Hotel Heuvelzicht

9,3

268 reviews over Hotel Heuvelzicht in het Nederlands

Carla en Ton
15-9-2018

Super genoten . Arrangement, 4 nachten met ontbijt en diner. Heerlijk gegeten, top restaurant. Zeer schoon hotel. Ontzettend aardig personeel. Klein treinstation om de hoek, binnen 15 minuten in Maastricht.

Hotel ligt op een rustige lokatie. Prachtig uitzicht als je een kamer boekt aan de tuinzijde. Vanuit Schin op Geul heerlijk fietsen en wandelen. Dicht bij Valkenburg.

Top hotel en ontzettend aardige eigenaars.

Geweldig hotel!

Tiny
5-9-2018

Afgelopen weekend hebben wij met zijn vijven een heerlijk verblijf gehad in Landhotel Heuvelzicht.

Gastvrij werden wij ontvangen, uitstekend ontbijt en diner, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ligging en een heerlijk terras

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Bij thuiskomst ontdekte ik pas dat ik

mijn goudenring niet omhad. Waarschijnlijk was de ring van het nachtkastje gevallen. Gelijk gebeld met de eigenaresse Andrea, die hier gelijk een aantekening van maakte. De volgende dag werd ik terug gebeld door Andrea met goed nieuws dat de huishoudelijke medewerksters mijn goudenring hadden terug gevonden door 2 stofzuigerzakken open te maken en te doorzoeken! Geweldig en wat doortastend dat zij dit gedaan hebben.

De goudenring werd gelijk aangetekend verstuurd hierdoor was de ring binnen 2 dagen alweer in mijn bezit.

Dat is pas SERVICE met hoofdletters.

fantastisch

Wijbrand Pfann
9-6-2018

Fantastisch hotel met schitterend uitzicht.Gastvrij en goede bediening.

Het eten is heel goed.

Je voelt echt als gast.

Margreet Hogendoorn
13-5-2018

We waren hier voor de 4e keer met vrienden om te golfen in de omgeving.

We werden weer vriendelijk onthaald door de eigenaresse Andrea, het voelt als thuiskomen.

Prachtig hotel alles netjes verzorgd de kamers top en het diner s avonds uitstekend.

Geweldig hotel

Super hotel

Arjan en Natasja Vijverberg
6-5-2018

We komen inmiddels al 21 jaar in heuvelzicht. Vanaf het allereerste begin voelen we ons er thuis. De heerlijke kookkunsten van Daan en de zeer warme gastvrijheid van Andrea maken het steeds weer een feest om terug te komen. De kamers zijn keurig netjes, het uitzicht op het Limburgse heuvelland is prachtig en het eten is zeer goed.

Steeds weer geweldig!

Mariëlle
9-12-2017

Sfeervol,gastvrij hotel waar je met een geweldig uitzicht heerlijk kunt eten!

Hartelijkheid, netheid lekker en verwennen

Geert
4-11-2017

Gezellig kleinschalig, proper uiterst hartelijk en zowel ontbijt als diner is pure verwennerij

Goed verzorgde, lekker rustige reis

Ans
8-9-2017

Alles prima: accomodatie/ verzorging/ heel lekker eten en heel erg vriendelijke mensen!! Hopen er in oktober weer een fijne week door te brengen

Geweldig hotel, top locatie

Margreet Hogendoorn
28-8-2017

We waren voor de derde keer in het hotel, voor een golfweekend, wat weer perfect geregeld was door de de eigenaars.Het is als thuiskomen

Het hotel ziet er keurig uit alles is super schoon, we hebben heerlijk gedineerd op het terras, en lekker geslapen in een panorama kamer, met heerlijke bedden en een ruime badkamer.

Het ontbijt was ook weer top geregeld, het personeel is erg vriendelijk.

Een heel fijn hotel.

A.Flens
5-8-2017

We hebben weer genoten. Een heel prettige ontvangst. Heerlijk gegeten en geslapen in een prachtige kamer. Mooie wandelingen gemaakt . Deze keer met de trein gekomen. Heel ontspannend en een hele goede verbinding.

We hopen nog vaak terug te kunnen komen .

We hebben een aantal aanbieders voor Heuvelzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heuvelzicht in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heuvelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.