Hotel De Herbergier

8.3Fantastisch

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

8.3Fantastisch

• Sauna

89 reviews over Hotel De Herbergier

• 1Koning27-07-2017

Slecht gegeten slechte service

Biefstuk rood/medium besteld en helaas doorbakken gekregen. Kan gebeuren. Kok was helaas al niet meer aanwezig terwijl we het eten net geserveerd hadden gekregen. Het was dus niet mogelijk een nieuwe klaar te maken. Ik mocht dit wel opeten en dan zou het van de rekening gehaald worden. Nog niet tevreden met de oplossing maar had geen andere keus. Toen ik nog een hap van de biefstuk nam kwam de ober weer aan tafel(ik denk geinstrueerd door een leidinggevende). Dat als ik toch van het gerecht ging eten ik de helft betalen. Toen aangegeven dat ik het dan laat staan(het was doorbakken en korrelig). Toen kreeg ik te horen dat het dus een principe kwestie was voor mij. Dit is de eerste keer dat ik een negatieve recensie schrijf om maar te zeggen dat ik normaal gesproken echt niet direct ga zeiken. Maar er word gewoon niks met je klacht gedaan.

De Herbergier, contactpersoon Management, 31-07-2017

Geachte klant,

Ten eerste ons excuus dat u dit zo heeft ervaren. Wij vinden het vervelend dat u met dit gevoel naar huis bent gegaan.

Aangezien u als laatste aan tafel was en de keuken na het serveren van uw gerecht dicht gegaan is, is de kok hier na naar huis gegaan. Wij wisten op dat moment niets van uw klacht. Echter hebben wij deze desbetreffende avond het zo goed mogelijk proberen op te lossen voor u. Wij vinden het ook vervelend om dit achteraf te horen. Aangezien u ons nog bedankte en zelfs fooi heeft gegeven dachten wij dat verder alles naar wens was geweest.

Nogmaals vervelend van de miscommunicatie, wij zullen hier in de toekomst anders mee omgaan.

Groet, team De Herbergier.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9MartineLucas21-07-2017

gezellig

de kamer was basic en een beetje oud, maar je had alles wat je moet hebben met waterkoker en koffie en thee. Op hetzelfde verdiep was er een dakterras voor de rokers. Heel lekker ontbijt en wanneer je van de kaart eet heb je enorm veel keuze en heeeeeeeeeeel lekker voor een klein prijsje. De bazin is de kokkin en ze is heel vriendelijk net zoals haar personeel. Op 10 min met de fiets naar Valkenburg

Gereisd met partner in juli 2016

• 9p van willegen24-04-2017

fantastisch

echt herberghotel leuk personeel ontbijt en diner uper!!

Gereisd met partner in april 2017

• 9p van willegen06-03-2017

kleinschalig en gastvrij

echt herberggevoel nette kamers ontbijt en keuzediner uitstekend.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Ruud en Anne20-11-2016

Fantastisch weekend

We komen hier al jaren. Samen of met het hele gezin. Iedere keer voelt het als thuis komen. Het hotel is een perfecte uitvalsbasis voor een dagje Maastricht, Valkenburg of een heerlijk dagje wandelen. De kamers zijn eenvoudig maar heel erg schoon en van alle faciliteiten voorzien. Zowel het ontbijt als het diner is iedere keer weer fantastisch en ruim voldoende! Kortom, een heerlijk hotel! Met vriendelijke groet, Ruud en Anne

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 10Jan van Eijkeren28-10-2016

Lekker eten!

Ondanks de drukte op Dinsdag 18 October (groot vrouwengezelschap) werden we goed bediend. Het eten (o.a. biefstuk rood, die perfect was) was lekker en de rode huiswijn ook. Woensdag daarna (vrouwenkoor!) heerlijke schnitzel gegeten en ook ook weer goed bediend: de serveerster maakte zelf ons nagerecht met ijs en room.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Els van Veen11-09-2016

Geweldig hotel!

De Herbergier is een gezellig en zeer gastvrij hotel met een no nonsens bediening. De keuken is geweldig! Absoluut een aanrader

• 9Miranda11-09-2016

Wat een gastvrijheid!

Heerlijk hotel met een vriendelijkheid waar menigeen wat van kan leren. 19 uitgelaten motorrijders die de boel op stelten zetten en gewoon geduldig en vriendelijk blijven. De kamers zijn voldoende...beetje smalle bedden. Maar we hebben prima geslapen. Heerlijk vers ontbijt......heerlijke diners.....en vlak de prachtige omgeving niet uit!!! Kortom...wij komen zeker terug.....en bevelen dit hotel van harte aan.....

• 9Ho-Sam-Sooi10-09-2016

Blue knights

Gwenn was heel lief leuk en super gast vrij Groetjes uit.Twente te. Twente leu gezellige leu

• 9Stefano10-09-2016

Heel goed voor weinig

Top service!! Alles schoon en netjes. Kamers kunnen een update gebruiken. Eten was goed verzorgd en erg lekker.

Hotel De Herbergier info

• Soort gerechtenLunchpakketten