Hotel De Herbergier

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

8.3Fantastisch

• Sauna

89 reviews over Hotel De Herbergier

• 4de herbergier12-08-2015

Nooit meer bezoeken

erg oud en vervallen. De eigenaar of beheerder is geen goede gastheer

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8p van willegen06-04-2015

voor herhailing vatbaar

prys kwaliteitverhouding zeer goed kamers schoon en netjes keuze diner 100

prys kwaliteitsverhouding 100% kamers netjes en schoon . keuzediner heel goed een hotel om terug te komen

Gereisd met partner in april 2015

• 8Diena28-05-2014

Fijn plek

Ik heb hier midweekje doorgebracht samen met groep collega's en motoren, goede service vriendelijk, uitstekend ontbijt en diner. Ook overdekte plek (garage) voor de motoren een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Ria19-05-2014

Heerlijk om hier een paar dagen te verblijven

de omgeving is prachtig. Het licht wel aan de doorgaande straat maar wij hebben er geen hinder van gehad. Het personeel is vriendelijk en het eten is prima!

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Jan van der Veer10-05-2014

Goed hotel voor een scherpe prijs

Via de site van De Herbergier hadden wij een arrangement besproken voor 4 nachten, inclusief half-pension. Wij waren 2 motorrijders en hebben genoten in Hotel-Restaurant De Herbergier. Kamers, inclusief douche en toilet, eenvoudig maar schoon. Het ontbijt en avondeten in één woord: Voortreffelijk!! En dat voor een zeer scherpe prijs. Ook het personeel is zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. Kortom: een adres om zeker eens te gaan bezoeken. Voor auto's is er een apart parkeerterrein direct naast het hotel. Onze motoren, evenals de ( race) fietsen van andere gasten, konden worden gestald in een garage.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9hans janssen31-10-2013

geweldig hotel, vierde keer bezocht.

Hotel de Herbergier is nog zo'n ouderwets gezellig familie-hotel, waar je vriendelijk bediend wordt. Het ontbijt is voortreffelijk en het avondeten is nog beter. Wij kunnen het iedereen aanraden. Voor deze prijs/kwaliteit kun jij haast nergens beter zitten in het mmoiste deel van Nederland, nl. Zuid-Limburg. Bovendien ligt Valkenburg op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9Frank07-10-2013

Een perfecte uitvalsbasis voor motorritten.

Een absolute aanrader voor een korte vakantie of lang weekend. Wij kwamen hier bij toeval terecht om flink wat kilometers te maken in de omgeving. De eigenaresse stond al snel buiten om de motorstalling voor ons te openen. De kamers ietwat gedateerd, maar met goede bedden en heerlijke douche. Uit de tap komen verschillende overheerlijke biertjes en het eten in het restaurant is zeer smakelijk. Zeker een plek om terug te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10geraldine21-09-2013

Super prijs kwaliteit verhouding

Zeer goed hotel voor een ongelofelijke prijs. Eenvoudige kamers, niet groot maar alles wat je nodig hebt en proper. Elke dag schone handdoeken en bedje opgemaakt. Heerlijk royaal vers ontbijt. Wij hebben hier 3 dagen echt voortreffelijk gegeten. veel keuze, lekker klaargemaakt en meer dan voldoende. Wij komen in veel hotels en restaurants van goedkoop tot sterren restaurants, dus we weten waar we het over hebben. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het hotel lijkt me minder geschikt voor mensen met kinderen en mensen die veel tijd op hun kamer willen doorbrengen. Voor ons was het ideaal, wij gaan hier zeker meer weekendjes doorbrengen, want voor deze prijzen kun je nog eens weg!

Mooie omgeving om te wandelen, fietsen en motorrijden. Wij waren met de motor en hebben prachtige routes gereden. Ze hebben een veilige stalling voor motoren en fietsen.

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Petra Vermeij08-09-2013

Heerlijk genieten voor een goede prijs

Wat een heerlijk hotel! Je moet geen super luxe verwachten maar als je genoegen neemt met een goed bed en een goede douche moet je zeker hierheen! Het ontbijt is meer dan voldoende en super vers. Het eten is heerlijk en goed te betalen en als je gewoon een lekker biertje neemt is dat ook heel goed te betalen! Personeel is vriendelijk. Echt een aanrader als je een goed verblijf zoekt in Schin op Geul

Gereisd met partner in september 2013

• 9Fam U.Kamps 16-08-2013

zeer goed en gemoedelijk

voor mensen die niet voor de luxe van een 5 sterren hotel gaan ,maar voor gemoedelijkheid en vriendelijkheid gaan is dit de perfecte locatie .En je kunt en nog zeer goed en goedkoop eten ook nog . De omgeving is mooi.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel De Herbergier info