Bed and Breakfast B&B Andrea ***

Bed and Breakfast B&B Andrea
9,4

Weer vandaag4°-5°

386 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Gastvrijheid met de zachte G!

Roy Ellenbroek, 31-12-2016

Eigenaar Fons geeft je bij aankomst een warm welkom en het gevoel dat je huis bent. Erg behulpzaam met alles wat je nodig hebt. En handig al die mappen boordevol wandelingen en toertochten. Ontbijt heerlijk. Kortom, laat niets te wensen over!

heel erg goed.

j de reus, 22-12-2016

Goede ligging, de lijnbus stopt voor de deur.Ook het treinstation is vlakbij met gratis parkeren.

Persoonlijke ontvangst en voor alle soorten vragen kan je bij hem terecht, niets is teveel.

Dit keer in een 2 persoons hotel kamer, eerder al eens in het grote appartement. Beide erg mooi en compleet.

Het ontbijt is erg goed voorzien van soorten brood en beleg.

Deze keer waren we in december voor de kerstmarkten in de buurt, eerder waren we hier met de racefiets. Alle mooie beklimmingen en routes zijn voor de deur.

Kortom heel erg goed!! Ga zo door Fons.

Voor herhaling vatbaar!

dhr en mevr Boer, 1-12-2016

Een uitstekende gastheer en een prima appartement. Fijne ligging t.o.v. de mooie omgeving en Valkenburg. Uitstekende restaurants in Schin op Geul. Bushalte bijna voor de deur. Helaas als appartementsgebruikers geen plek meer om aan te schuiven aan het ontbijt. Maar de broodjes werden wel keurig bij de deur afgeleverd.

Geweldig en leuk hotel met prima service

Karel leber, 30-11-2016

Alles is er goed en niets slecht of minder.

Fons de eigenaar is een perfecte hotellier en een prima gast heer.

Het ontbijt is geweldig en nde kamer of appartementen zijn perefect.

Voor een geweldig verblijf in een zeer goedkoop en prima hotel is dit je adres.

Van mijn krijg je een 9.9.

Super B&B!!

Jolanda Schipper-Hagers, 27-11-2016

Voor de 4de keer een geweldig weekendje gehad in B&B Andrea. Het was weer als thuiskomen met de hartelijke ontvangst van Fons mey een heerlijk kopje koffie. Fons is super gastvrij en de service is top! Wij kregen weer kamer 4 zonder wij daar bij de boeking om hadden gevraagd, maar Fons weet dat mijn Man rookt en zorgt er dan voor dat de kamer met balkon voor ons beschikbaar is.

Hij bracht zelfs de koffers voor ons nasr boven en vonden onze pyama's netjes opgevouwen op bed onder het kussen! De kamers zijn netjes verzorgd.

Het ontbijt is in de puntjes verzorgd en als je iets speciaals wil regelt Fons dat voor je. Ook voor informatie en andere zaken stast hij voor je klaar.

Hij gaf ons nog een foldertje voor een kerstmarkt in de buurt van Eijsden-Margraten, waar we ook nog geweest zijn. Kortom een echte aanrader! Een Topklasse B & B! Wij willen nu alweer terug!

Uitstekend en zeer gastvrij

Fam. Sybesma, 18-11-2016

Echte aanrader, persoonlijke sfeer, de eigenaar is erg hartelijk en doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad.We hadden een kamer geboekt, maar omdat het appartement beneden ook vrij was, kregen we die zonder meerkosten omdat er boven ook een gezinnetje logeerde waarvan het kind enigszins verkouden was en de eigenaar wilde niet dat we eventueel last van licht gehoest zouden hebben...we zijn twee nachten geweest maar het was allemaal prima voor elkaar en komen graag nog weer eens terug om er langer van te kunnen genieten.

Fantastisch!

Linda Van Crombrugghe, 24-10-2016

uitstekend! Een echte aanrader! Als je door de gastheer in de watjes wil gelegd worden dan moet je zeker bij Andrea zijn! Kamers, ontbijt, alles piccobello. Zelf 's avonds konden we daar iets drinken en nog wat gezellig keuvelen met ons groepje. Fons stond steeds klaar om tips te geven ivm de omgeving. We gaan zeker nog terug!

Gastvrij, erg schoon en zeer comfortabele bedden!

R. van Berkel, 23-10-2016

De kamer was strak ingericht, functioneel en brandschoon. We keken uit op de binnenplaats, maar je was vrij om de gemeenschappelijke ruimte te gebruiken en het zeer grote dakterras met een prachtig uitzicht over de heuvels.s'Middags nog genoten van de late oktober zon. Prima ontbijt en de gastheer wist alles te vertellen over de omgeving, wandelkaarten en boekjes over de omgeving mochten gebruikt worden. Ook de boekenkast was rijkelijk gevuld.

Een heerlijk weekend gehad.

J.van Egdom en J.van Toledo, 23-10-2016

Alleen maar pluspunten, ik heb geen 1 min puntje kunnen ontdekken.Alles tip,top in orde! Goede service en prachtige kamers.

Uitstekend

Koster F J, 13-10-2016

Hartelijk ontvangst , prima kamers en een heerlijk ontbijt, kortom voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.42 uit 10 op basis van 387 reviews.