sfeerloos restaurant.

• 10Burt03-09-2020

Super gezellig familie hotelletje

Leuk hotelletje. Voor en achter terras. De appel hangen aan de bomen, de koeien lopen in de weide en het beekje hoor je het water stromen. GEWELDIG. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen, en werd me wegwijs door het hotel gemaakt. Het lounge gedeelte, het restaurant / ontbijtruimte, Veranda waar ik de fiets kon neerzetten. Daarna werd ik naar mijn 1 persoons kamer gebracht. Kleine kamer maar voor 1 persoon super. Het ontbijt was van 8,30 uur tot 10 uur door Corona werd alles uitgeserveerd. Zeer fijn er was van alles, en was er iets te weinig kon altijd bij krijgen. Avond eten 18,00 uur tot 19,30 Uur werd ik aan tafel verwacht. Smiddags had ik al doorgegeven wat ik wilde eten. Heerlijk en ook weer genoeg keuze. Limburgs zuurvlees is een aanrader. Ik heb 4 dagen heerlijk genoten , ben tot rust gekomen. Lekker gefietst en gewandeld. Ik kom zeker nog eens terug

Alleen gereisd in augustus 2020

• 9Tjikke03-09-2020

kleintje vakantie

wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit gezellige hotel. De comfort kamer was lekker ruim met goede bedden, een badkamer met douche en bad en alles schoon. Het ontbijt werd i.v.m. de de coronamaatregelen aan tafel geserveerd. Dit was prima, lekkere broodjes en voldoende beleg. De gastvrouw kwam regelmatig langs om te vragen of we genoeg hadden of nog iets erbij wilden hebben. 's Ochtends kon je op de menulijst aangeven wat je 's avonds wilde eten. Dit had als voordeel dat je niet lang op je eten hoefde te wachten en bovendien voorkom je op deze manier verspilling van voedsel, omdat de kok precies weet wat en hoeveel hij moet koken. Hier is goed over nagedacht. Het eten was prima. Kortom een fijn verblijf in een prachtige omgeving. Een hotel om weer terug te komen.

• 9Han & Daphne02-09-2020

Gezellig

Erg gezellig hotel, ligging was perfect. Allerlei bezienswaardigheden dicht bij en veel mooie wandelroutes. Ontbijt en sfeer is goed, vriendelijke eigenaar die graag een praatje maakt en luistert naar de klant.

• 5Herman25-08-2020

Slecht, kom hier niet meer terug.

Moesten wachten terwijl de eigenaar buiten bleef. Moesten het diner al direct doorgeven, tijden het eten begreep ik het, slappe salade, varkenshaas geheel uitgedroogd en taai. Kan niet anders dat deze al geruime tijd in een warmhoud bak heeft gelegen. Ontbijt.. mandje met uitgedroogd brood stond al een tijdje op tafel samen met de sinaasappelsap uit pak. Slappe koffie uit de automaat. De geboekte comfort kamer was gedateerd, stoffig, oude slecht overgeschilderde meubeltjes En een badkamer uitzet jaar prik. Klacht aangegeven dat deze niet overeen kwam als de foto’s van de website, waar een moderne badkamer op stond. Na enige discussie een kleinere standaard kamer gekregen met daarin wel de moderne badkamer. Bij uit checken de rekening €.140,- te hoog, dit na een kleine uitleg van mijn kant gewijzigd. Bij thuiskomst de rekening nog eens gekeken, tafelwater a, €.5,- op de rekening die ik nooit heb besteld. Kortom, Nooit meer.

• 7Rens24-08-2020

Goed te doen

Budgethotel,beetje vergane glorie,het eten bieden ze in in pakket aan,Ik zou het niet los bestellen(Is echt geen €18,00 voor een hoofdgerecht waard. Eigenaar vond ik geforceerd vriendelijk,matrassen zijn echt waardeloos,kamers zijn wel schoon. Goede uitvalswegen.

• 9Rob Bakker20-08-2020

Fantastisch, een aanrader, top team👍

Bijzonder genoten van ons verblijf met 3 pers. Bij het boeken konden we een 2 pers kamer en een 1 pers kamer reserveren tegen de prijs die ons zeer goed uit kwam. 4 nachten incl ontbijt en 2 x 3 gangen menu. Mooie locatie aan de beek in een heuvel landschap. Terras voor en achter en schaduw genoeg. De Corona maatregelen werden strikt in acht genomen en zo hoort het. Voor sommige gasten werd het hun nogmaals duidelijk gemaakt waarom en zo moet dat, hulde voor de eigenaar👍 Een aanrader, goed ontbijt, goed diner en ruime keuze. Prima personeel die op elk moment klaar stonden👍 .Ondanks dat er geen airco op de kamer aanwezig was zorgde de eigenaar voor een ventilator die te leen was, top geregeld. Ik zou er zo weer heen gaan. PS we hadden een kleding tas vergeten en de eigenaar belde ons erover op. Hij heeft de kleding tas via Post Masters laten ophalen en de volgende dag lag het bij ons thuis, top geregeld👍

Gereisd met vrienden in augustus 2020

Hotel Op de Beek info