Bed and Breakfast B&B Andrea

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,6

10 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Een B&B waar ge het gevoel hebt van thuiskomen !

Mevr. Fordel,
10-8-2018

Mooie ligging en een super gastheer

voor mij is het heel rustgevend daar

Ilse van Kesteren,
5-7-2018

Geweldige kamer

mooi gelegen

prettige eigenaren om mee om te gaan

Super!

Ytzen Wassenaar,
29-4-2018

Goede ontvangst, prima ontbijt en uitstekende kamer. Kom hier zeker terug en kan het iedereen aanbevelen!

Gastvrijheid met de zachte G!

Roy Ellenbroek,
31-12-2016

Eigenaar Fons geeft je bij aankomst een warm welkom en het gevoel dat je huis bent. Erg behulpzaam met alles wat je nodig hebt. En handig al die mappen boordevol wandelingen en toertochten. Ontbijt heerlijk. Kortom, laat niets te wensen over!

Vriendelijkheid en service boven niveau

Sjors Abeling
6-7-2016

De liefde die Andrea en haar man uitstraalde gaf zoveel energie dat ik weer maanden keihard kan werken!

Eveneens als de aanwezigheid van hun twee lieftallige en humorvolle dochters.

Fantastische locatie, top service!

Martijn Feenstra
5-5-2016

Met een uitzicht vanaf het dakterras op de keutenberg en sousberg en daarbij het geuldal is het een top locatie om tot rust te komen.

Geweldige stille kamers met een heerlijk ligbad!

Een perfecte accommodatie!

dhr. Kwekkeboom
30-4-2016

Zeer vriendelijk personeel. Prima prijs! Heerlijk ontbijt!

Keurig netjes

Prettig ontvangst, werd zelfs van en naar station gebracht bij aankomst en vertrek

prima ontbijt

Fantastische B&B voor mijn activiteiten

Freek Huiskes
26-4-2013

B&B Hotel Andrea is een erg gastvrije accommodatie met een erg goed verzorgt ontbijt. De ontbijtzaal is licht en open en sluit aan op een mooi terras met ligstoelen en vanaf beide plaatsen is er een geweldig uitzicht op de Keuterberg.

Het bezit ruime kamers met allerlei voorzieningen uit deze tijd; zij worden elke dag schoongemaakt en iedere dag zijn er schone handdoeken.

De accommodatie ligt aan de rand van "Schoonbron" in een rustige omgeving. De prijs / kwaliteits verhouding vond ik prima.

heerlijk plekje

Mieke Schijf - Amsterdam
28-6-2009

Net terug van een weekje in het 2 -persoons appartement van hotel-pension Andrea. De appartementen zijn licht en rustig gelegen aan de achterzijde - de inrichting is modern en compleet. Er is veel informatie aanwezig over de omgeving en de eigenaar is vriendelijk, klantgericht en geeft een goede service.

De bewoners van de appartementen kunnen indien gewenst ook gebruik maken van de ontbijtservice.

Mijn verblijf hier is een prettige ervaring geweest - voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.