Bed and Breakfast B&B Andrea

Weer vandaag10°-1°
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,5

429 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

We hebben het bijzonder naar ons zin gehad.

Margaret en Gert
16-5-2018

Hartelijke ontvangst. Ruime, zeer schone kamers en badkamer. Prima ontbijt en een zeer enthousiaste, gastvrije gastheer Fons

Geweldig

Theo Kaldenhoven
12-5-2018

Zeer goede B&B met een goed ontbijt en nette kamers.

De ontvangt was zeer vriendelijk .

in de watten gelegd in B&B Andrea!!

Jet Buurman - Utrecht
10-5-2018

B&B Andrea ligt in het overzichtelijke dorp Schin op Geul. Het is een schone, goed verzorgde plek met een mooi uitzicht vanaf het terras/ de ontbijtkamer. Gastheer Fons is erg vriendelijk en zeer bereid om tips te geven en service te verlenen. In het B&B is ook veel informatie aanwezig over de regio, waaronder een map met wandelingen in de prachtige omgeving.

Kortom, superplek, we komen graag terug.

Tips:

-stopcontact voor waterkoker bij tafeltje (nu stond ie op de grond naast het bed, beetje onhandig en gevaarlijk)

- stoffer en blik in de kast aangezien je met wandelen vaak terugkomt met modder/aarde aan de schoenen

fantastisch....

mia jac stroucken.
7-5-2018

keurig en goed verzorgd min punten hebben wij niet .alleen plus punten .we komen hier al minstens 15 jaar .dat zegt al genoeg .fons is een geweldige gastheer .dat is wat je noemt een echt mens ...dank je wel fons en andrea .

Gastvrijheid en persoonlijke aandacht

J. Visser
1-5-2018

De persoonlijke aandacht en gastvrijheid van de eigenaar is buitengewoon.

Hij geeft niet alleen waardevolle tips over lokale en regionale activiteiten, de horeca en achtergrondinformatie over het gebied, maar zorgt er ook voor dat de kamers elke dag weer tip top in orde zijn.

Super!

Ytzen Wassenaar
29-4-2018

Goede ontvangst, prima ontbijt en uitstekende kamer. Kom hier zeker terug en kan het iedereen aanbevelen!

Top

Jaap en Tiny
27-4-2018

Super b&b. Wat hebben het weer fantastisch naar ons zin gehad bij Fons en Andrea. Het voelt als thuiskomen. Gastvrij, keurige kamers, ontbijt top. Niets is teveel gevraagd. Een voorbeeld gastheer voor anderen. Dank jullie wel, tot de volgende keer.

Uitstekend

Marja Drost-Rietberg
25-4-2018

Hartelijke ontvangst, prima appartement met eigen terras. Wij maakten gebruik van de hotelservice en die was uitstekend. We voelden ons meteen thuis. Gezellige gastheer, die zijn uiterste best doet om het je naar de zin te maken en daar ook in slaagt!

Mooie omgeving met wandel/fiets mogelijkheden.

We hebben niets gevonden wat we niet goed vonden.

Elk jaar terug

Buelens - Vereecken Mario en Marina
19-4-2018

Alles tip top in orde wij gaan jaarlijks in verband met de Amstel gold race

Geweldig!

Mevr. van der Vorst
10-4-2018

Samen met een vriendin een geweldig verblijf gehad in Hotel Andrea. Alles was naar wens.... Fons kwam ons ophalen van station Schin op Geul en ook weer teruggebracht. Niks was teveel.. prima gastheer... en verblijf... We hebben genoten!

Heel veel dank..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.