Bed and Breakfast B&B Andrea

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,5

429 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

voor mij is het heel rustgevend daar

Ilse van Kesteren
5-7-2018

Geweldige kamer

mooi gelegen

prettige eigenaren om mee om te gaan

Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is heerlijk. Ontvangst is erg hartelijk. Mooi ruim terras achter het huis met mooi uitzicht over de heuvels. Verkeer is hoorbaar in de kamer aan de weg maar niet echt hinderlijk. Kamers achter zijn stil.

Heel 0goed, meer dan goed!

Burger
29-6-2018

Het is er of je thuis bent, er valt niets negatiefs te melden,

De service is geweldig!!!

Fantastisch! Echt een aanrader.

fam. de Weerd
26-6-2018

Fons is een hartelijke gastheer, vriendelijk en behulpzaam.

Aan de kamer ontbreekt niets. Bovendien super schoon.

Het ontbijt was goed verzorgd.

Kortom, we komen zeker terug.

Minpunten: GEEN

Een jaarlijks weekje voor ons. Echt genieten!

Fam. Smeitink
24-6-2018

Een prachtige locatie met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Alles klopt!

super. voor herhaling vatbaar

carla wetterhahn
24-6-2018

geweldig. perfecte verzorging. super schoon , mooi kamer.

bus en treinverbinding. bus op loopafstand. trein station schim op geul. geen min punten

Fantastisch..voor herhaling vatbaar.

Peter van den Ende
23-6-2018

Alles was zeer goed, ook het weer. Of Fons dit besteld had..

Wat een aangename verrassing was dit. We hadden voor 2 nachten geboekt maar door omstandigheden werden het er 4. Wat een gastheer is Fons. Goed ontbijt, een avond nog verwend met een beschuitje met aardbeien. Tips om fietsen te huren eigenlijk was het hele verblijf top. Mss screen aan de achterzijde voor de ramen,

van kamer 3, i.v.m. de zon en daardoor de temperatuur in de kamer.

Mathijs Kuijpers
18-6-2018

We waren voor de tweede keer te gast B&B Andrea. En dat was wederom TOP ! We hebben vier dagen mogen genieten van alle luxe en gastvrijheid die deze B&B te bieden heeft. Ook op het terras aan de achterzijde is het heerlijk vertoeven. Met de vele nuttige tips van gastheer Funs hebben we heerlijke wandeltochten gemaakt o.a. in de omgeving van Schin op Geul, Wittem, Gulpen en natuurlijk Valkenburg. De laatste dag zijn we nog met de auto via België naar huis gereden op advies van de gastheer bezochten we o.a. de boerenmarkt in Aubel. We gingen met heerlijke streekproducten naar huis. Ook nu weer elke ochtend een heerlijk ontbijt, met liefde samengesteld en het diner kan ook uitstekend op loopafstand o.a. bij het bourgondisch eetcafe Age Pannes en restaurant De Aw Geul (met topgerechten). Kortom, we gaan nog zeker vaker terug komen in het gastvrije Schin op Geul en in het bijzonder B&B Andrea. Minpunten: geen ervaren !

Bijzonder mooi!

Familie Noorlander
21-5-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn! Ontvangst was top, kamers schoon, heerlijke bedden en lekker ontbijt. Het uitzicht vonden wij geweldig. Heerlijk om gebruik te kunnen maken van het terras na een fietstocht !

Een een ideale uitvalsbasis voor Valkenburg en Maastricht.

Bedankt Fons!

In een woord geweldig!

familie Steenhoven
20-5-2018

Fantastisch !

De ligging, de gastheer, het verblijf, de kamer, het ontbijt

de Limburgse vriendelijkheid,de gastvrijheid .

Wij hebben ons meer dan thuis gevoelt bij jullie

Onze hartelijke dank!

Complimenten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.