Bed and Breakfast B&B Andrea ***

Weer vandaag7°-2°

386 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

heerlijk, aanrader

Fred en Nel de Jong, 24-11-2017

Wij waren hier 2 nachten, met hotelservice. Ontbijt was erg lekker en de ligging was ook zeer mooi. Wij hadden een 2 persoons appartement met uitzicht op de Sousberg. Het mooie appartement was goed schoon en van alles voorzien, echt toppie. Verder is dit een mooi vertrekpunt voor uitstapjes, naar bijvoorbeeld Valkenburg, Maastricht, Monschau enz. Fons van de B&B weet zeer veel van de omgeving, dus veel tips! Verder is Fons erg gedreven om het je naar de zin te maken, echt een toppertje. Wij komen zeker weer terug.

we hebben het heerlijk gehad.

D.Burggraaf, 23-11-2017

Vriendelijk ontvangst, fijne kamer, goed ontbijt met een prachtig uitzicht.

Ook goede adviezen gekregen over parkeren en dineren in Schin op Geul

Prima verzorgd

fam. Brakeboer, 20-11-2017

Een geweldig B&B en prima locatie om de omgeving te verkennen.

De gastheer doet in alles zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken.

Zeker een aanrader en we gaan beslist nog eens terug !

We hebben geen "minpunten" kunnen ontdekken.

Top b & b op top locatie!

Willem punt, 17-11-2017

B&B Andrea is helemaal geweldig. Appartement ruim, netjes, schoon. Van alle gemakken voorzien. Voor herhaling vatbaar.

Een geweldige B&B op een prachtige locatie

Fam.Wiedijk, 12-11-2017

Mooi en schoon appartement top, met terras op het zuiden. Ontbijt heerlijke broodjes, iedere morgen een feestje zeker met vriendelijke gastheer Fons. Mooi uitzicht op Keuterberg. Kortom een warme deken. Heel fijn geweest! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Heel goed fantastisch

Willem en Klary vogelzang, 28-10-2017

Supper schoon heel goed ontbijt en een perfecte gastheer👍

Prima

Jan en Fennie Louwen, 27-10-2017

Hartelijk welkom geheten door de attente gastheer Fons. Zeer schone B&B. Mooie uitvalsbasis voor Zuid-Limburg.

Goed verzorgd ontbijt. Mis een beetje het 'ongedwongen sfeertje'. Al met al een prima weekeinde gehad met prima restaurants op loopafstand.

fantastisch hoe hij ons heeft geholpen

Fam Niesten, 25-10-2017

super schoon en van deze tijd en netjes

Fantastisch!

Erik en Marga Broere, 24-10-2017

28 jaar geleden voor het eerst bij jullie. Toen nog Pension Heusschen. Meerdere keren bij jullie geweest in pension of appartement, tot ons gezin zo groot werd dat we niet meer in jullie appartementen pastten 😃. Nu zonder kinderen weer terug geweest, bijna 25 jaar getrouwd 😍, net zolang als Pension/hotel/appartementen Andrea bestaat. Wat een heerlijke tijd gehad! Er was niks verandert aan jullie warme gastvrijheid, heerlijke ontbijt, schone en volledig complete appartement, en het prachtige uitzicht. Beter kan je het niet hebben, we raden het iedereen aan!!!

Volgend jaar komen we weer🤗

Kan eigenlijk niet beter.

Henk en Ingrid Ton, 20-10-2017

Als je zeker wil zijn van een perfecte locatie dan moet je naar Hotel Andrea gaan. Wij zijn hier voor de 4e keer geweest en zoals altijd was alles piekfijn schoon een perfect verzorgd ontbijt en een zeer vriendelijke eigenaar. Bij terugkomst was de kamer netjes opgeruimd en al het nodige badlinnen weer verschoond. Na al die jaren kunnen wij er altijd zeker van zijn dat alles weer perfect is. Toch wel een prettig idee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast B&B Andrea scoort een 9.42 uit 10 op basis van 387 reviews.