Tijdelijk €25 aanbetaling

+28

9.6FenomenaalScore uit 209 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hotel Salden voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

209 Reviews over Hotel Salden

• 9Bram15-10-2022

Pracht hotel met fijne mensen.

Ben hier 1 nachtje geweest, voor de eerste x. Maar het is alsof ik hier al jaren geweest ben. Heel erg vriendelijk mensen, je voelt je gelijk thuis hier in dit hotel. Een familie bedrijf met mensen die weten wat de gasten willen. Lieve aardige mensen.

Kamer zag er keurig uit, uitzicht was mooi, je keek op de Keutenberg. s’avond gegeten daar, eten was perfect. De volgende morgen een heerlijk ontbijt, geen buffet, maar dat vind ik helemaal niet erg. Je kreeg ruim voldoende op je tafel om van te genieten. En wat over was mocht je meenemen als lunch pakket. Klasse hotel waar ik zeker nog een x terug kom als ik daar weer in de buurt ben.

• 10Sjoukje13-10-2022

Zeer vriendelijk gastvrij familie hotel

Zeer gastvrij en oprecht vriendelijk. Kamers keurig en schoon, goede bedden en kussens. Geen lawaai nachts mooi uitzicht op de berg. En een goed en lekker ontbijt. Komen zeker terug!

• 9Ludo Hermans06-09-2022

Wij als Belgen vonden dit hotel TOP.

Zowel in als buiten hotel Valden zit je hier volledig in vakantiemodus, wat je ook maar wil, het is er!

• 10Mart Berger10-07-2022

Supergastvrij

Verschillende keren in Salden geweest, iedere keer voelt als thuiskomen. Familie v.d. Broek en Natasja doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De hotelkamer is ruim en schoon, met een lekker bed en zitje, uitzicht op de heuvels. Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk, je komt niets te kort. We verheugen ons weer op een volgend verblijf in dit heerlijke familiehotel.

• 8Annet Kelderhuis10-07-2022

Fantastische ervaring..

Wat een fantastisch hotel, ontzettend lieve mensen die je het naar je zin maken. Eten was ook heerlijk. Kamer netjes, heerlijk bed. Het is een echte aanrader

• 9Henk Snoeij29-05-2022

Wat een heerlijk hotel.

Het valt niet op vanaf de straat, maar heb je het gevonden en ben je er eenmaal geweest, is dit het hotel waar je altijd naar toe terug wilt keren. Een heel hartelijke ontvangst door dochter Kim, die je uitnodigt om met haar mee te lopen om je kamer te wijzen. Na ons te hebben geïnstalleerd op de kamer, zijn we naar het terras gegaan waar wij een drankje bestelde. Ondertussen vergaapten wij ons aan het uitzicht over de mooie omgeving. Bij het afleveren van onze drankjes werd er bij verteld dat deze drankjes van het huis waren en gezien moesten worden als een welkomstdrankje. Het bestelde diner was overheerlijk en ruim voldoende, zonder overdadig te zijn. Na een uitstekende nachtrust op erg comfortabele bedden en een goed, aan tafel geserveerd ontbijt waarbij het je aan niets ontbreekt, zijn wij weer zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Resumerend: Een hotel waar gelet wordt op allerlei details, die er op gericht zijn je verblijf zo aangen

• 10Jos Schijven09-03-2022

Super

Echte topper met fantastische eigenaren en prima eten. Gezellig en knus

• 10Dennis Lumadesq10-02-2022

Supergezellig servicegericht familiehotel

Weer een heerlijke week gehad. Kom hier regelmatig voor het werk. Zelf in de lockdown werd er van alles aan gedaan om je toch een welkom hotel gevoel te geven. De familie heeft service in het bloed zitten. TOPHOTEL.

• 9Lian27-12-2021

Geweldig

Heerlijk verblijf gehad, zoals altijd vriendelijk ontvangen en je voelt je gelijk weer thuis. We hebben heerlijk gegeten en zijn verwend bij het ontbijt met een eitje naar keuze.

• 10Ria27-12-2021

Heerlijk een paar dagen gelogeerd in het hotel. Top gegeten en vriendelijke mensen.

Hotel Hotel Salden info

Het complex