Bed and Breakfast B&B Andrea

9,5

430 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Middelkoop
21-8-2018

Voor de tweede keer overnacht.super B&B.gastvrije fijne eigenaren.kleinschalig maar heel schoon.keurig nette kamer en badkamer .ontbijt met verse verschillende broodjes wordt iedere ochtend gehaald .volop beleg keuze.kan koffie of thee op iedere tafel.centrale plaats dicht bij Valkenburg Maastricht en België .groot terras met ligstoelen uitzicht op het Geuldal .een echte aanrader 👍🏼

Wiebe & Bianca Klijnstra
20-8-2018

Prachtige locatie en zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar. Alles is erg netjes en overal wordt in voorzien. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. De eigenaar geeft leuke tips voor uitjes in de omgeving. De B&B is zeer gunstig gelegen. Bushalte voor de deur en een treinstation op 5 minuten lopen (oa Maastricht en Aken zijn goed bereikbaar met trein/bus). Valkenburg is via een prachtige wandelroute door het Geuldal goed bereikbaar (ongeveer 45 minuten). Perfect voor als je de auto eens wilt laten staan.

De eigenaar runt de B&B met veel passie.

Fantatisch

Kyra B
14-8-2018

Wij hebben samen een super leuke week gehad. De appartementen waren super mooi schoon, verzorgd en netjes. En Fons is echt een gastheer, hij weet veel te vertellen over Valkenburg en omgeving, daardoor hebben we veel kunnen doen. Ik geef een dikke 10 en wij komen hier zeker nog een keer terug.

Een B&B waar ge het gevoel hebt van thuiskomen !

Mevr. Fordel
10-8-2018

Mooie ligging en een super gastheer

Voor herhaling vatbaar!!

Fam. Romijn
3-8-2018

Enorm gastvrij onthaal, zeer goede verzorging, alles keurig netjes en schoon, fantastisch ontbijt, prettig gelegen accommodatie in prachtige omgeving. Ruime toeristische informatie van de omgeving en evenementen verkrijgbaar.

Geweldige host op geweldige locatie

Léon en Monique Wiegman
30-7-2018

De ontvangst, de kamer, het uitzicht, de sfeer, het ontbijt maar vooral gastheer Fons maakt het verblijf helemaal af. Niks is hem te veel om het de gasten naar de zin te maken. Chapeau. Een B&B om zeker nogmaals te bezoeken. Adieë Fons en Andrea.

Fantastisch verblijf !

Ilona Ottens
30-7-2018

mooi en schoon appartement met fijn terras.

Erg vriendelijke gastheer!

Wij komen hier zeker terug.

heel goed.

H en C. de Jong.
18-7-2018

De ontvangst, de kamer, het ontbijt en de gastvrijheid waren echt op hoog niveau. Wij kregen wat je van een hotel mag verwachten. De messen bij het ontbijt mogen wel wat scherper.

fantastich voor herhaling vatbaar

aam claeys
17-7-2018

gastvrijheid prachtige kamer goed ontbijt en heel veel informatie zeer

eker aan te bevelen

Fantastische ervaring

Frans Claeys
15-7-2018

Een zeer goeie B&B die zeer goed de gasten laat voelen dat ze hier thuis zijn en ook thuis kunnen zijn in deze schitterende ligging van de B&B. Zeer services gericht en niets is te veel voor de eigenaar, die je echt het gevoel geeft dat je meer dan welkom bent en die iedere dag/morgen weer een goed ontbijt weet te verzorgen en die iedere dag een praatje maakt met zijn gasten. Echt een hele goeie en mooie B&B, die het iedereen tot een geweldige vakantie doet beleven en ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.