Vakantiehuis Groepsaccommodatie Struchterhof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Struchterhof

Vakantiehuis
6,2

33 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Struchterhof in het Nederlands

Prachtige locatie, update nodig.

Jordan Montessori lyceum Utrecht
3-7-2018

Leuke ontvangst door Ton. Maar hygiëne houdt echt te wensen over. Het leek alsof er al heel lang niet meer was schoongemaakt in de keuken. Schimmel op de snijplanken en bakken met bestek die echt ranzig waren. Oven is wel heel klein voor een groepsaccommodatie. Ook de douches en toiletten zijn toe aan vernieuwing. Buiten staan heerlijke picknicktafels en daar is het goed toeven. Binnen ook prima eettafels en een fijne woonkamer. Bij de slaapkamers is het wel echt jammer dat er geen deuren zijn en geen plafonds, helemaal nu de slaapkamer beneden is ingestort. Kortom: De accommodatie heeft echt een grote schoonmaak nodig en vernieuwing van het sanitair. De omgeving is prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Sfeervolle boerderij waar het goed toeven is.

Cambreurcollege
7-6-2017

Het is een echt oud gebouw met veel karakter. Door zijn indeling veel mogelijkheden om je dagprogramma in te vullen. Vooral de grote houten tafel buiten was bij onze (middelbare school)leerlingen erg in trek om te "chillen". Met wat passen en meten had iedereen een plek. Van nachtrust komt niet veel omdat de kamers aan de bovenkant open zijn maar dat hadden we van tevoren al ingecalculeerd (grote groep pubers dus dan weet je het wel). Het aantal douches is voor zo'n grote groep wel erg krap maar met een beetje improvisatie wel te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Liesbeth
6-10-2015

Het is een prachtige accommodatie met alles er op en er aan: picknicktafels buiten voor als het mooi weer is, een ruime keuken, twee ruime kamers (waarvan 1 met een bar bijvoorbeeld) en verschillende slaapzalen, zodat iedereen goed kan slapen. Ook de sanitair was goed. Fijn was ook dat het contact met de beheerder Ton goed verliep. Hij had een erg gastvrije, behulpzame en vriendelijke manier van doen en dat maakt verblijf toch nog net wat aangenamer.

We zijn al in veel groepsaccommodaties geweest, maar deze heeft verreweg de beste prijs-kwaliteit verhouding.

De omgeving is verder prachtig!! Wij waren met een groep wielrenners dus hebben heerlijk in de omgeving kunnen fietsen. Ook Valkenburg is dichtbij (voor een tientje heb je een taxi + er is een trein tussen Schin op Geul en Valkenburg), zodat we 's avonds daar nog op stap konden.

Gereisd Met vrienden in september 2015

top

t. Rademacher
1-10-2015

gewoon....top! Klaar Plenty ruimte om gezellig te feesten. Op z'n tijd rust. Daarbij de uitgezette doelen makkelijk bereikbaar.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Ideaal voor wielrenners

Pieter
23-5-2015

Perfecte plaats voor groepen met wielrenners. Veel ruimte, prima slaapplaatsen en ideale locatie. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Top fiets weekend gehad!

Hans Nijboer
22-4-2015

Inmiddels voor de 6 keer in de accommodatie mogen verblijven. De laatste jaren is de boerderij flink opgeknapt! Inmiddels de leefkamer / bar opgeknapt. De zeer vriendelijke beheerder Ton staat altijd voor je klaar! Wij waren hier met een vriendengroep van ongeveer 30 personen! Ruimte genoeg tevens mooie binnenruimte waar alle racefietsen konden staan! Voor de liefhebbers ben je met de fiets binnen korte tijd bij de heuvels van Limburg aangezien de boerderij zich op enkele 100 meters staat gevestigd van de keutenberg. Ook Valkenburg is met een afstand van 2 a 3 km op prima loopafstand.

Bedankt Tom en tot volgend jaar!

Gereisd Met vrienden in april 2015

Top locatie!

janneke
20-10-2013

Mooie omgeving! Enthousiaste beheerster! Gezellige, huiselijke accomodatie! Leuke slaapruimtes! Schone en ruime badkamers! Grote keuken om zelf eten te breiden! Top locatie om te verblijven!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Perfecte locatie voor een fietsweekend

Rigt
8-10-2013

We hebben hier een heerlijk fietsweekend gehad met onze Amsterdamse Studenten Wieler- Skeeler en Schaatsvereniging SKITS. De locatie is op loopafstand van het station in Schin op Geul. De locatie is ruim, perfect om ook de fietsen kwijt te kunnen. Barbecue is te huur, zelfs een vuurkorf is mogelijk. Superfijn onthaal en na de verbouwing is de Struchterhof er zeker op vooruit gegaan. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2013

Supergoed onthaal!!!

Jan
2-10-2013

Onlangs hebben we hier een familie reünie gehouden. Iedereen was zeer tevreden over de accommodatie. We hebben ook nog met gids een fantastische tocht gemaakt, ergens in de buurt van Maastricht. Ook dit werd geregeld vanuit de accommodatie, de beheerster had ons hierop geattendeerd.Al bij al zeer geslaagd. Ook was de accommodatie netjes ingericht.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch weekend gehad !

Fabienne
12-8-2013

Na een aantal jaren weer eens terug geweest op de Struchterhof voor ons jaarlijks meidenweekend. Wauw!! Na de verbouwing herken je de accommodatie bijna niet meer terug. De nieuwe beheerster is super enthousiast en behulpzaam, het heeft ons aan niets ontbroken. Het weer speelde dit keer ook mee, kortom het was een top weekend. Volgens jaar zijn we zweer van de partij. Groetjes Fabienne (namens de meiden)

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Struchterhof in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Struchterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.