Hotel Heuvelzicht

• Onvoldoende: 1 - 5

fantastisch

Wijbrand Pfann
9-6-2018

Fantastisch hotel met schitterend uitzicht.Gastvrij en goede bediening.

Het eten is heel goed.

Je voelt echt als gast.

Margreet Hogendoorn
13-5-2018

We waren hier voor de 4e keer met vrienden om te golfen in de omgeving.

We werden weer vriendelijk onthaald door de eigenaresse Andrea, het voelt als thuiskomen.

Prachtig hotel alles netjes verzorgd de kamers top en het diner s avonds uitstekend.

Geweldig hotel

Super hotel

Arjan en Natasja Vijverberg
6-5-2018

We komen inmiddels al 21 jaar in heuvelzicht. Vanaf het allereerste begin voelen we ons er thuis. De heerlijke kookkunsten van Daan en de zeer warme gastvrijheid van Andrea maken het steeds weer een feest om terug te komen. De kamers zijn keurig netjes, het uitzicht op het Limburgse heuvelland is prachtig en het eten is zeer goed.

Steeds weer geweldig!

Mariëlle
9-12-2017

Sfeervol,gastvrij hotel waar je met een geweldig uitzicht heerlijk kunt eten!

Hartelijkheid, netheid lekker en verwennen

Geert
4-11-2017

Gezellig kleinschalig, proper uiterst hartelijk en zowel ontbijt als diner is pure verwennerij

Goed verzorgde, lekker rustige reis

Ans
8-9-2017

Alles prima: accomodatie/ verzorging/ heel lekker eten en heel erg vriendelijke mensen!! Hopen er in oktober weer een fijne week door te brengen

Geweldig hotel, top locatie

Margreet Hogendoorn
28-8-2017

We waren voor de derde keer in het hotel, voor een golfweekend, wat weer perfect geregeld was door de de eigenaars.Het is als thuiskomen

Het hotel ziet er keurig uit alles is super schoon, we hebben heerlijk gedineerd op het terras, en lekker geslapen in een panorama kamer, met heerlijke bedden en een ruime badkamer.

Het ontbijt was ook weer top geregeld, het personeel is erg vriendelijk.

Een heel fijn hotel.

A.Flens
5-8-2017

We hebben weer genoten. Een heel prettige ontvangst. Heerlijk gegeten en geslapen in een prachtige kamer. Mooie wandelingen gemaakt . Deze keer met de trein gekomen. Heel ontspannend en een hele goede verbinding.

We hopen nog vaak terug te kunnen komen .

Voor de 3e keer geweldig!!

Mevrouw Vonk
4-8-2017

Voor de 3e keer met mijn moeder bij dit hotel geweest. Een super hotel. Persoonlijk, hartelijk en heel schoon. Lekker ontbijt. De combinatie van alles scoort een dikke 10!! We gaan zeker weten volgend jaar weer terug en misschien wel eerder. Ga zo door!!

Zelf heb ik 3 kleine kinderen.Deze zal ik niet meenemen naar dit hotel. Daarom een lage score op kindvriendelijkheid. Dit is zeker niet negatief bedoeld.

Geweldig hotel!

Danielle
3-8-2017

Dit is een prachtig gelegen, zeer goed onderhouden 3-sterren hotel, dat zeker aan een 4-sterren accommodatie kan tippen. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Zeker een aanrader. Rustig gelegen en prima bedden. Ook kun je hier heerlijk eten!

We hebben een aantal aanbieders voor Heuvelzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heuvelzicht in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heuvelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heuvelzicht scoort een 9.29 uit 10 op basis van 266 reviews.